eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecet › Firma Epson i potyczki z drukarką...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 120

  • 61. Data: 2013-06-01 23:14:54
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarka...
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Pszemol napisał:
    [..]
    > Mimo ze braly udzial w takiej samej liczbie cykli "czyszczenia" a ich
    > objetosc
    > jest na oko dwa razy mniejsza niz czarnego-tekstowego, zajmujacego miejsce
    > wielkosci miejsca dla dwu kolorowych tuszów. Cos jest chyba nie tak jak
    > trza...

    Och drogi Watsonie, to takie oczywiste... owa drukarka pochodzi z tzw
    refurb'u, klient oddał do naprawy (na wymianę dostał inną odnowioną),
    oni niby naprawili (nawet nie zresetowali poziomów tuszu), założyli nowe
    plastyki (jeśli trzeba) i wysłali do kolejnego klienta jako wymiana
    wadliwej. Tak to się teraz odbywa.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html


  • 62. Data: 2013-06-02 01:02:23
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 1 Jun 2013 22:28:53 +0200, J.F. napisał(a):

    > Dnia Sat, 1 Jun 2013 22:02:19 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):
    >> To raz. Dwa - w jakim systemie operacyjnym proponujesz sterowniki
    >> instalować? Użytkowanej przez Pszemola wersji Windows? A dlaczego nie na
    >> czystej instalacji? Albo na Linuksie?
    >
    > Zartujesz ?

    Gdzieżbym śmiał... ;)

    > Czysta instalacja windows ? toz taniej bedzie wywalic ten
    > zlom i kupic nowa, ale innej firmy :-)

    Nieeee. Shecośtam na pewno ma swoją teorię. W której na pewno instalacja
    driverów pomoże. :D

    > Mozna by jeszcze sprobowac pod VM ... ale jak nie zadziala ?

    To się pytaj shekcośtam. Może - według niego - to będzie clue dowcipu. :D

    --
    [ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
    [ Żeby przekonać Cię, że naprawdę Cię przewyższam... nie mówię tu o wzroście ]
    [ w kilogramach tylko, że tak powiem o wymiarze moralnym... masz tu banana! ]
    [ (Król Julian, ,,Madagaskar") ]


  • 63. Data: 2013-06-02 02:32:19
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarka...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message
    news:tvtqt.12229$xw7.6806@fx23.am4...
    > Użytkownik Pszemol napisał:
    > [..]
    >> Mimo ze braly udzial w takiej samej liczbie cykli "czyszczenia" a ich
    >> objetosc
    >> jest na oko dwa razy mniejsza niz czarnego-tekstowego, zajmujacego
    >> miejsce
    >> wielkosci miejsca dla dwu kolorowych tuszów. Cos jest chyba nie tak jak
    >> trza...
    >
    > Och drogi Watsonie, to takie oczywiste... owa drukarka pochodzi z tzw
    > refurb'u, klient oddał do naprawy (na wymianę dostał inną odnowioną), oni
    > niby naprawili (nawet nie zresetowali poziomów tuszu), założyli nowe
    > plastyki (jeśli trzeba) i wysłali do kolejnego klienta jako wymiana
    > wadliwej. Tak to się teraz odbywa.

    Wskaznik poziomu tuszów powinien się w drukarce resetować
    jak wkładasz nowe, nie? A z drukarką przyszedł nowy zestaw tuszów...


  • 64. Data: 2013-06-02 02:33:59
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:osibo54ug5i2$.pvkgf39okls8$.dlg@40tude.net...
    > Dnia Sat, 1 Jun 2013 22:02:19 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):
    >> To raz. Dwa - w jakim systemie operacyjnym proponujesz sterowniki
    >> instalować? Użytkowanej przez Pszemola wersji Windows?
    >> A dlaczego nie na czystej instalacji? Albo na Linuksie?
    >
    > Zartujesz ?

    No jasne że on żartował... nie zatrybiłeś? :-)


  • 65. Data: 2013-06-02 02:45:05
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Przemysław Ryk" <p...@g...com> wrote in message
    news:wa4uu3tao86n.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info
    ...
    > Po pierwsze primo - sprawdziłbym wszystkie tusze i instrukcje do nich,
    > odnośnie zdjęcia zabezpieczeń transportowych / pakowawczych.
    > I zdaję sobie sprawę, że może to robiłeś dziesiątki razy, ale również
    > zdaję sobie sprawę, że wystarczyła jedna zmiana w tych naklejkach
    > / whateverach od grudnia 2012 i już działanie na pamięć może się mścić.

    Tusze przysłane z drukarkami zastępczymi były bez opakowań
    detalicznych (bez kartonowych pudełek) oraz bez jakichkolwiek
    instrukcji... Miały te żółto-zielone kapsle i zafoliowane były
    w nowych, szczelnych foliowych workach, owinięte jako zestaw
    po chamsku taśmą klejącą aby trzymały się w jednej "kupie" i tak
    wrzucone były razem z drukarką do szarego kartonowego pudła.

    > Po drugie primo - sprawdziłbym zgodność z instrukcją miejsc instalacji
    > wszystkich cartridge'y z tuszem. Może, ale to bardzo może, wstawiłeś
    > zamiast
    > black foto zwykły black? Mówię - daleki strzał, ale też się trzeba
    > upewnić.
    > Jak przy taśmo/zworkologii swego czasu. :)

    Każdy kolor ma swój rowek oznaczony nalepką w tym samym kolorze.
    Pomyłka czarnego foto z czarnym tekstowym jest wykluczona bo
    czarny foto ma wielkość kartridżów kolorowych a czarny tekstowy
    jest od nich dwa razy większy.

    > Po trzecie primo. Zrób po kolei drukarkom (wszystkim) reset
    > do ustawień fabrycznych. Na wszelki wypadek.

    :-) To można zrobić... o ile się dowiem jak to zrobić XP-600.

    > Po czwarte primo. Sprawdź wersję firmware drukarek. Wszystkich - zarówno
    > posiadanej przez Ciebie, która w końcu zaczęła wierzgać, jak i nadesłanych
    > przez Epsona. Jeżeli istnieje taka możliwość oczywiście.
    >
    > Po piąte primo. Sprawdź w manualu / na stronie listę materiałów
    > eksploatacyjnych i ich product number. Sprawdź product number na
    > odpowiednich zbiornikach z tuszem: zakupionych przez Ciebie, jak i
    > dosłanych
    > z drukarkami. Gdyby się jeszcze okazało, że masz jakieś stare zbiorniki,
    > na
    > których wydruk był poprawny i da się odczytać dla porównania ich product
    > number - byłoby pysznie.

    Chodzi Ci o oznaczenie modelu? To są tusze 273...

    > Po szóste primo. Sprawdź datę produkcji zbiorników z tuszem. Zarówno tych
    > zakupionych, jak i dostarczonych z kolejnymi drukarkami. Tak - wiem, że
    > kolorowe fragmenty testu wychodzą bez problemów, ale sprawdź.

    data była na opakowaniu zewnętrznym, kartonowym pudełku, tego
    co kupiłem w sklepie detalicznym. Te które przysłał Epson z drukarkami
    nie miały pudełek i nie mają wydrukowanej żadnej wyraźnej daty...

    > Nie wiem, czy w tuszach do tej drukarki stosowane są jakieś chipy.
    > Istnieje
    > niezerowa możliwość, że tak jest. Hipoteza brzmi: w trakcie produkcji
    > zbiorników z tuszem (być może tylko podstawowego czarnego) w danym chipie
    > coś zmieniono, a Twoja drukarka ma taką wersję firmware, która tej zmiany
    > poprawnie nie rejestruje. Być może też nadesłane drukarki zastępcze to też
    > jakieś egzemplarze poserwisowe, z tą samą wersją firmware - i stąd
    > problem.
    >
    > Jeżeli zastępczych drukarek nie podpinałeś do komputera / sieci, tylko od
    > razu sprawdzałeś autotest, to nie ma bata - jakikolwiek błąd w
    > sterownikach
    > nie miał jak ,,skazić" tych urządzeń. To tak odnośnie tropów Pączusia
    > Malinowego...

    Pierwszą podesłaną podłączyłem do swojej domowej sieci WiFi, wpisałem
    pieczołowicie hasło wybierając go na ekranie drukarki klawiszami strzałek,
    więc weszła do mojej sieci LAN - drugą przysłaną już nie podłączałem,
    bo mi się nie chciało...

    > Co bym zrobił? Dokumentację fotograficzną odpakowanych i odbezpieczonych
    > z transportowych wkładek tuszy, drukarek, instalacji tuszy w drukarce i
    > wydrukowanych stron testowych. I taką pigułę dosłał serwisowi Epsona.
    > Jeżeli
    > wszystko robisz zgodnie z manualem - nie ma siły, problem jest w
    > elektronice
    > / wbudowanym oprogramowaniu tego sprzętu.
    >
    > Jeżeli kolejne dosyłane drukarki będą robić ten sam cyrk - wyślij
    > zgromadzoną, rozbudowaną pigułę z dokumentacją do Epsona i do paru
    > poczytnych serwisów internetowych. :)
    >
    > Prawdę mówiąc - pierwszy raz czytam o takich cyrkach z Epsonami, ale
    > faktem
    > jest, że do tej pory miałem do czynienia z nimi dość rzadko, a jeżeli już,
    > to z serią Stylus Pro.

    Obiecali tym razem przetestować drukarkę przed wysłaniem...
    Dam im jeszcze jedną szansę - jeśli to nie pomoże to wtedy będę robił burzę.


  • 66. Data: 2013-06-02 02:47:23
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Leszek K." <l...@n...pl> wrote in message
    news:kodfqp$h42$1@mx1.internetia.pl...
    > Dnia Sat, 1 Jun 2013 13:22:34 -0500, Pszemol napisał(a):
    >
    >> "Leszek K." <l...@n...pl> wrote in message
    >> news:koddgu$9o9$1@mx1.internetia.pl...
    >>> Dnia Sat, 1 Jun 2013 10:06:57 -0500, Pszemol napisał(a):
    >>>
    >>>> "Leszek K." <l...@n...pl> wrote in message
    >>>> news:ko9luo$9lm$1@mx1.internetia.pl...
    >>>>> Dnia Thu, 30 May 2013 17:35:48 -0500, Pszemol napisał(a):
    >>>>>> ...Poza tym, te tusze nie mają nalepek- mają taką żółto-zieloną
    >>>>>> plastikową
    >>>>>> klapkę, czy może nazwać to trzeba kapsel który się zdejmuje i odkrywa
    >>>>>> mokrą "poduszeczkę" przez którą przesiąka tusz z kartridga do
    >>>>>> głowicy.
    >>>>>> Podobne do tych tutaj prodróbek:
    >>>>>> http://www.inkpro2day.com/expression-premium-xp-600-
    t273xl-epson-compatible-ink-cartridges/
    >>>>>
    >>>>> Tą żółtą naklejkę też należy zerwać. Jest na niej to napisane.
    >>>>> Jak nie zrywałeś to przyczynę już mamy.
    >>>>
    >>>> tej naklejki też już nie mam, nie - to nie jest przyczyna ... :-)
    >>>
    >>> No to sprawdź czy przypadkiem nie został z niej klej.
    >>> Zatkany odpowietrzacz daje takie efekty.
    >>
    >> To według Ciebie tłumaczy takie same symptomy na trzech
    >> drukarkach i trzech zestawach tuszów? :-) Nie, nie ma kleju z nalepki...
    >
    > Tłumaczy jedno "Poza tym, te tusze nie mają nalepek"
    > Plączesz się w zeznaniach.

    Dwa komplety które przysłał z drukarkami Epson nie miały żadnych
    nalepek. Komplet jaki rozpakowałem w grudniu też takich nalepek
    nie miał. Zakładam że jeśli była to została zdjęta przed wysłaniem
    do mnie, więc piszę Ci że tej naklejki też już nie mam.


  • 67. Data: 2013-06-02 04:22:23
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 1 Jun 2013 19:47:23 -0500, Pszemol napisał(a):

    >> Tłumaczy jedno "Poza tym, te tusze nie mają nalepek"
    >> Plączesz się w zeznaniach.
    >
    > Dwa komplety które przysłał z drukarkami Epson nie miały żadnych
    > nalepek. Komplet jaki rozpakowałem w grudniu też takich nalepek
    > nie miał. Zakładam że jeśli była to została zdjęta przed wysłaniem
    > do mnie, więc piszę Ci że tej naklejki też już nie mam.

    Interesować Cię powinno to, co otrzymałeś i czy Twoja instalacja tego, co
    otrzymałeś, jest zgodna z instrukcją obsługi.

    --
    [ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
    [ House: Medical clemency.Interesting. Wilson: Why would you use that word?]
    [ House: Because I'm interested. When I'm interested, I describe the things]
    [ that make me interested as interesting. ("House M.D. 4x09 Games") ]


  • 68. Data: 2013-06-02 04:22:23
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 1 Jun 2013 19:45:05 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Przemysław Ryk" <p...@g...com> wrote in message
    > news:wa4uu3tao86n.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info
    ...
    >> Po pierwsze primo - sprawdziłbym wszystkie tusze i instrukcje do nich,
    >> odnośnie zdjęcia zabezpieczeń transportowych / pakowawczych.
    >> I zdaję sobie sprawę, że może to robiłeś dziesiątki razy, ale również
    >> zdaję sobie sprawę, że wystarczyła jedna zmiana w tych naklejkach
    >> / whateverach od grudnia 2012 i już działanie na pamięć może się mścić.
    >
    > Tusze przysłane z drukarkami zastępczymi były bez opakowań
    > detalicznych (bez kartonowych pudełek) oraz bez jakichkolwiek
    > instrukcji... Miały te żółto-zielone kapsle i zafoliowane były
    > w nowych, szczelnych foliowych workach, owinięte jako zestaw
    > po chamsku taśmą klejącą aby trzymały się w jednej "kupie" i tak
    > wrzucone były razem z drukarką do szarego kartonowego pudła.

    Fotka i odwołanie do tego, co było w instrukcji do drukarki. Tak na wszelki
    wypadek.

    >> Po drugie primo - sprawdziłbym zgodność z instrukcją miejsc instalacji
    >> wszystkich cartridge'y z tuszem. Może, ale to bardzo może, wstawiłeś
    >> zamiast
    >> black foto zwykły black? Mówię - daleki strzał, ale też się trzeba
    >> upewnić.
    >> Jak przy taśmo/zworkologii swego czasu. :)
    >
    > Każdy kolor ma swój rowek oznaczony nalepką w tym samym kolorze.
    > Pomyłka czarnego foto z czarnym tekstowym jest wykluczona bo
    > czarny foto ma wielkość kartridżów kolorowych a czarny tekstowy
    > jest od nich dwa razy większy.

    Ja nie mówię, że zrobiłeś coś źle. Ja tylko mówię - sprawdź po raz
    pierdyliardpierwszy, a najlepiej zrób tofkę. :D

    >> Po trzecie primo. Zrób po kolei drukarkom (wszystkim) reset
    >> do ustawień fabrycznych. Na wszelki wypadek.
    >
    > :-) To można zrobić... o ile się dowiem jak to zrobić XP-600.

    Manual w garść i... :D

    Seriously - pomóż serwisowi odzierając go z każdej kretyńskiej nawet opcji.

    >> Po czwarte primo. Sprawdź wersję firmware drukarek. Wszystkich - zarówno
    >> posiadanej przez Ciebie, która w końcu zaczęła wierzgać, jak i nadesłanych
    >> przez Epsona. Jeżeli istnieje taka możliwość oczywiście.
    >>
    >> Po piąte primo. Sprawdź w manualu / na stronie listę materiałów
    >> eksploatacyjnych i ich product number. Sprawdź product number na
    >> odpowiednich zbiornikach z tuszem: zakupionych przez Ciebie, jak i
    >> dosłanych
    >> z drukarkami. Gdyby się jeszcze okazało, że masz jakieś stare zbiorniki,
    >> na
    >> których wydruk był poprawny i da się odczytać dla porównania ich product
    >> number - byłoby pysznie.
    >
    > Chodzi Ci o oznaczenie modelu? To są tusze 273...

    Nie. Chodzi mi o to, że drukarka zgłasza się jako:
    - model XP-600 v.1

    W liście materiałów eksploatacyjnych widzisz:
    - czarny tusz - oznaczenie modelu P/N XXXXX

    Jeżeli mzas stare zbiorniki, na których drukarka działał poprawnie i nowe,
    to porównaj czy na nalepce starych i nowych P/n (czy inne iznaczenie) jest
    identyczne. Daleki strzał, ale sprawdź.

    >> Po szóste primo. Sprawdź datę produkcji zbiorników z tuszem. Zarówno tych
    >> zakupionych, jak i dostarczonych z kolejnymi drukarkami. Tak - wiem, że
    >> kolorowe fragmenty testu wychodzą bez problemów, ale sprawdź.
    >
    > data była na opakowaniu zewnętrznym, kartonowym pudełku, tego
    > co kupiłem w sklepie detalicznym. Te które przysłał Epson z drukarkami
    > nie miały pudełek i nie mają wydrukowanej żadnej wyraźnej daty...

    Epson w manualu wspomina w porusza w dziale troubleshooting, że mogą to być
    stare tusze. Jeżeli do zastępczych drukarek stare zbiorniki dostarczają... No
    ja bym się wściekł.

    >> Nie wiem, czy w tuszach do tej drukarki stosowane są jakieś chipy.
    >> Istnieje
    >> niezerowa możliwość, że tak jest. Hipoteza brzmi: w trakcie produkcji
    >> zbiorników z tuszem (być może tylko podstawowego czarnego) w danym chipie
    >> coś zmieniono, a Twoja drukarka ma taką wersję firmware, która tej zmiany
    >> poprawnie nie rejestruje. Być może też nadesłane drukarki zastępcze to też
    >> jakieś egzemplarze poserwisowe, z tą samą wersją firmware - i stąd
    >> problem.
    >>
    >> Jeżeli zastępczych drukarek nie podpinałeś do komputera / sieci, tylko od
    >> razu sprawdzałeś autotest, to nie ma bata - jakikolwiek błąd w
    >> sterownikach
    >> nie miał jak ,,skazić" tych urządzeń. To tak odnośnie tropów Pączusia
    >> Malinowego...
    >
    > Pierwszą podesłaną podłączyłem do swojej domowej sieci WiFi, wpisałem
    > pieczołowicie hasło wybierając go na ekranie drukarki klawiszami strzałek,
    > więc weszła do mojej sieci LAN - drugą przysłaną już nie podłączałem,
    > bo mi się nie chciało...

    Autotest w każdym przypadku wyszedł chusteczkowo?

    >> Co bym zrobił? Dokumentację fotograficzną odpakowanych i odbezpieczonych
    >> z transportowych wkładek tuszy, drukarek, instalacji tuszy w drukarce i
    >> wydrukowanych stron testowych. I taką pigułę dosłał serwisowi Epsona.
    >> Jeżeli
    >> wszystko robisz zgodnie z manualem - nie ma siły, problem jest w
    >> elektronice
    >> / wbudowanym oprogramowaniu tego sprzętu.
    >>
    >> Jeżeli kolejne dosyłane drukarki będą robić ten sam cyrk - wyślij
    >> zgromadzoną, rozbudowaną pigułę z dokumentacją do Epsona i do paru
    >> poczytnych serwisów internetowych. :)
    >>
    >> Prawdę mówiąc - pierwszy raz czytam o takich cyrkach z Epsonami, ale
    >> faktem
    >> jest, że do tej pory miałem do czynienia z nimi dość rzadko, a jeżeli już,
    >> to z serią Stylus Pro.
    >
    > Obiecali tym razem przetestować drukarkę przed wysłaniem...
    > Dam im jeszcze jedną szansę - jeśli to nie pomoże to wtedy będę robił burzę.

    Ja wychodzę z założenia:
    - podaj helpdeskowi wszystkie informacje (nawet te, o które helpdesk nie
    prosi)
    - czekaj na reakcję

    Jak reakcja jest typu ,,proszę wyłączyć i włączyć komputer" w przypadku
    urządzenia, które wcale podłączane do komputera być nie musiało - oj
    helpdesk się robi spocony.
    Z tuszami sprawdź wszystko by the book - czyli wg instrukcji. Jeżeli tego
    jesteś pewien (i masz na to dokumentację foto) - rób dym. :D

    --
    [ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
    [ Pijak jest prawdziwym filozofem, ponieważ myśli, że to świat kręci się ]
    [ wokół niego. (Faldheim) ]


  • 69. Data: 2013-06-02 11:20:02
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarka...
    Od: Leming Show <l...@g...com>

    > >http://www.instructables.com/files/deriv/FW2/LXYC/G
    NED2JDN/FW2LXYCGNE...
    >
    > Pokazales jakis obrazek ze zdjetym czipem? Nie rozumiem co to ma dowodzic?

    Cofam. Tak na szybko popatrzylem na twoj model i tam jest inny wklad,
    nowszy:( W starych modelach byla folia przebijana w momencie wkadania
    wkladu, u ciebie jest jakas przesiakajaca poduszka. W swojej
    przedmuchiwalem dysze strzykawka, tu taki myk odpada. Jak dostales
    poserwisowa z wyjetymi tuszami to bardzo prawdopodobne ze dysze sa
    zaschniete lub zageszczony atrament w glowicy. Cholera go wie jakie
    tam sa atramenty, jak pigmentowe to lubia sie scalac i robi sie gesta
    papka ale takie rzeczy dzieja sie dopiero po 6mcach, roku. Sprobuj
    puscis cos w najdokladniejszym trybie. Nie znam panelu sterowania i
    opcji ale walczyl bym z czyszczeniem, moze sterownik windowsowy ma
    wiecej opcji czyszczenia niz panel sterowania. Powinna byc jakas
    zrywalna folia do odpowietrznika. Bez wlotu powietrza, atrament nie
    bedzie przeciekac do glowicy.


  • 70. Data: 2013-06-02 12:24:23
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarka...
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Pszemol napisał:
    > "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message
    > news:tvtqt.12229$xw7.6806@fx23.am4...
    >> Użytkownik Pszemol napisał:
    >> [..]
    >>> Mimo ze braly udzial w takiej samej liczbie cykli "czyszczenia" a ich
    >>> objetosc
    >>> jest na oko dwa razy mniejsza niz czarnego-tekstowego, zajmujacego
    >>> miejsce
    >>> wielkosci miejsca dla dwu kolorowych tuszów. Cos jest chyba nie tak jak
    >>> trza...
    >>
    >> Och drogi Watsonie, to takie oczywiste... owa drukarka pochodzi z tzw
    >> refurb'u, klient oddał do naprawy (na wymianę dostał inną odnowioną),
    >> oni niby naprawili (nawet nie zresetowali poziomów tuszu), założyli
    >> nowe plastyki (jeśli trzeba) i wysłali do kolejnego klienta jako
    >> wymiana wadliwej. Tak to się teraz odbywa.
    >
    > Wskaznik poziomu tuszów powinien się w drukarce resetować
    > jak wkładasz nowe, nie? A z drukarką przyszedł nowy zestaw tuszów...

    Chyba mi nie powiesz że 3-4 cykle czyszczenia dysz zjadają 3/4 czarnego
    pojemnika.
    Opcja 1: pojemnik już był zapełniony zaledwie w 1/4
    opcja 2: kontroler nie zauważył zmiany pojemnika.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

strony : 1 ... 6 . [ 7 ] . 8 ... 12


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: