  • 1. Data: 2009-03-08 08:28:47
    Temat: Bluescreen - prfesjonalny soft
    Od: "Karol J." <q...@p...ONIET.pl>

    Będę miał do zrobienia kilka zdjęć, które będzie trzeba wykroić z tła.
    Zastanawiam sie nad niebieskim tłem...i jakimś mądrym oprogramowaniem.
    Znacie jakis soft, który mądrze i możliwie bezbłędnie poradził by sobie z
    wycięciem niebieściutkiego tła ?

  • 2. Data: 2009-03-08 10:18:04
    Temat: Re: Bluescreen - prfesjonalny soft
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Karol J. wrote:
> [...]
    > Zastanawiam sie nad niebieskim tłem...i jakimś mądrym oprogramowaniem.
    > Znacie jakis soft, który mądrze i możliwie bezbłędnie poradził by sobie z

    a fotoshopą nie da rady?

  • 3. Data: 2009-03-08 19:09:17
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-03-08 09:28:47 +0100, "Karol J." <q...@p...ONIET.pl> said:

    > Będę miał do zrobienia kilka zdjęć, które będzie trzeba wykroić z tła.
    > Zastanawiam sie nad niebieskim tłem...

    A dlaczego nie różowym? I skąd pomysł, że techniki telewizyjne mają
    jakieś przełożenie na fotografię?

    > i jakimś mądrym oprogramowaniem.

    Na to musisz jeszcze parenaście lat poczekać.

    > Znacie jakis soft, który mądrze i możliwie bezbłędnie poradził by sobie z
    > wycięciem niebieściutkiego tła ?

    Nie ma takiego. Wszystko zależy od tego, jak skomplikowane kształty i
    krawędzie bedą miały przedmioty oraz jak wysoko (badź nisko) zdefiniuje
    się granicę "dobrze".

    de Fresz

  • 4. Data: 2009-03-08 19:12:15
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-03-08 20:09:17 +0100, de Fresz <d...@N...pl> said:

    > Wszystko zależy od tego, jak skomplikowane kształty i krawędzie bedą
    > miały przedmioty oraz jak wysoko (badź nisko) zdefiniuje się granicę
    > "dobrze".

    Oraz oczywiście wielkości docelowych zdjęć.

    de Fresz