  • 1. Data: 2010-03-23 20:07:31
    Temat: Karty micro SD 4 GB jak ktoś szuka
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    to w Biedronce są takie karty NOKIA po 29,90 z adapterem na SD
    może komuś się przyda bo nawet na allegro w tej cenie nie ma
    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2010-03-24 14:44:51
    Temat: Re: Karty micro SD 4 GB jak ktoś szuka
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-03-23 21:07, glang pisze:
    > to w Biedronce są takie karty NOKIA po 29,90 z adapterem na SD
    > może komuś się przyda bo nawet na allegro w tej cenie nie ma

    Faktycznie jest taniej ... o 2zl :)
    http://www.proline.pl/sklep.php?p=KINGSTON+SDC4+4GB
    Marx

  • 3. Data: 2010-03-24 15:10:16
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Faktycznie jest taniej ... o 2zl :)
    > http://www.proline.pl/sklep.php?p=KINGSTON+SDC4+4GB

    i Ty nie widzisz różnicy??
    proline 15 sklepów w kilku brak
    biedronka ileset sklepów??

    w biedronce płacisz przy kasie 29,90 i do widzenia.
    w prolinie najtańsza wysyłka 18 zł.
    a że wielu z nas mija biedronkę pewnie codziennie a nie robi tam zakupów to
    o tym nie wie wiec myślę że się komuś przydało
    pzdr
    GL

    PS. sprawdzilem. Biedronka ponad 1500 sklepów :))

  • 4. Data: 2010-03-24 16:45:34
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > to w Biedronce są takie karty NOKIA po 29,90 z adapterem na SD
    > może komuś się przyda bo nawet na allegro w tej cenie nie ma
    > pzdr

    Jeśli masz taką kartę, to sprawdź na czytniku jak szybko zapisujesz i
    odczytujesz dane. Karty z napisem Nokia źle mi się kojarzą - miałem kiedyś
    kartę 64 MB :)) Nokia i była to porażka. Niewykluczone że w ciągu kilku lat
    cos się zmieniło... ;)

    --
    Lol

  • 5. Data: 2010-03-25 08:45:35
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-03-24 16:10, glang pisze:

> [...]
    > pzdr
    > GL
    >

    > PS. sprawdzilem. Biedronka ponad 1500 sklepów :))

    sprawdzilem wczoraj w biedronce - nie ma tam zadnych takich kart :)
    Marx

  • 6. Data: 2010-03-25 11:31:04
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > sprawdzilem wczoraj w biedronce - nie ma tam zadnych takich kart :)

    pisz na priva ile chcesz. w moim mieście biedronek bo jest ich aż 6 są w
    każdej :)
    pzdr
    GL

  • 7. Data: 2010-03-25 16:13:58
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-03-24 17:45:34 +0100, "Lol" <l...@l...pl> said:

> [...]
    > kartę 64 MB :)) Nokia i była to porażka. Niewykluczone że w ciągu kilku lat

    Zmieniło i to dużo.
    Tamte (mini), wolno ale ciągle działa. Obecna (micro 2GB), przestała
    działać po miesiącu.
    :)
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-03-25 22:56:27
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "JA" napisał

    > Zmieniło i to dużo.
    > Tamte (mini), wolno ale ciągle działa. Obecna (micro 2GB), przestała
    > działać po miesiącu.
    > :)

    Może Kingston je robił ; ) ?
    Miałem dwójkę, którą też szlag trafił tak właśnie gdzieś po miesiącu.

    adam

  • 9. Data: 2010-03-25 23:34:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 25 Mar 2010, adam wrote:

    > Może Kingston je robił ; ) ?

    ...najwyżej wyłącznie w znaczeniu marketingowo-podatkowo-formalnym :P
    (znaczy naklejki nakładali)

    > Miałem dwójkę, którą też szlag trafił tak właśnie gdzieś po miesiącu.

    Pytanie kto był producentem. Nie wiem czy z SD można to "wydłubać",
    być może tak.

    pzdr, Gotfryd

  • 10. Data: 2010-03-25 23:54:51
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał

    > ...najwyżej wyłącznie w znaczeniu marketingowo-podatkowo-formalnym :P
    > (znaczy naklejki nakładali)

    Fakt.

    > Pytanie kto był producentem. Nie wiem czy z SD można to "wydłubać",
    > być może tak.

    Nie zdążyłem się nad tym zastanowić ; )

    adam