eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetFirma Epson i potyczki z drukarką...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 120

  • 51. Data: 2013-06-01 17:42:48
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarka...
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Leming Show" <l...@g...com> wrote in message
    news:9b72a75c-f077-4521-ab00-2eb4530d7fe6@q6g2000vbh
    .googlegroups.com...
    >> wskazywany poziom tuszu jest obliczany a nie mierzony, wiec nie musi w zaden
    >> sposob pokrywac sie z prawda, w przypadku zatkania glowicy czy nie przebicia
    >> zlaczki w pojemniku z tuszem faktyczny poziom zostanie bez zmian a podczas
    >> 'drukowania' drukarka\sterownik bedzie pokazywal jak go ladnie ubywa...
    >> nie twierdze ze to ten przypadek mowie tylko jak to dziala
    > To chyba nie jest mozliwe. W epsonach, zmiana wkladu lub wyjecie i
    > wlozenie tego samego, powoduje inicjalizacje, za poczatkowe
    > napelnienie i odpowietrzenie odpowiada pompa perystaltyczna. Co do
    > konca atramentu to przy samym wyjsciu jest czujnik, kiedy atrament
    > osiagnie poziom koncowy, licznik we wkladzie blokuje sie i nie ma
    > mozliwosci jego zresetowania.
    > http://www.instructables.com/files/deriv/FW2/LXYC/GN
    ED2JDN/FW2LXYCGNED2JDN.LAR
    > GE.jpg

    to dalej nie zmienia faktu ze mozesz miec pelny nie przedziurawiony zbiornik z
    chipem i bedzie on wykrywany jako zuzyty czesciowo lub kompletnie bo zuzycie
    jest podawane na podstawie rejestracji tego co sie powinno dziac a nie mierzeniu
    poziomu


  • 52. Data: 2013-06-01 20:01:26
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sat, 1 Jun 2013 10:06:57 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Leszek K." <l...@n...pl> wrote in message
    > news:ko9luo$9lm$1@mx1.internetia.pl...
    >> Dnia Thu, 30 May 2013 17:35:48 -0500, Pszemol napisał(a):
    >>> ...Poza tym, te tusze nie mają nalepek- mają taką żółto-zieloną
    >>> plastikową
    >>> klapkę, czy może nazwać to trzeba kapsel który się zdejmuje i odkrywa
    >>> mokrą "poduszeczkę" przez którą przesiąka tusz z kartridga do głowicy.
    >>> Podobne do tych tutaj prodróbek:
    >>> http://www.inkpro2day.com/expression-premium-xp-600-
    t273xl-epson-compatible-ink-cartridges/
    >>
    >> Tą żółtą naklejkę też należy zerwać. Jest na niej to napisane.
    >> Jak nie zrywałeś to przyczynę już mamy.
    >
    > tej naklejki też już nie mam, nie - to nie jest przyczyna ... :-)

    No to sprawdź czy przypadkiem nie został z niej klej. Zatkany odpowietrzacz
    daje takie efekty.

    --
    +++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++


  • 53. Data: 2013-06-01 20:22:34
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Leszek K." <l...@n...pl> wrote in message
    news:koddgu$9o9$1@mx1.internetia.pl...
    > Dnia Sat, 1 Jun 2013 10:06:57 -0500, Pszemol napisał(a):
    >
    >> "Leszek K." <l...@n...pl> wrote in message
    >> news:ko9luo$9lm$1@mx1.internetia.pl...
    >>> Dnia Thu, 30 May 2013 17:35:48 -0500, Pszemol napisał(a):
    >>>> ...Poza tym, te tusze nie mają nalepek- mają taką żółto-zieloną
    >>>> plastikową
    >>>> klapkę, czy może nazwać to trzeba kapsel który się zdejmuje i odkrywa
    >>>> mokrą "poduszeczkę" przez którą przesiąka tusz z kartridga do głowicy.
    >>>> Podobne do tych tutaj prodróbek:
    >>>> http://www.inkpro2day.com/expression-premium-xp-600-
    t273xl-epson-compatible-ink-cartridges/
    >>>
    >>> Tą żółtą naklejkę też należy zerwać. Jest na niej to napisane.
    >>> Jak nie zrywałeś to przyczynę już mamy.
    >>
    >> tej naklejki też już nie mam, nie - to nie jest przyczyna ... :-)
    >
    > No to sprawdź czy przypadkiem nie został z niej klej.
    > Zatkany odpowietrzacz daje takie efekty.

    To według Ciebie tłumaczy takie same symptomy na trzech
    drukarkach i trzech zestawach tuszów? :-) Nie, nie ma kleju z nalepki...


  • 54. Data: 2013-06-01 20:29:59
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:1f9i1yueyvc6f.dkbmu437r1b7$.dlg@40tude.net...
    > No wlasnie - xero w b/w dziala ?

    Efekt jest taki sam jak drukowanie z MS Worda: pojedyncze kropki,
    czarne cienkie kreski wykropkowane, większość kartki biała...
    Ewidentnie głowica ma czkawkę.

    >> Właśnie odłożyłem słuchawkę po rozmowie z Advanced Support :-)
    >> Pan mi zaproponował że wyśle mi czarny tusz... bo chyba mam zły.
    >> Padłem trupem...
    >> Zaproponowałem aby podał mi logiczne rozumowanie które
    >> doprowadziło go do takiego pomysłu to mi powiedział że drukarka
    >> nie drukuje, więc to musi być albo wadliwa drukarka albo tusz...
    >> Wysłali mi już dwie drukarki, więc to nie drukarka, więc musi tusz.
    >> Nie że genialne?
    >
    > Logiczne, musisz przyznac.

    Przy założeniu że dwie wysłane drukarki byłyby nowe - może.
    Ale przysyłają za każdym razem drukarkę z odzysku, tzw. refurbished.
    Czyli jest to sprzęt który jest nieznanego mi pochodzenia, odświeżony
    i być może w tym procesie jest jakiś problem... Może kontrola jakości
    nie jest taka dobra jak w przypadku drukarek nowych? Nie wiem...

    >> Pana wcięło, puścił mi muzyczkę na 3 minuty po czym wrócił i mi
    >> zaproponował że mi przyśle 3 drukarkę :-))) I zaproponował że
    >> "tym razem" już ją sprawdzą przed wysłaniem, dokładnie tak samo
    >> jak zapewniał mnie gostek w zeszłym tygodniu, po tym jak pierwsza
    >> wysłana mi drukarka nie działała tak samo jak moja oryginalna...
    >> No jaja.... To się chyba nadaje do "Sprawa dla Reportera"...
    >
    > Ale czemu - chcialbym zeby serwisy w Polsce tak dzialaly ... choc jak
    > zasilacz w dell polegl, to wyslali nowy pytajac tylko o numer.
    >
    > No ale co - podejrzewasz ze nikomu na swiecie czarny nie dziala ?

    Ciągle podejrzewam że ja muszę coś robić źle tylko nie wiem co.
    Nie chce mi się wierzyć że renomowana firma wysłała dwie drukarki
    pod rząd z tym samym symptomem uszkodzenia i do tego takim
    samym jak symptomy jakie miała oryginalna drukarka złoszona do
    naprawy... Zakładam, być może niewłaściwie, że gdyby problem
    polegał na niewłaściwej instalacji kartridga, niezdjęciu jakiejś nalepki
    to chyba serwis byłby w stanie to wyczaić zadając mi jakieś pytania.
    Konstrukcja drukarki wyklucza włożenie czegoś "odwrotnie", mam
    nadzieję - więc jeśli zbiornik z tuszem jest wsadzony, zastrzask
    zatrzaśnięty a on nie drukuje to chyba coś jest nie tak z drukarką...


  • 55. Data: 2013-06-01 20:32:52
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarka...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message
    news:kod4hg$4vu$1@dont-email.me...
    > to dalej nie zmienia faktu ze mozesz miec pelny nie przedziurawiony
    > zbiornik z
    > chipem i bedzie on wykrywany jako zuzyty czesciowo lub kompletnie bo
    > zuzycie
    > jest podawane na podstawie rejestracji tego co sie powinno dziac a nie
    > mierzeniu
    > poziomu

    Tak teraz mysle o tym co napisales wczesniej - jednak z jakiegos powodu
    ten tekstowy czarny zglasza sie na wskaznikach po pierwszym czyszczeniu
    glowic z duzo mniejszym poziomem tuszu niz inne - wlasciwie zglasza go
    ze jest w 1/4 pelny (prawie pusty) mimo ze w nim duzo plynu chlupocze.
    Inne kolory, w tym czarny-fotograficzny, pokazuje wskaznik ze sa w 3/4
    pelne.
    Mimo ze braly udzial w takiej samej liczbie cykli "czyszczenia" a ich
    objetosc
    jest na oko dwa razy mniejsza niz czarnego-tekstowego, zajmujacego miejsce
    wielkosci miejsca dla dwu kolorowych tuszów. Cos jest chyba nie tak jak
    trza...


  • 56. Data: 2013-06-01 20:41:20
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sat, 1 Jun 2013 13:22:34 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Leszek K." <l...@n...pl> wrote in message
    > news:koddgu$9o9$1@mx1.internetia.pl...
    >> Dnia Sat, 1 Jun 2013 10:06:57 -0500, Pszemol napisał(a):
    >>
    >>> "Leszek K." <l...@n...pl> wrote in message
    >>> news:ko9luo$9lm$1@mx1.internetia.pl...
    >>>> Dnia Thu, 30 May 2013 17:35:48 -0500, Pszemol napisał(a):
    >>>>> ...Poza tym, te tusze nie mają nalepek- mają taką żółto-zieloną
    >>>>> plastikową
    >>>>> klapkę, czy może nazwać to trzeba kapsel który się zdejmuje i odkrywa
    >>>>> mokrą "poduszeczkę" przez którą przesiąka tusz z kartridga do głowicy.
    >>>>> Podobne do tych tutaj prodróbek:
    >>>>> http://www.inkpro2day.com/expression-premium-xp-600-
    t273xl-epson-compatible-ink-cartridges/
    >>>>
    >>>> Tą żółtą naklejkę też należy zerwać. Jest na niej to napisane.
    >>>> Jak nie zrywałeś to przyczynę już mamy.
    >>>
    >>> tej naklejki też już nie mam, nie - to nie jest przyczyna ... :-)
    >>
    >> No to sprawdź czy przypadkiem nie został z niej klej.
    >> Zatkany odpowietrzacz daje takie efekty.
    >
    > To według Ciebie tłumaczy takie same symptomy na trzech
    > drukarkach i trzech zestawach tuszów? :-) Nie, nie ma kleju z nalepki...

    Tłumaczy jedno "Poza tym, te tusze nie mają nalepek"
    Plączesz się w zeznaniach.

    --
    +++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++


  • 59. Data: 2013-06-01 22:02:19
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 30 May 2013 21:21:46 -0500, Pszemol napisał(a):

    >> (ciach...)
    >>
    >> Pszemol - na żadnym urządzeniu nie pojawiają się jakiekolwiek komunikaty
    >> błędów? Czy to sygnalizowane diodami, czy też komunikatem na wbudowanym
    >> wyświetlaczu. Wolę kontrolnie spytać.
    >
    > Nie ma żadnych komunikatów o błędach.
    > Drukarka udaje że jest wszystko OK.
    >
    > Próbowałem dziś robić adjustowanie głowic - drukarka
    > wydrukowała cztery rzędy brązowo-beżowych kwadracików,
    > po 7 w każdym rzędzie, i pyta mi się który kwadracik ma
    > najmniej ciapek i zniekształceń... Pyta się który, a ja nie wiem
    > jak odpowiedzieć bo mogę wybrać tylko cyfrę a kwadraty
    > są niepodpisane. Domyślam się, że powinny być podpisane
    > czarnym kolorem, który się nie wydrukował po prostu.
    >
    > Ja to zaczynam mieć nadzieję, że trzecia drukarka jaką mi
    > przyślą będzie mieć ten sam problem i będę miał dobrą
    > okazję aby odesłać ten złom tam skąd przyszedł i domagać
    > się zwrotu kasy jaką w grudniu zapłaciłem :-)))

    Dobra - to może inaczej. Zaznaczam, że to wszystko bardzo daleko idące
    domysły i diabli wiedzą, czy cokolwiek z nich ma sens, ale może i tym tropem
    warto pójść.

    Po pierwsze primo - sprawdziłbym wszystkie tusze i instrukcje do nich,
    odnośnie zdjęcia zabezpieczeń transportowych / pakowawczych. I zdaję sobie
    sprawę, że może to robiłeś dziesiątki razy, ale również zdaję sobie sprawę,
    że wystarczyła jedna zmiana w tych naklejkach / whateverach od grudnia 2012
    i już działanie na pamięć może się mścić.

    Po drugie primo - sprawdziłbym zgodność z instrukcją miejsc instalacji
    wszystkich cartridge'y z tuszem. Może, ale to bardzo może, wstawiłeś zamiast
    black foto zwykły black? Mówię - daleki strzał, ale też się trzeba upewnić.
    Jak przy taśmo/zworkologii swego czasu. :)

    Po trzecie primo. Zrób po kolei drukarkom (wszystkim) reset do ustawień
    fabrycznych. Na wszelki wypadek.

    Po czwarte primo. Sprawdź wersję firmware drukarek. Wszystkich - zarówno
    posiadanej przez Ciebie, która w końcu zaczęła wierzgać, jak i nadesłanych
    przez Epsona. Jeżeli istnieje taka możliwość oczywiście.

    Po piąte primo. Sprawdź w manualu / na stronie listę materiałów
    eksploatacyjnych i ich product number. Sprawdź product number na
    odpowiednich zbiornikach z tuszem: zakupionych przez Ciebie, jak i dosłanych
    z drukarkami. Gdyby się jeszcze okazało, że masz jakieś stare zbiorniki, na
    których wydruk był poprawny i da się odczytać dla porównania ich product
    number - byłoby pysznie.

    Po szóste primo. Sprawdź datę produkcji zbiorników z tuszem. Zarówno tych
    zakupionych, jak i dostarczonych z kolejnymi drukarkami. Tak - wiem, że
    kolorowe fragmenty testu wychodzą bez problemów, ale sprawdź.

    Nie wiem, czy w tuszach do tej drukarki stosowane są jakieś chipy. Istnieje
    niezerowa możliwość, że tak jest. Hipoteza brzmi: w trakcie produkcji
    zbiorników z tuszem (być może tylko podstawowego czarnego) w danym chipie
    coś zmieniono, a Twoja drukarka ma taką wersję firmware, która tej zmiany
    poprawnie nie rejestruje. Być może też nadesłane drukarki zastępcze to też
    jakieś egzemplarze poserwisowe, z tą samą wersją firmware - i stąd problem.

    Jeżeli zastępczych drukarek nie podpinałeś do komputera / sieci, tylko od
    razu sprawdzałeś autotest, to nie ma bata - jakikolwiek błąd w sterownikach
    nie miał jak ,,skazić" tych urządzeń. To tak odnośnie tropów Pączusia
    Malinowego...

    Co bym zrobił? Dokumentację fotograficzną odpakowanych i odbezpieczonych z
    transportowych wkładek tuszy, drukarek, instalacji tuszy w drukarce i
    wydrukowanych stron testowych. I taką pigułę dosłał serwisowi Epsona. Jeżeli
    wszystko robisz zgodnie z manualem - nie ma siły, problem jest w elektronice
    / wbudowanym oprogramowaniu tego sprzętu.

    Jeżeli kolejne dosyłane drukarki będą robić ten sam cyrk - wyślij
    zgromadzoną, rozbudowaną pigułę z dokumentacją do Epsona i do paru
    poczytnych serwisów internetowych. :)

    Prawdę mówiąc - pierwszy raz czytam o takich cyrkach z Epsonami, ale faktem
    jest, że do tej pory miałem do czynienia z nimi dość rzadko, a jeżeli już,
    to z serią Stylus Pro.

    --
    [ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
    [ Alkohol nie rozwiąże twoich problemów. Ale z drugiej strony... mleko ]
    [ też nie. (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]


  • 57. Data: 2013-06-01 22:02:19
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 30 May 2013 21:18:05 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Przemysław Ryk" <p...@g...com> wrote in message
    > news:khw7ofxxjgwl$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.inf
    o...
    >> Wyjaśnij mi pączusiu malinowy,
    >
    > :-))))))
    >
    > A tak generalnie to umiesz czytać Przemku i wnioskować
    > z tego co czytasz, w odróżnieniu od niektórych tu ludzi...

    Iii tam. Ja po prostu upierdliwy jestem i czepiać się lubię. :D

    --
    [ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
    [ Feminizm istnieje tylko po to, żeby brzydkie kobiety zjednoczyć we ]
    [ wspólnotę. (Charles Bukowski) ]


  • 58. Data: 2013-06-01 22:02:19
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 31 May 2013 04:16:18 +0200, $heikh el $hah napisał(a):

    > W dniu 2013-05-31 04:03, Przemysław Ryk pisze:
    >> Czyli według Ciebie wątkotwórca od grudnia 2012 używał egzemplarza owej
    >> drukarki li tylko i wyłącznie jako stojącego sobie osobno urządzenia?
    >
    > Ale teraz dostawał nowe i zdaje się, że słowem nie wspomniał o próbach
    > druku z komputera. Nie napisał też, czy zainstalował firmowe sterowniki,
    > czy w międzyczasie nie zmienił systemu, więc ogólnie trochę szczegółów
    > brakuje.

    Po raz kolejny pączusiu malinowy zadam pytanie: jaki wpływ na poprawność
    autotestu wywoływanego wprost z panelu kontrolnego drukarki, ma instalacja
    sterowników w systemie komputera?
    Tak tylko nieśmiało stwierdzę, że jeszcze się nie spotkałem z drukarką,
    która do wydruku zaszytego we własnej elektronice autotestu, potrzebowałaby
    komunikacji z komputerem i zainstalowanych tam driverów.

    To raz. Dwa - w jakim systemie operacyjnym proponujesz sterowniki
    instalować? Użytkowanej przez Pszemola wersji Windows? A dlaczego nie na
    czystej instalacji? Albo na Linuksie?

    > I nie twierdzę, że to pomoże, ale jak wszystkie możliwe, logiczne
    > przyczyny odpadają, to warto spróbować mniej logicznych.

    Tak. Wyłącz i włącz telefon, może to pomoże. Z Animką ostatnio za dużo czasu
    spędziłeś?

    > Pamiętam jak raz miałem problem z odpaleniem nowej płyty CD z jakimś
    > softem. Wszystkie możliwe sposoby zawodziły. Zakurzona, na oko, nie
    > była. Ale w końcu przetarłem koszulą i odpaliła...

    Czyli Pszemol niech wyciągnie i z powrotem załaduje papier do drukarki.

    --
    [ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
    [ Jeżeli chcesz być kochany, kochaj sam siebie. (Seneka) ]


  • 60. Data: 2013-06-01 22:28:53
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 1 Jun 2013 22:02:19 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):
    > To raz. Dwa - w jakim systemie operacyjnym proponujesz sterowniki
    > instalować? Użytkowanej przez Pszemola wersji Windows? A dlaczego nie na
    > czystej instalacji? Albo na Linuksie?

    Zartujesz ? Czysta instalacja windows ? toz taniej bedzie wywalic ten
    zlom i kupic nowa, ale innej firmy :-)

    Mozna by jeszcze sprobowac pod VM ... ale jak nie zadziala ?


    J.

strony : 1 ... 5 . [ 6 ] . 7 ... 12


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: