  • 41. Data: 2010-03-26 15:45:50
    Temat: Re: Fotografowie slubni maja przerabane - dyskusja bridezillas na kafeteria.pl o fotografach
    Od: BernArala <f...@g...com>

    > Zwaz ze w druga strone to nie dziala - nie kazdy kto ma plame na krawacie
    > jest Kaluzynskim.
    >
    > Kyniu

    Dobre ;)
    A co do dyskutowania na ów temat wtrącę swoje pięć groszy.
    Jak ktoś wybiera fotografa ślubnego - to przebiera w setkach często
    ofert - choćby w internecie.
    I skoro już wybrał, to znaczy że albo gust owego fotografa, jego
    talent, jego spojrzenie na fotografowanie mu odpowiada, albo, że na
    dobrego fotografa go nie stać. W jednym i drugim przypadku jest to
    świadomy wybór klienta. Gorszy fotograf - ale za to więcej gorzałki ;)
    Więc skoro wybrał - to czepianie się fotografa - jest w gruncie rzeczy
    utyskiwaniem na własny wybór.
    Innymi słowy jak mi się czyjeś prace nie podobają - to go nie wybieram
    - jak go wybieram - to powinienem być zadowolony już w momencie
    podjęcia decyzji i podpisania umowy.

    pozdrawiam
    Bernard
    www.bwstudio.com.pl

  • 42. Data: 2010-03-26 16:13:52
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-03-26 16:45, BernArala pisze:
    > Innymi słowy jak mi się czyjeś prace nie podobają - to go nie wybieram
    > - jak go wybieram - to powinienem być zadowolony już w momencie
    > podjęcia decyzji i podpisania umowy.

    Dokładnie, tak powinno być każdej branży gdzie jakąś rolę odgrywa
    estetyka. Dlatego taką kluczową rolę odgrywa portfolio, moment i
    wszystko wiemy o usługodawcy. Kompetentny klient ocenia po dorobku a nie
    sprzęcie czy reszcie otoczki.

    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 43. Data: 2010-03-29 07:42:43
    Od: Michał Grzelak <m...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > "Fotograf jest od fotografowania jak dupa od srania".
    > Parafraza Holoubka, jakby ktos nie zatrybil.

    Dejmka jeśli już
    M..M