  • 42. Data: 2011-07-07 15:09:44
    Temat: Re: Ferrari na Puławskiej
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    news:4e15ae48$0$2500$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Artur\(m\)

    > Co konkretnie? Z. go przywiązał do fotela? Nic o tym nie wiadomo.

    Chyba nie o to mi chodziło;)
    Skąd wiadomo, że zaakceptował te niebezpieczne zabawy?

    Artur(m)

  • 41. Data: 2011-07-07 15:09:44
    Temat: Re: Ferrari na Pu?awskiej
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    [...]

    > Sugerujesz, że odsiadka nigdy nie wpływa na zachowanie człowieka?

    Ależ owszem. Tylko dlaczego najczęściej źle?

    > Ciekawe, po co więc więzienia

    Dla izolacji od społeczeństwa.

    > i pojęcie resocjalizacji?

    Dla mydlenia oczu i produkowania mas "specjalistów" od tego. Ludzie
    muszą mieć zajęcie.

    Spędziłem w 1982 roku prawie 4 miesiące w Zakładzie Karnym w Nysie.
    Poznałem tam skazanych, rozmawiałem z nimi, widziałem jak się
    zachowują. To zakład dla młodocianych (17-21 lat) przestepców.
    Naprawdę bardzo niewielu z nich rokowało jakąkolwiek nadzieję.
    Resocjalizacja? Tylko na pokaz.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 43. Data: 2011-07-07 15:14:48
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Dla izolacji od społeczeństwa.

    No i co, nie przydałaby się izolacja?

> [...]
    > zachowują. To zakład dla młodocianych (17-21 lat) przestepców.
    > Naprawdę bardzo niewielu z nich rokowało jakąkolwiek nadzieję.

    Nie prowadzę statystyk. Ale założe się, że inaczej "przyjmie" więzienie
    typowy przestępca czy recydywista, a inaczej przestępca drogowy, czyli
    przeciętniak bez aspiracji do bycia "gansterem".

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 44. Data: 2011-07-07 15:17:53
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > Skąd wiadomo, że zaakceptował te niebezpieczne zabawy?

    można wnioskować, że skoro nie kazał mu się zatrzymać przez dość długi czas,
    mimo agresywnej jazdy, to jednak akceptował

  • 45. Data: 2011-07-07 15:25:19
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-07 15:17, szerszen pisze:
    > można wnioskować, że skoro nie kazał mu się zatrzymać przez dość długi
    > czas, mimo agresywnej jazdy, to jednak akceptował
    Ile takie Ferrari potrzebuje do 100km/h? 4-5 sek? Poza tym w grę wchodzi
    jeszcze miejsce, o ile np. Trasą Siekierkowską w nocy można względnie
    bezpiecznie polecieć nawet "dwie paczki" (co noc motocykliści
    potwierdzają tą tezę) to akurat ten kawałek Puławskiej się do tego nie
    nadaje. Czarnej skrzynki nie ma, wiec nie wiadomo, czy pasażer w
    ostatnich słowach nie krzyczał "Maciek, k..wa, zwolnij!!!".

    --
    MZ

  • 46. Data: 2011-07-07 15:30:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    > No i co, nie przydałaby się izolacja?

    Izolacja po fakcie niczemu nie zapobiega.

    > Nie prowadzę statystyk. Ale założe się, że inaczej "przyjmie" więzienie
    > typowy przestępca czy recydywista, a inaczej przestępca drogowy, czyli
    > przeciętniak bez aspiracji do bycia "gansterem".

    To były dzieciaki i to więzienie ich demoralizowało. Ich aktualnemu
    położeniu byli winni wszyscy wokół tylko nie oni sami. Taki, po bardzo
    krótkim pobycie w więzieniu zapominał, że popełnił przestępstwo - on
    siedzi "za niewinność". Nie jest przestępcą - jest skazanym. Za
    nazwanie go przestępcą, kryminalistą itp. można było dostać mocno po
    pysku.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 47. Data: 2011-07-07 15:37:49
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur\(m\)

    > Chyba nie o to mi chodziło;)
    > Skąd wiadomo, że zaakceptował te niebezpieczne zabawy?

    Bo nie wysiadł, a miał okazję, choćby minutę wcześniej na światłach.

  • 48. Data: 2011-07-07 15:53:17
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Izolacja po fakcie niczemu nie zapobiega.

    Po jakim fakcie?! Ile osób trzeba zabić żeby zasłużyć na pójście do pierdla?

> [...]
    > siedzi "za niewinność". Nie jest przestępcą - jest skazanym. Za
    > nazwanie go przestępcą, kryminalistą itp. można było dostać mocno po

    Ale a w jaki sposób więzienie zdemoralizuje kierowcę??

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 49. Data: 2011-07-07 16:31:07
    Od: "go!" <g...@g...nospam.us>

    On 07/07/2011 14:09, Artur(m) wrote:

    > Chyba nie o to mi chodziło;)
    > Skąd wiadomo, że zaakceptował te niebezpieczne zabawy?

    Czasami ludzie sie zabijaja bez wzajemnej akceptacji tego, a nawet przy
    stanowczym sprzeciwie i wyroki orzeka sie w zawieszeniu, wiec akceptacja
    nie jest to tutaj kluczowa. Wazna, ale nie najwazniejsza.
    "Dziennikarz motoryzacyjny jest oskarżony o nieumyślne spowodowanie
    wypadku drogowego ze skutkiem śmiertelnym"
    Jak widzisz na razie nie przybija mu sie morderstwa, zabojstwa, ani
    nawet spowodowania smierci, tylko wypadku drogowego (nieumyslnie!),
    ktorego dopiero skutkiem byla smierc. Takze, jesli nic sie tu nie zmieni
    to klient z przeszloscia MZ dostaje zawiasy.

  • 50. Data: 2011-07-07 17:48:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    [...]

    > Ale a w jaki sposób więzienie zdemoralizuje kierowcę??

    Nie ma odrębnych więzień dla kierowców.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl