  • From: Piotr Gałka <p...@C...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Elektroda jeszcze raz !
    Date: Thu, 19 Apr 2012 15:24:54 +0200

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jmp2oc$1el$1@inews.gazeta.pl...
    > Powitanko,

    > Piotrze, ale Ty sie starasz pisac poprawnie, a watkotworca sie nie stara i
    > ma pretensje do calego Swiata, ze na jego olewanie innych, ci inni reaguja
    > tez olewaniem. Pisanie mala litera nazw wlasnych, to juz nie jest
    > dyscostam, tylko poziom onetowy.
    > Moje Dziecie ma dysgrafie. W zasadzie zdiagnozowana zanim umial pisac. Sa
    > pewne charakterystyczne "nieumiejetnosci", ktore o tym swiadcza. W szkole
    > sie to potwierdzilo, ale pracujemy nad tym, by pisal w miare poprawnie.
    > Ktos, kto zdaje sobie sprawe ze swoich ograniczen z szacunku dla innych
> [...]
    Nieśmiało zauważę, ze książkę pisałem (dużo) przed 2004 ;-)
    I nie twierdziłem, że pochwalam niechlujne pisanie, jedynie protestowałem
    przeciwko twierdzeniu, że kiedyś było oczywiste, że to matoły a dziś już
    nie. Medycyna wie więcej, a że się nadużywa to inna sprawa.
    Ale jak byłem młody to trudno by mi było przetłumaczyć dlaczego inni maja
    mieć więcej czasu na egzaminie i też bym chciał.
    P.G.