  • 71. Data: 2013-06-02 16:48:30
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarka...
    Od: Leming Show <l...@g...com>

    > Chyba mi nie powiesz że 3-4 cykle czyszczenia dysz zjadają 3/4 czarnego
    > pojemnika.
    > Opcja 1: pojemnik już był zapełniony zaledwie w 1/4
    > opcja 2: kontroler nie zauważył zmiany pojemnika.

    Nie znasz polityki epsona:), ich startery miewaja po 3,5ml atramentu.
    Smiech na sali. U Przemola moze sa inne standardy, bogatszy kraj, moze
    daja na poczatek po 8ml.

  • 72. Data: 2013-06-02 19:01:33
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2013-06-01 13:08, Desoft pisze:
    > Konfiguracji biosu? w 386? co tam chciałbyś konfigurować? oczywiście
    > rozszerzone tryby LPT nie wchodzą w grę.
    > Bios miał coś inaczej - bo to było z 20 lat temu. Mam to pamiętać?

    Ty chyba nie wiesz o czym piszesz. Właśnie wtedy bios miał od groma
    spraw do skonfigurowania. To nie to co teraz, że przy odrobinie
    szczęścia można wcale do biosu nie wchodzić...
    Nie chodzi mi o to, że masz to pamiętać, chodziło mi o to, że sprzedawca
    sobie z tym nie poradził, a powinien.

    --
    < TOMASZEK >
    granice Polski = granice absurdu

  • 73. Data: 2013-06-02 19:38:09
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2013-06-02 19:01, TOMASZEK wrote:

> [...]
    > szczęścia można wcale do biosu nie wchodzić...
    > Nie chodzi mi o to, że masz to pamiętać, chodziło mi o to, że sprzedawca

    Może w Protechu kupował kompa, to by moim zdaniem tłumaczyło niemotę
    sprzedawcy ;-)

    Włodek

  • 74. Data: 2013-06-02 19:55:03
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w
    wiadomości news:51ab8301$0$1212$65785112@news.neostrada.pl...

    Z drukarką? przecież była sprawna.

    > Może w Protechu kupował kompa, to by moim zdaniem tłumaczyło niemotę
    > sprzedawcy ;-)

    To tłumaczy dlaczego serwisy zadają takie durne pytania (drukarka włączona?
    itd)
    Bo ciężko na odległość wytłumaczyć problem i użytkownik udaje mądrzejszego
    od serwisanta.

    --
    Desoft

  • 75. Data: 2013-06-04 15:26:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    JDX wrote:
    > On 2013-05-30 05:16, Pszemol wrote:
    > [...]
    > No to może podłącz którąś z nowych drukarek do komputera i puść
    > wydruk. :-D

    a może sprawdź papier wsadz z inej paczki

  • 76. Data: 2013-06-04 23:46:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > a może sprawdź papier wsadz z inej paczki

    :-)

  • 77. Data: 2013-06-04 23:52:52
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    > :-)

    Tylko tego papieru nie włóż do góry nogami... :)) Ani tył-na-przód :))

  • 78. Data: 2013-06-04 23:58:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Anerys" <s...@s...pl> wrote in message

    > Tylko tego papieru nie włóż do góry nogami... :)) Ani tył-na-przód :))

    Ty się zając śmiej...
    Przyszła dziś nowa paczka od Epsona... aż się boję zajrzeć do środka ;-)

  • 79. Data: 2013-06-05 00:01:26
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-06-04 23:58, Pszemol pisze:
    > "Anerys" <s...@s...pl> wrote in message

    > Ty się zając śmiej...
    > Przyszła dziś nowa paczka od Epsona... aż się boję zajrzeć do środka ;-)

    I tak już wisisz na tapecie u nich: tych klientów nie obsługujemy ;)

  • 80. Data: 2013-06-05 02:45:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jawi" <t...@p...pl> wrote in message

    > I tak już wisisz na tapecie u nich: tych klientów nie obsługujemy ;)

    Chcąc sobie oszczędzić nerwów popołudniem poszedłem najpierw na
    rowerek a drukarkę otworzyłem dopiero po powrocie, teraz o 19-tej.
    Na początku miłe zaskoczenie - w pudle drukarka taka sama, tusze
    takie same jak kiedyś (owinięte taśmą) ale jest list do drogiego klienta,
    ręcznie podpisany imieniem i nazwiskiem zapewniający że tym razem
    jest drukarka osobiście przetestowana i tusze są już włożone, gotowe
    do pracy a osobny, zawinięty taśmą komplet mogę potraktować jako
    prezent od firmy... Do listu dopięte wydruki testowe, nawet fotka 10x15.
    No kurde, myślę sobie - wreszcie ktoś się przyłożył!

    Otwieram, zdejmuję wszystkie taśmy, nalepki, wkładam papier, zerkam
    pod klapę skanera - rzeczywiście są jakieś tusze: ok, jedziemy z koksem.
    Włączam drukarkę, coś pomyślała, menu na ekranie - gotowa do pracy.
    Więc zaczynamy od tego aby pokazała nam poziom tuszu w zbiornikach:
    czarny tekstowy pełny, kolorowe i czarny foto: prawie zero.. No trudno.
    Punkt drugi programu: podstawowy wydruk testowy "nozzle pattern".
    I kicha :-) Dwie kolumny z lewej, wydrukowane tuszem czarny tekstowy
    ledwie parę kresek na dole... Cztery kolumny kolory+czarny foto: zero.
    Brak jakichkolwiek kresek. Tu zatem zakląłem (po polsku, a jakże...) bo
    wygląda na to, że czarny tekstowy "naprawili" a teraz kolory nie drukują.
    No dobra...
    Wybieram "czyszczenie głowic" :( No nie ma wyjścia! Po procesie tegoż
    czyszczenia mam już dużą poprawę: kolumna czarna tekstowa z lewej
    prawie dobra, znaczy się co druga kreska do połowy :-( druga kolumna
    czarna-tekstowa całkiem dobra, kolory dobre... No ok, jest duża poprawia,
    zrobię znowu czyszczenie i będzie już całkiem dobrze: a tu kupa...

    W czasie drugiego czyszczenia drukarka dała komunikat że:
    "Cannot recognize following ink cartridge(s) Try installing them again"
    i tu wymieniają cztery tusze: PBK (zgduję że photo-black) M, Y, C.

    I co teraz robić? Dzwonić do supportu znowu? Czy może ten durny
    komunikat świadczy o tym, że skończył się w nich tusz bo było mało...
    Tak, tak, wiem że English co innego znaczy, ale boję się że jakiemuś
    Hindusowi się "if" w firmware pomylił i skoczył do nie tego napisu
    co trzeba przy sytuacji gdy się pojawił kod błędu braku tuszu w czasie
    czyszczenia głowic a nie w czasie normalnego drukowania :-))))

    Drukarka mi dała opcję "OK Proceed". Naciskam więc OK :-))

    No kurde - oni naprawdę chcą abym wymienił tusze!!!!!! Brak mi słów...
    Rzeczywiście wygląda na to, że w czasie czyszczenia głowic skończył
    się tusz i procedura czyszczenia się nie dokończyła, drukarka jest
    bezużyteczna: zacięła się i nie popuści, muszę wymienić tusze... :-(