  • 61. Data: 2012-04-19 19:34:15
    Temat: Re: Elektroda jeszcze raz !
    Od: tryton <d...@o...pl>

    > Nie panikuj, każda okazja jest dobra by się nauczyć w miarę poprawnie
    > pisać, skoro podstawówka nie nauczyła. Powinieneś chyba podziękować za
    > darmową lekcję :)
    > Na końcu zdania przed kropką robisz też spację?

    gdybym miał zdolności humanistyczne poszedł bym na polonistykę a
    ponieważ poszedłem do zawodówki to jestem elektrykiem, z polskiego
    miałem mierny na świadectwie co nie oznacza że mam duże doświadczenie
    zawodowe dziedzinach związanych z tematyką forum elektroda

    i teraz za friko chce się dzielić wiedzą a jakiś kretyn kasuje post bo
    zacząłem z małej litery i nie postawiłem przecinka

    czy to jest normalne - ? w polsce wszystko co stoi na głowie jest
    traktowane jako normalne

    co do nauki to gdybym chciał się uczyć poszedł bym na studia

  • 62. Data: 2012-04-19 19:43:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello tryton,

> [...]
    > traktowane jako normalne
    > co do nauki to gdybym chciał się uczyć poszedł bym na studia

    Ale po co tak piszesz? komu robisz na złość, nie używając wielkiej
    litery na początku zdania i kropki na końcu? Nam czy sobie?

    Dla mnie takie pisanie oznacza, że nie mogę traktować Ciebie powaznie,
    bo mnie nie szanujesz. Podanie o pracę też tak napiszesz?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 63. Data: 2012-04-19 19:48:04
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2012-04-19 17:44, K pisze:

    > Ale czlowiek to nie automat !

    Programista ma pisać tak żeby automat (komputer z przeglądarką) mógł to
    poprawnie odczytać. Jeśli nie chce stosować się do ustalonych zasad, to
    niech pisuje wiersze. Najlepiej białe, to wtedy nie jest skrępowany
    zasadami :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 64. Data: 2012-04-19 19:50:36
    Od: Mario <m...@...pl>

    > Pamiętaj, że wchodzisz w dyskusję z kimś, kto olewa też prawo Ohma.

    No ja wiem, że to troll i nie powinienem reagować na jego obecność, ale
    czasami jak przełazi obok czuję potrzebę żeby mu sprzedać kopa.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 65. Data: 2012-04-19 19:50:59
    Od: K <...@...c>

> [...]
    >
    > Dla mnie takie pisanie oznacza, że nie mogę traktować Ciebie powaznie,
    > bo mnie nie szanujesz. Podanie o pracę też tak napiszesz?

    Wiesz odnosze wrazenie ze ciebie matka biła czesto i gesto stałes w
    kacie za bele przewinienie zreszta chyba kazdy z adminow elektrody ma te
    traume. Podobno to sie leczy.
    Pewnie w obozie koncentracyjnym zrobilibyscie szybko kariere.

  • 66. Data: 2012-04-19 20:13:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mario,

    > No ja wiem, że to troll i nie powinienem reagować na jego obecność, ale
    > czasami jak przełazi obok czuję potrzebę żeby mu sprzedać kopa.

    Ale to troll niereformowalny. Na niczym sie nie zna, wszędzie włazi i
    dostaje zewsząd kopy. Ale nadal uważa, że ma rację.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 67. Data: 2012-04-19 20:18:55
    Od: K <...@...c>

    W dniu 2012-04-19 19:48, Mario pisze:

> [...]
    > poprawnie odczytać. Jeśli nie chce stosować się do ustalonych zasad, to
    > niech pisuje wiersze. Najlepiej białe, to wtedy nie jest skrępowany

    Jesli rozmawia z maszyna to tak jesli z drugim czlowiekiem to moze mowic
    co mu slina na jezyk przyniesie a ze drugi nierozumie to juz inna
    sprawa. A juz wracanie sie w dyskusje pomiedzy dwoma uczestnikami i
    strofowanie ich jest zupelnie nie na miejscu a jesli juz to jest to
    zachowanie normalne dla zakladow karnych i gułagów.

  • 68. Data: 2012-04-19 20:20:54
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    A bierzesz pod uwagę, że MOŻE to nie jest straszne nieszczęście ?
    Jak pisałem parę razy sam jestem przewrażliwiony na tle ojczystego języka.
    Ale są granice zdrowego rozsądku. Co innego, jak ktoś pisze jak debil,
    w rodzaju "pszyszłem do roboty, kópiłem se w kioskó pifo i tera chlam", a co
    innego
    jak ktoś nie postawi przecinka, zrobi jakiś błąd w pośpiechu albo coś.
    Przypieprzanie się do tego na forum technicznym to - co już wspomniałem -
    wyłącznie
    przejaw zidiocenia/kompleksów jaśnie pana moderatora (na marginesie : zawsze
    mnie zastanawia, skąd ci wybitni specjaliści mają tyle czasu, żeby produkować
    się tysiącami moderacji i wpisów ? Ja czasem mam tak mało czasu, że jak piszę
    coś na elektrodzie, bo mam ważny (dla mnie) problem, to piszę z błędami i nie
    poprawiam, bo mi szkoda czasu. Ale widać ja jakiś jestem niewspółczesny, bo czas
    przeznaczam na pracę a nie zabawy).

    W życiu jedna z podstawowych spraw to umiejętność określania priorytetów - jeśli
    dla kogoś priorytetem
    na elce są przecinki, to imho jest biednym kretynem, co nieraz już wyraziłem.
    Tyle.

  • 69. Data: 2012-04-19 20:21:37
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 19.04.2012 19:50, K pisze:

> [...]
    > traume. Podobno to sie leczy.
    > Pewnie w obozie koncentracyjnym zrobilibyscie szybko kariere.

    Kolega RoMan zadał proste pytanie: "Podanie o pracę też tak napiszesz?"

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 70. Data: 2012-04-19 20:23:13

    > Ale to troll niereformowalny. Na niczym sie nie zna, wszędzie włazi i
    > dostaje zewsząd kopy. Ale nadal uważa, że ma rację.

    No widzisz Roman tak najprosciej Troll i KF jedyne argumenty w dyskusji
    miedzytrolowej. A tak jak mezczyzna z mezczyzna poprostu powiedziec
    wypierdalaj to sie wstydzisz? No wstydzisz sie bo uwazasz ze to jest be
    bo tak cie zaprogramowali. A jak powiesz spierdalaj to co stos ci sie
    rozpierdoli ?