-
11. Data: 2011-04-06 08:39:24
Temat: Re: Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2011-04-06 01:40, Jakub Danecki pisze:
> Artur Maśląg wrote:
>>> Przy okazji wyszło parę pobocznych kwiatków, typu włączenie
>>> niezamawianej usługi "granie na czekanie" - bez możliwości
>>> zrezygnowania z tej płatnej usługi.
>> Delikatnie powiedziawszy mijasz się z prawdą, ale jakoś mnie to nie
>> dziwi...
>
> Co prawda jest to chamskie wciskanie usług (płatnych po pierwszym
> miesiącu prónym), ale precyzyjnie opisane w regulaminie, który
> zaakceptowałeś przechodząc do tiktaka.
Postępują tak niestety chyba prawie wszyscy i do tego zgodnie z
prawem. Trzeba jednak przyznać, że przynajmniej część z nich uczciwie
informuje o tym klienta.
> A Biuro Olewania Klyjenta jest w Erze równie niekompetentne jak w innych
> sieciach.
Ciężko zdefiniować "równie niekompetentne", jednak nie wybija się in
minus.
> SOA#1 - w zasadzie zero problemu.
Podobnie.
-
12. Data: 2011-04-06 09:35:04
Temat: Re: Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com>
> Jeśli ktoś z Was zastanawiał się nad zmianą operatora na Erę:
> serdecznie
> odradzam.
Akurat czyscilem stare e-maile - Era ma niezly czas reakcji, trzy
miesiace :-)
Ale to byla niemoznosc wlaczenia pakietu przez internet, wiec
powiedzmy usluga poboczna.
> Przy okazji wyszło parę pobocznych kwiatków, typu włączenie
> niezamawianej usługi "granie na czekanie" - bez możliwości
> zrezygnowania
> z tej płatnej usługi.
Watpie. Zapewne zamawianej, tylko nawet nie zwrociles uwagi w
ktorym regulaminie promocji/migracji i zapewne da sie wylaczyc.
No chyba ze wzieli przyklad z Orange - wlaczyli niezamawiana, ale
tez bezplatna.
J.
-
13. Data: 2011-04-06 10:16:47
Temat: Re: Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
On 2011-04-06, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
>> Przy okazji wyszło parę pobocznych kwiatków, typu włączenie
>> niezamawianej usługi "granie na czekanie" - bez możliwości
>> zrezygnowania
>> z tej płatnej usługi.
>
> Watpie. Zapewne zamawianej, tylko nawet nie zwrociles uwagi w
> ktorym regulaminie promocji/migracji i zapewne da sie wylaczyc.
Teoretycznie wyłączyć się da, ale wszelkie kanały zrobienia tego
bezkosztowo sami mi zablokowali.
> No chyba ze wzieli przyklad z Orange - wlaczyli niezamawiana, ale
> tez bezplatna.
Dokładnie: włączyli niezamawianą usługę i w swojej łaskawości przez
pierwszy miesiąc nie obciążają za nią.
--
Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski
http://maverick.jogger.pl/2011/04/06/obsluga-klienta
-by-era/
-
14. Data: 2011-04-06 10:34:29
Temat: Re: Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com>
> On 2011-04-06, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
>> No chyba ze wzieli przyklad z Orange - wlaczyli niezamawiana,
>> ale
>> tez bezplatna.
> Dokładnie: włączyli niezamawianą usługę i w swojej łaskawości
> przez
> pierwszy miesiąc nie obciążają za nią.
Era do niedawna byla przyzwoita - mozesz uwazac ze niezamawiana,
ale wyraznie w regulaminie wymieniona
http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/przen
ies_numer
Orange zaczal nieprzyzwoicie - wlacza wszystkim bez pytania, ale na
ich szczescie po miesiacu albo sie potwierdza, albo sie samo
wylacza.
J.
-
15. Data: 2011-04-06 11:30:41
Temat: Re: Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
On 2011-04-06, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
>> Dokładnie: włączyli niezamawianą usługę i w swojej łaskawości
>> przez
>> pierwszy miesiąc nie obciążają za nią.
>
> Era do niedawna byla przyzwoita - mozesz uwazac ze niezamawiana,
> ale wyraznie w regulaminie wymieniona
> http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/przen
ies_numer
Nie dotyczy, nie przenosiłem numeru od innego operatora tylko
zmigrowałem z abonamentu.
--
Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski
http://maverick.jogger.pl/2011/04/06/obsluga-klienta
-by-era/
-
16. Data: 2011-04-06 11:56:04
Temat: Re: Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com>
napisał
> On 2011-04-06, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
>> Era do niedawna byla przyzwoita - mozesz uwazac ze niezamawiana,
>> ale wyraznie w regulaminie wymieniona
>> http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/przen
ies_numer
>
> Nie dotyczy, nie przenosiłem numeru od innego operatora tylko
> zmigrowałem z abonamentu.
No to pewnie dotyczy cie inny regulamin, z takim samym zapisem :-)
J.
-
17. Data: 2011-04-06 13:22:24
Temat: Re: Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2011-04-06 13:56, J.F. pisze:
> Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał
>> On 2011-04-06, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
>>> Era do niedawna byla przyzwoita - mozesz uwazac ze niezamawiana,
Czemu do niedawna? Coś się zmieniło w zakresie zachowań określonych
regulaminem?
>>> ale wyraznie w regulaminie wymieniona
>>> http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/przen
ies_numer
>>
>> Nie dotyczy, nie przenosiłem numeru od innego operatora tylko
>> zmigrowałem z abonamentu.
>
> No to pewnie dotyczy cie inny regulamin, z takim samym zapisem :-)
Dokładnie - ostatnio nawet przy podpisywaniu kolejnego aneksu do
umowy już istniejącej (nowy abonament/zmiana) włączali tę usługę
zgodnie z regulaminem.
-
18. Data: 2011-04-06 14:05:34
Temat: Re: Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
On 2011-04-06, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
>>> Era do niedawna byla przyzwoita - mozesz uwazac ze niezamawiana,
>>> ale wyraznie w regulaminie wymieniona
>>> http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/przen
ies_numer
>>
>> Nie dotyczy, nie przenosiłem numeru od innego operatora tylko
>> zmigrowałem z abonamentu.
>
> No to pewnie dotyczy cie inny regulamin, z takim samym zapisem :-)
Uważasz, że dotyczy mnie tylko w części moich obowiązków?
--
Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski
http://maverick.jogger.pl/2011/04/06/obsluga-klienta
-by-era/
-
19. Data: 2011-04-07 09:16:20
Temat: Re: Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w
>W dniu 2011-04-06 13:56, J.F. pisze:
>>>> Era do niedawna byla przyzwoita - mozesz uwazac ze
>>>> niezamawiana,
>
> Czemu do niedawna? Coś się zmieniło w zakresie zachowań
> określonych
> regulaminem?
Teraz to nie wiem, musialbym dokladniej sprawdzic biezace
rozliczenia.
W porzednich latach wlasnych zapisow sie trzymali, przynajmniej
jesli chodzi o mnie.
J.
-
20. Data: 2011-04-07 12:44:11
Temat: Re: Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2011-04-07 11:16, J.F. pisze:
> "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał:
>> W dniu 2011-04-06 13:56, J.F. pisze:
>>>>> Era do niedawna byla przyzwoita - mozesz uwazac ze niezamawiana,
>>
>> Czemu do niedawna? Coś się zmieniło w zakresie zachowań określonych
>> regulaminem?
>
> Teraz to nie wiem, musialbym dokladniej sprawdzic biezace rozliczenia.
Ja nie zauważyłem żadnych niezamawianych, bądź niezgodnych z
regulaminem zachowań, choć z BOK-iem to różnie bywa.
> W porzednich latach wlasnych zapisow sie trzymali, przynajmniej jesli
> chodzi o mnie.
Nadal się trzymają - przynajmniej nie znam żadnego potwierdzonego
wiarygodnego przypadku złamania umowy z ich strony.