  • 41. Data: 2012-04-19 14:19:19
    Temat: Re: Elektroda jeszcze raz !
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-04-19 13:19, K pisze:
    > W twoich czasach jak dzieciaki zobaczyly murzyna na ulicy to wytykaly go
    > palcami a radocha byla na cala dzielnice, pozostalo ci to do dzis.

    Brakuje ci trzech przecinków. Za to ten jeden jedyny powinien być kropką.
    :)

    --
    pozdrawia Adam
    /osiem procent badanych martwi się, że ich iPhone jest zazdrosny o ich

  • 42. Data: 2012-04-19 14:37:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "K" napisał w wiadomości
> [...]

    Medycyna za dobra, genotyp sie nie oczyszcza :-)

    >W twoich czasach jak dzieciaki zobaczyly murzyna na ulicy to wytykaly
    >go palcami a radocha byla na cala dzielnice, pozostalo ci to do dzis.

    Polska nie Francja, murzyn to ciagle jest u nas rzadki widok.
    Szczegolnie jak jest w mundurze Strazy Miejskiej - to sie wszyscy
    ogladaja :-)

    A jak ci taki wystawia mandat za parkowanie, to juz w ogole stajesz
    sie rasista :-)

    J.

  • 43. Data: 2012-04-19 14:54:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F,

    > Medycyna za dobra, genotyp sie nie oczyszcza :-)

    Z dyslekcji? W życiu! To cecha przystosowawania właśnie ;)

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 44. Data: 2012-04-19 15:08:25
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > To się wydaje niewiarygodne jak trudno jest mi to zauważyć.

    Piotrze, ale Ty sie starasz pisac poprawnie, a watkotworca sie nie stara
    i ma pretensje do calego Swiata, ze na jego olewanie innych, ci inni
    reaguja tez olewaniem. Pisanie mala litera nazw wlasnych, to juz nie
    jest dyscostam, tylko poziom onetowy.
    Moje Dziecie ma dysgrafie. W zasadzie zdiagnozowana zanim umial pisac.
    Sa pewne charakterystyczne "nieumiejetnosci", ktore o tym swiadcza. W
    szkole sie to potwierdzilo, ale pracujemy nad tym, by pisal w miare
    poprawnie. Ktos, kto zdaje sobie sprawe ze swoich ograniczen z szacunku
    dla innych bedzie sie staral nadrobic te niedogodnosc. Pisanie z
    "ortami" na kompie dowodzi raczej dysmozgowiu, niz czemukolwiek innemu.
    Twoja ksiazka o '51 i wypowiedzi na tej grupie sa swiadectwem, ze masz
    cos do powiedzenia i ze robisz to bardzo dobrze i to zarowno pod
    wzgledem merytorycznym jak i "polonistycznym". Czyli da sie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 45. Data: 2012-04-19 15:15:27
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    > Medycyna za dobra, genotyp sie nie oczyszcza :-)

    Moim zdaniem (ale nie mam na to dowodu więc bronił tezy nie będę) większość
    problemów typu dyslektycznego jest spowodowana alkoholem w czasie ciąży.
    Jedna lampka wina w odpowiednio złym momencie podobno wystarczy (a 10 w
    innych momentach jest bez wpływu).
    P.G.

  • 46. Data: 2012-04-19 15:24:54
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > do powiedzenia i ze robisz to bardzo dobrze i to zarowno pod wzgledem
    > merytorycznym jak i "polonistycznym". Czyli da sie.

    Nieśmiało zauważę, ze książkę pisałem (dużo) przed 2004 ;-)
    I nie twierdziłem, że pochwalam niechlujne pisanie, jedynie protestowałem
    przeciwko twierdzeniu, że kiedyś było oczywiste, że to matoły a dziś już
    nie. Medycyna wie więcej, a że się nadużywa to inna sprawa.
    Ale jak byłem młody to trudno by mi było przetłumaczyć dlaczego inni maja
    mieć więcej czasu na egzaminie i też bym chciał.
    P.G.

  • 47. Data: 2012-04-19 15:52:19
    Od: K <...@...c>

    W dniu 2012-04-19 13:57, Lucek pisze:

    > Skąd wiesz nieuku jak było w moich czasach? Pisać nie umiesz, to się
    > ciesz, że się czytać chociaż nauczyłeś.

    To ze napisales jakas tam ksiazke i sie przy tym nauczyles zasad pisowni
    polskiej nie znaczy ze masz kogos pouczac i zmuszac wrecz do stosowania
    sie do twoich zasad bo jest to zwykle qrestwo.

    A ze nie potrafisz zrozumiec prostego tekstu bez znakow interpunkcyjnych
    i kresek swiadczy tylko o niskim stopniu inteligencji.
    Starasz sie swiat nagiac do swoich regul bo inne sa dla ciebie
    niezrozumiale.

  • 48. Data: 2012-04-19 16:46:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Gałka" napisał w wiadomości
> [...]
    >czasie ciąży.
    >Jedna lampka wina w odpowiednio złym momencie podobno wystarczy (a 10

    No nie wiem, nie wiem - pijemy coraz mniej, a dyslektykow ponoc coraz
    wiecej.

    No chyba ze dawniej kobiety w ciazy wodki nie pily, a dzis slabe wino
    to "mozna".

    J.

  • 49. Data: 2012-04-19 17:02:17
    Od: K <...@...c>

    > Hello Artur,
    >
    > Thursday, April 19, 2012, 9:47:03 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > I znowy każesz szukać po nagłówkach... :P

    http://www.youtube.com/watch?v=VZWjfThL7Zg&feature=r
    elmfu

  • 50. Data: 2012-04-19 17:15:20
    Od: Mario <m...@...pl>

    > No nie, są trzy obrazki z tego dwa takie same. Sukces.

    A validator daje
    Result: 6 Errors, 4 warning(s)

    Niby niedużo, ale linii kodu też niedużo - 12 :)

    --
    pozdrawiam
    MD