  • 51. Data: 2012-04-19 17:17:58
    Temat: Re: Elektroda jeszcze raz !
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > A validator daje
    > Result: 6 Errors, 4 warning(s)

    bo on najwidoczniej ocenia w kategoriach Wolnej Zjednoczonej Europy
    Globalnej... to podonie jak z moderatorami elektrody... EOT

  • 52. Data: 2012-04-19 17:18:58
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2012-04-19 15:52, K pisze:

    > To ze napisales jakas tam ksiazke i sie przy tym nauczyles zasad pisowni
    > polskiej nie znaczy ze masz kogos pouczac i zmuszac wrecz do stosowania
    > sie do twoich zasad bo jest to zwykle qrestwo.
    >
    > A ze nie potrafisz zrozumiec prostego tekstu bez znakow interpunkcyjnych
    > i kresek swiadczy tylko o niskim stopniu inteligencji.
    > Starasz sie swiat nagiac do swoich regul bo inne sa dla ciebie
    > niezrozumiale.

    Reguły są ogólne. To ty je postanowiłeś łamać.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 53. Data: 2012-04-19 17:39:29
    Od: Mario <m...@...pl>

    > bo on najwidoczniej ocenia w kategoriach Wolnej Zjednoczonej Europy
    > Globalnej... to podonie jak z moderatorami elektrody... EOT

    Bo ty uważasz, że nie istnieje żaden obowiązujący standard dokumentów
    html, a W3C to faszystowska organizacja podobna do elektrody.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 54. Data: 2012-04-19 17:44:32
    Od: K <...@...c>

    W dniu 2012-04-19 17:39, Mario pisze:

    > Bo ty uważasz, że nie istnieje żaden obowiązujący standard dokumentów
    > html, a W3C to faszystowska organizacja podobna do elektrody.

    Ale czlowiek to nie automat !

  • 55. Data: 2012-04-19 18:18:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mario,

    > A validator daje
    > Result: 6 Errors, 4 warning(s)
    > Niby niedużo, ale linii kodu też niedużo - 12 :)

    W HTML ortografia też ważna ;)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 56. Data: 2012-04-19 18:18:57
    Od: tryton <d...@o...pl>

    W dniu 2012-04-18 22:03, K pisze:
    > Dzis dostalem ostrzezenie z informacja ze zlamalem punkt regulaminu
    > konkretnie:
    > "3.1.13. Publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka
    > polskiego, niedbałych i niezrozumiałych."
    >
    > I tak sobie pomyslalem gdzie ja qrwa trafilem ?

    zle trafiłeś, najlepsza metoda to proponuje zawierać uwagę w pisanych
    wypowiedziach w przypadku intensywnej moderacji "przenosimy dyskusje na
    inne normalne forum"

    tak jebniętego forum nie ma na całym świecie

    znikające bez śladu wpisy to ostatnio norma, nawet żadnej adnotacji co
    gdzie i dlaczego wycięto

  • 57. Data: 2012-04-19 18:20:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mario,

    > Bo ty uważasz, że nie istnieje żaden obowiązujący standard dokumentów
    > html, a W3C to faszystowska organizacja podobna do elektrody.

    Pamiętaj, że wchodzisz w dyskusję z kimś, kto olewa też prawo Ohma.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 58. Data: 2012-04-19 18:23:07
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2012-04-18 22:03, K pisze:
> [...]
    > polskiego, niedbałych i niezrozumiałych."
    >
    > I tak sobie pomyslalem gdzie ja qrwa trafilem ?

    Nie panikuj, każda okazja jest dobra by się nauczyć w miarę poprawnie
    pisać, skoro podstawówka nie nauczyła. Powinieneś chyba podziękować za
    darmową lekcję :)
    Na końcu zdania przed kropką robisz też spację?

  • 59. Data: 2012-04-19 18:33:34
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 19.04.2012 17:17, identifikator: 20040501 wrote:

    > bo on najwidoczniej ocenia w kategoriach Wolnej Zjednoczonej Europy
    > Globalnej... to podonie jak z moderatorami elektrody... EOT
    Czyli Twoim zdaniem standardy to też twór "debila-tuska"? Tylko czekać,
    aż wytworzysz urządzenie które będzie wysyłało po UARTcie bity w
    kolejnośći 1,3,5,8,7,4,2,6... A nie, czekaj, przecież nie dasz rady.

    Michoo

  • 60. Data: 2012-04-19 18:53:54
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Na końcu zdania przed kropką robisz też spację?

    Kolega widzę ma silne predyspozycje na moderatora.
    Po ostatniej mojej dyskusji tutaj n.t. elektrody, to już nawet
    nie chce mi się odzywać, bo postanowiłem w miarę możliwości po prostu olewać
    te akty głupoty , które się tam czasem odbywają.
    Zabyt sobie cenię UŻYTKOWNIKÓW elektrody, żeby z niej rezygnować z powody
    sposobu moderowania rodem z Korei Płn.

    Ale - wcześniej czy później komuś starczy chęci i czasu, żeby zrobić poważną
    konkurencję
    (żałuję, ża sam nie mogę sobie na to pozwolić z braku czasu).
    Może wtedy Gulson pójdzie po rozum do głowy. Czego bym życzył.