  • Data: 2009-03-27 16:11:59
    Temat: Fotografia Makro
    Od: "AK" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich grupowiczów. Szukam pomocy przy kompletowaniu zestawu.
    Interesuje mnie fotografia makro, fotografia makro pod wodą, dokładnie przez
    szybę akwariów, z bardzo bliska do około 1 metra max. Obecnie cykam
    kompaktem canon a510 ale nie wystarcza. Jgo możliwości się skończyły.
    Oczywiscie w gre wchodzi cena. Sa dwie możliwosci. Kuzyn kupił aparat Canon
    EOS 450D i proponuje abym zakupił obiektyw EF 100 f/2.8 Macro USM i się
    bawił jak on nie potrzebuje lub druga mozlwośc czyli cały zestaw osobno. Nie
    jestem specem w tym temacie więc chciałęm zapytać czy jest moze jakies inne
    rozwiazanie na dobre makro jeśłi tamto jest dobre, moze jakaś starsza
    lustrzanka + jakis obiektyw makro będą równie dobre. Nie potrzebuje za wielu
    fonkcji tylko dobrych parametrów. Proszę o opinie.

    Andrzej Konarski
    gg 6422573