  • 21. Data: 2009-04-13 08:19:49
    Temat: Re: Filtr (nie)połówkowy (było: połówkowy szary...)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Apr 2009, grzybu wrote:

    > Ale po co kupować taką połówkę i się tak ograniczać? Tym bardziej, że
    > zestaw pierścień+holder cokin p + tani filtr połówkowy szary kosztuje
    > 67zł z przesyłką kurierem.

    Jak ktoś używa z powodu wygody hybrydy zamiast lustrzanki, to nie po to
    aby sobie komplikować życie czymś równie nieporęcznym jak snap-on
    do Raynoxów ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2009-04-13 08:28:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Apr 2009, Jakub Jewuła wrote:

    > Zdecydowanie tak.
    > Konieczne by tylko byly jeszcze takie z podzialem 3/8, 5/8, 7/8

    Nie.
    Przykadrowało by się, więc wystarczyłyby ze dwie wersje :)
    Chodzi o to, że ew. używanie połówki wymagałoby zbyt mocnego
    kadrowania.

    > I dodatkowo wszystkie w wersja - przekrecony w lewo o 10, 20, 30st
    > w prawo o 10, 20, 30 st itd

    Czekaj, to ma być ironia?
    Jakoś nie mam 12 wersji polara i bez problemu sobie radzę z kątem
    przekręcenia w prawo lub lewo :|
    Niby gdzie widzisz problem?

    > Bo nikt (statystyka;)) by ich nie kupil.

    "To by się okazało".

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2009-04-13 09:34:47
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > Przykadrowało by się, więc wystarczyłyby ze dwie wersje :)
    > Chodzi o to, że ew. używanie połówki wymagałoby zbyt mocnego

    :)

    > Jakoś nie mam 12 wersji polara i bez problemu sobie radzę z kątem
    > przekręcenia w prawo lub lewo :| Niby gdzie widzisz problem?

    Oj, bo Ty jakis nietypowy jestes - domysliles sie,
    ze polar mozna nie tylko przykrecic ale i przekrecic ;)

    Statystyczny tak nie umie :)
    Statystyczny mniej rozgarniety uzywa polara jak UVki,
    a bardziej rozgarniety symuluje polara w PSie ;)

    To akurat pewne ;)

  • 24. Data: 2009-04-13 22:08:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 13 Apr 2009, Jakub Jewuła wrote:

    > Oj, bo Ty jakis nietypowy jestes - domysliles sie,
    > ze polar mozna nie tylko przykrecic ale i przekrecic ;)

    A weź i mnie nie denerwuj - niedawno odkryłem pożyteczną
    funkcjonalność klawiszy w KM A200 :P (a niby dwa razy
    *dokładnie* czytałem instrukcję, 4 lata temu).

    > Statystyczny tak nie umie :)
    > Statystyczny mniej rozgarniety uzywa polara jak UVki,
    > a bardziej rozgarniety symuluje polara w PSie ;)

    [...]
    > To akurat pewne ;)

    Jak nie - "statystyczny" by kupił, potem by spytał czy
    używać w dzień czy w nocy ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 25. Data: 2009-04-14 18:57:23
    Temat: Re: Filtr połówkowy szary -czy ma znaczenie jaki?
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    > to z polaryzacyjnym (Hama) mam problemy z wyczyszczeniem z
    > tłustych smug.

    To chyba nie jest domena jedynie tańszych filtrów bo ja mam polara Hoya
    HMC i występuje tam ten sam problem.

    EMPI
    http://www.empi.art.pl

  • 26. Data: 2009-04-14 21:19:40

    On 14 Kwi, 21:57, EMPI <e...@p...onet.pl> wrote:
    > Hej !

    > To chyba nie jest domena jedynie tańszych filtrów bo ja mam polara Hoya
    > HMC i występuje tam ten sam problem.

    Hoya to tania firma. Maruda , Heliopan i B+W czyszczą się bez
    problemu.
    Pozdro Marcin
    PS Maruda też jest tanią firmą.