  • 1. Data: 2009-03-08 01:32:03
    Temat: Foto promocja na dzień kobiet
    Od: "Wojtek Hintzke www.serwusik.pl" <w...@s...pl>

    W dzisiejszym dniu (8 marca - dzień kobiet) za darmo wykonauję zdjęcia AKT-u
    (i nie tylko) dla każdej kobiety w stylu jak na załączonych zdjęciach.
    Gwarantuję 100% dyskrecji. Promocja ważna 3 dni - do 11 marca. Szczególy:
    http://serwusik.pl/web/component/content/article/56-
    promocja-na-dzie-kobiet.html

  • 2. Data: 2009-03-08 04:33:00
    Temat: Re: Foto promocja na dzień kobiet
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Wojtek Hintzke www.serwusik.pl napisał(a):

> [...]
    > (i nie tylko) dla każdej kobiety w stylu jak na załączonych zdjęciach.
    > Gwarantuję 100% dyskrecji. Promocja ważna 3 dni - do 11 marca. Szczególy:

    A duży masz aparat? ;) poważnie: w FF podana strona nie działa...

    j.

    --
    Dzien DARWINA http://www.dziendarwina.pl

  • 3. Data: 2009-03-08 08:18:22
    Od: "woj" <N...@w...pl>

    promocja-na-dzie-kobiet.html

    > A duży masz aparat? ;) poważnie: w FF podana strona nie działa...

    Działa ino w IE

  • 4. Data: 2009-03-08 09:55:49
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net>

    Cześć wszystkim

    januszek pisze:

    promocja-na-dzie-kobiet.html

    > A duży masz aparat? ;) poważnie: w FF podana strona nie działa...

    Działa, działa, tylko trzeba przeskrolować w prawo...

    --
    Pozdrowienia
    Janek

  • 5. Data: 2009-03-08 10:07:28
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-03-08 09:18:22 +0100, "woj" <N...@w...pl> said:

    > Działa ino w IE

    W Safari również. Ale w dalszym ciągu ani Ty, ani ja nie jesteśmy
    adresatami tej promocji ;-)

    de Fresz

  • 6. Data: 2009-03-08 12:09:29
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Wojtek Hintzke www.serwusik.pl" <w...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:gov700$j13$1@news.task.gda.pl...
> [...]
    >AKT-u (i nie tylko) dla każdej kobiety w stylu jak na załączonych
    >zdjęciach. Gwarantuję 100% dyskrecji. Promocja ważna 3 dni - do 11 marca.

    Heh ja na miejscu tych kobiet chciałbym jeszcze zapłaty :). Amator jestem
    ale zdjęcia dla mnie średniawe.