  • 131. Data: 2009-04-08 08:31:56
    Temat: Re: Fotografia w supermarketach
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > No i co z tego?

    > No i co z tego?

    > No i co z tego? I tylko dlatego mam takiej 'lajzie'
    > dac sobie narobic na glowe? Zeby mu przykro nie bylo?
    > Jaja sobie robisz?

    Ano to z tego, ze trzeba "zyc i dac zyc innym".
    Mozesz oczywiscie isc pokazac jaki z Ciebie Wielki Pan
    a aparatem. Pociesz Cie, ze z takiego podesjscia sie wyrasta ;)

    Nie zawsze to, ze masz do czegos prawo oznacza,
    ze dobrze zrobisz korzystajac z niego.

  • 132. Data: 2009-04-08 08:40:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 8 Apr 2009, Jakub Jewuła wrote:

    [...komuś...]
> [...]
    [...]
    > Postaw sie na miejscu niezbyt rozgarnietego goscia ktory
    > ma durnia za szefa. Nie jest wesolo byc na jego miejscu...

    Zmieć "ciecia" np. na "kierowcę" i rozważ, czy w związku
    z durnym szefem ma nie podlegać karaniu za popełnianie
    wykroczeń w czasie pracy.

    pzdr, Gotfryd

  • 133. Data: 2009-04-08 08:47:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 8 Apr 2009, Grzegorz Krukowski wrote:

    > Moja uwaga była ogólna - bo tutaj ciągle pałęta się przekonanie że jak
    > fotograf chce to inni muszą. A to nie jest tak do końca.

    Inni nic nie muszą.
    Ba, mogą w ramach swojej swobody obywatelskiem np. włazić przypadkiem
    w kadr, psując ujęcie. Oczywiście bez znamion nękania (podobnie jak
    fotopstryk - ani on nie może łazić za osobą która zasłania twarz
    usiłując *jednak* ją ująć mimo zasłaniania, ani ona nie może mu
    ciągle włazić "przed maskę" tak żeby MUSIAŁ ją mieć w kadrze).

    Stanąć sobie w miejcu w którym akurat fotopstryk chciałby mieć "wolne
    miejsce w kadrze" każdy może (uniemożliwiając tym samym późniejsze
    rozpowszechnianie ujęcia) i tu jest właśnie miejsce na potencjalne
    wykazanie kto jest większym chamem ;> (skoro, jak domniemuję, mamy
    stan w którym "przepraszam czy mógłby się Pan odsunąć na chwilę z tego
    miejsca" nie zadziała).

    pzdr, Gotfryd

  • 134. Data: 2009-04-08 08:53:42
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:
> [...]
    >
    > Zmieć "ciecia" np. na "kierowcę" i rozważ, czy w związku
    > z durnym szefem ma nie podlegać karaniu za popełnianie

    Znaj proporcje Mocium Panie.

    Nie mowimy o tym, ze ciec kogo zamordowal na polecenie szefa,
    tylko o duperelach nad ktorymi szkoda wogole sie rozwodzic...
    Obysmy tylko takie problemy mieli.

  • 135. Data: 2009-04-08 09:16:50
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 8 Apr 2009 10:40:55 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Zmieć "ciecia" np. na "kierowcę" i rozważ, czy w związku
    > z durnym szefem ma nie podlegać karaniu za popełnianie
    > wykroczeń w czasie pracy.

    Jakich wykroczeń? To że ktoś Cię o coś prosi to nie jest wykroczenie ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

    --
    FAQ prf: http://www.prf-faq.prv.pl
    Fotografia czarno-biała: http://www.korex.net.pl/forum/

  • 136. Data: 2009-04-08 12:52:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 8 Apr 2009, Henry(k) wrote:

    > Jakich wykroczeń? To że ktoś Cię o coś prosi to nie jest wykroczenie ;-)

    A nie nie, ta taktyka jest całkiem często stosowana przez urzędy,
    ze skarbowymi na czele, ale i rejestracji samochodów i innych
    czynności służbowych nie wyłączając :)
    Prosić zawsze można, prawda.

    pzdr, Gotfryd

  • 137. Data: 2009-04-08 13:24:12
    Od: "Zennon" <z...@n...pl>

    Użytkownik "see_you" <c...@e...trzy> napisał w wiadomości

    > A w mojej opinii, zeby zabierac glos nt jakosci tlumaczenia,
    > trzeba nie tylko znac jezyk, ale tez zwyczaje panujace

    Doczekam sie ja poprawnego tlumaczenia, czy nastepny theoretyk sie znalazl

    > w srodowiskach z ktorych pochodzi tekst do tego tlumaczenia.
    > Jak dla mnie, przekazal dokladnie to, co ten tekst oznacza,
    > bo to, co tam jest napisane, to zupelnie inna bajka.
    > Poczytaj sobie, ilu reporterom angielska policja konfiskowala
    > sprzet na podstawie podobnie sformulowanego prawa.
    > I co stalo sie w sadzie? Nic. Policja wygrywala
    > nawet wtedy, gdy obecnosc filmujacych lub fotografujacych
    > nie miala absolutnie zadnego wplywu na jakiekolwiek bezpieczenstwo.
    > I co, poskarzysz sie komus, ze zle tlumaczyl?

    Poprosze linki do konkretnych artykulow. Moga byc po angielsku. BTW Wielka
    Brytania nie jest zbyt dobrym przykladem bo antyterrorystyczny pierdolec
    siegnal tam szczytow absurdow porownywalnych do Polski lat 50-tych.

    Zennon

  • 138. Data: 2009-04-08 14:16:54
    Od: "see_you" <c...@e...trzy>

  • 139. Data: 2009-04-08 14:53:55
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    "Henry(k)" napisal:
    > po czym rozstawaliśmy się w zgodzie. Fakt że od czasu do czasu zdarzają
    > się sytuacje gdy ktoś ląduje na komisariacie za fotografowanie dworca czy
    > starej fabryki, ale nie uogólniaj na wszystkich ochroniarzy i
    > pseudoochroniarzy (bez licencji).

    To Jakub probuje uogolnic potulna postawe. Przeczytaj
    moj pierwszy post, gdzie pisalem, zeby odmawiac
    'grzecznie i stanowczo'. Widzisz gdzies tu agresje?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 140. Data: 2009-04-08 16:09:25
    Od: "Zennon" <z...@n...pl>

    > Moze zimne pifko?

    Nie. Dziekuje. Czekam, az w koncu ktos blysnie intelektem i przetlumaczy
    precyzyjnie to jedno zdanie. Jak na razie wszyscy spietrali. Ciekawe, czy
    braki w jezykach, czy moze jednak doczytali dokladnie, co tam pod koniec
    tego zdania jest.

    > Jesli wiesz, to po co linki
    > - wyobraz sobie co juz znasz z Orwella i juz jestes w domu...

    Jesli przylaczysz sie do tchorzy, ktorzy robia w gacie na widok "bardzo
    waznego pana ochroniarza" i bedziesz grzecznie dawal sobie na leb zakladac
    przepisy ograniczajace Twoja wolnosc to faktycznie Orwellem sie to skonczy.
    Widze, ze wielu ludziom 20 lat wolnosci juz zaczyna sie nudzic i wrecz
    marza, zeeby moc poddac sie z przyjemnoscia silnej rece pieknego ochroniarza
    w czarnym mundurku. Baaardzo dziwna ciagotka. A glupota hamerykanow i angoli
    nie jest moim zmartwieniem tylko ich.

    Zennon