    From: "Zennon" <z...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Fotografia w supermarketach
    Date: Wed, 8 Apr 2009 18:09:25 +0200

    > Moze zimne pifko?

    Nie. Dziekuje. Czekam, az w koncu ktos blysnie intelektem i przetlumaczy
    precyzyjnie to jedno zdanie. Jak na razie wszyscy spietrali. Ciekawe, czy
    braki w jezykach, czy moze jednak doczytali dokladnie, co tam pod koniec
    tego zdania jest.

    > Jesli wiesz, to po co linki
    > - wyobraz sobie co juz znasz z Orwella i juz jestes w domu...

    Jesli przylaczysz sie do tchorzy, ktorzy robia w gacie na widok "bardzo
    waznego pana ochroniarza" i bedziesz grzecznie dawal sobie na leb zakladac
    przepisy ograniczajace Twoja wolnosc to faktycznie Orwellem sie to skonczy.
    Widze, ze wielu ludziom 20 lat wolnosci juz zaczyna sie nudzic i wrecz
    marza, zeeby moc poddac sie z przyjemnoscia silnej rece pieknego ochroniarza
    w czarnym mundurku. Baaardzo dziwna ciagotka. A glupota hamerykanow i angoli
    nie jest moim zmartwieniem tylko ich.

    Zennon