  • 11. Data: 2009-02-22 21:23:54
    Temat: Re: Fotki .. knotki ... fotobzdurki :) (FOTO)
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    > A Ty sądzisz , że co ja co tydzień robię ???

    Walczysz z bezsennoscia o poranku?

    --
    [rK] http://robertkresa.com

  • 12. Data: 2009-02-22 21:23:58
    Od: "abpc" <o...@a...com.pl>

    Użytkownik "_rK_" <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl> napisał w wiadomości

    > Walczysz z bezsennoscia o poranku?

    Z chwilą jak rzuciłem palenie śpię jak niemowlę i walczę o motywację
    aby wcześnie wstać :)

    abpc

  • 13. Data: 2009-02-22 23:13:41
    Od: " Gil" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    abpc <o...@a...com.pl> napisał(a):
    > Bo zaniedbałem stronę z plenerkami ... musze to pouzupełniać
    > abpc

    Zdjęcja są rewelacyjne. Oglądanie to przyjemność. Zdjęcie nr.3 świetne. Ale
    do mnie bardziej przemawia to z kapliczką - za powstańczy nastrój z 1863r.
    Oraz to z kundlem, choć technicznie najsłabsze - rzekłbym upalone.
    Mistrzowska obróbka do potrzeb www. Ostro i jednocześnie zachowana delikatność
    i miekkośc zdjęć.

  • 14. Data: 2009-02-23 06:15:45
    Od: Jakub Roguski <_adres_@_stopka_._postu_.pl>

    abpc pisze:

    > A Ty sądzisz , że co ja co tydzień robię ???

    Knoty?

    ;-)

    Jakub

    http://www.roguski.eu

  • 15. Data: 2009-02-23 07:19:43
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    > Z chwilą jak rzuciłem palenie śpię jak niemowlę i walczę o
    > motywację aby wcześnie wstać :)

    Czekam z niecierpliwoscia kiedy przerzucisz sie na zachody.
    I zycze wytrwalosci w rzuceniu.

    --
    [rK] http://robertkresa.com

  • 16. Data: 2009-02-23 08:23:35
    Od: "abpc" <o...@a...com.pl>

    Użytkownik "Jakub Roguski" <_adres_@_stopka_._postu_.pl> napisał w
    wiadomości news:gnt7ee$u8g$1@node1.news.atman.pl...

    > Knoty?

    Wolę zdrobnienie : knotki ... bo mam do nich jakiś tam stosunek
    sentymentalny :)

    abpc

  • 17. Data: 2009-02-24 16:26:08
    Od: "abpc" <o...@a...com.pl>

    Użytkownik " Gil" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Mistrzowska obróbka do potrzeb www. Ostro i jednocześnie zachowana
    > delikatność
    > i miekkośc zdjęć.

    Przesadzasz ... nie znasz się :)

    abpc

  • 18. Data: 2009-02-24 19:28:06
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    abpc pisze:
    > Użytkownik "Maciek Brynski" <i...@n...pl> napisał w wiadomości

    > A Ty sądzisz , że co ja co tydzień robię ???

    A nadal w soboty? Czy w niedziele?

    --
    Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:
    - Cenzura - pomyślał Stirlitz.

  • 19. Data: 2009-02-25 09:28:20
    Od: "abpc" <o...@a...com.pl>

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A nadal w soboty? Czy w niedziele?

    Czasem w sobotę , czasem w niedzielę , czasem i w sobotę , i w niedzielę
    , czasem nie wychylę w weekend nosa poza drzwi a czasem popałetam się po
    bezdrożach w ciągu tygodnia :))

    abpc

  • 20. Data: 2009-02-26 13:51:43
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <go32vl$5ja$1@inews.gazeta.pl>, "abpc" <o...@a...com.pl>
    wrote:

> [...]
    >
    > Czasem w sobotę , czasem w niedzielę , czasem i w sobotę , i w niedzielę
    > , czasem nie wychylę w weekend nosa poza drzwi a czasem popałetam się po

    Ale jak takie zdjecia zrobic, skoro pogoda taka obrzydliwa...

    TA