    From: "________" <S...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Era GSM - granie na czekanie - niemile zaskoczenie
    Date: Mon, 3 Jan 2011 10:52:55 +0100

    > Nikt nie zna, ponieważ to jest sprzeczność. Nie można zapisać czegoś w
    > regulaminie, aby odbyło się to bez wiedzy abonenta.

    to jak to wyjasnic

    "
    Dziękuję za nadesłaną korespondencję.

    W nawiązaniu do otrzymanego pisma uprzejmie informuję, iż przy zawarciu
    aneksu podpisał Pan regulamin promocji.

    Oznacza to że usługa ,, Granie na czekanie'' została nieodpłatnie aktywowana
    każdemu uczestnikowi, który wcześniej nie korzystał z Serwisu.

    Jeśli chce Pan z niej zrezygnować należy wysłać bezpłatnego sms pod numer
    80333 o treści NIE.

    Mam nadzieję, że powyższe informacje okażą się pomocne.

    z pozdrowieniami

    Sylwia Spera
    Biuro Obsługi Abonenta sieci Era
    b...@e...pl