eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Dzwignia zmiany biegow w Porsche 959
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 25

  • 11. Data: 2011-03-05 10:27:28
    Temat: Re: Dzwignia zmiany biegow w Porsche 959
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-03-05 10:22, Sebastian Biały pisze:

    > Czyli jedynka to taka dwójka? Dalej nie rozumiem czemu tam nie ma
    > numeracji od 1 a nie od g. A ruszanie na dwójce to potrafi prawie kazdy
    > samochodzik, więc to zadne ewentualne wyjasnienie ;)

    A czy ty pamiętałbyś żeby za każdym razem ruszać z "2"?

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...aster.pl
    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi


  • 12. Data: 2011-03-05 11:50:52
    Temat: Re: Dzwignia zmiany biegow w Porsche 959
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-03-05 10:22, Sebastian Biały pisze:
    > On 2011-03-04 22:36, Tomasz Pyra wrote:
    >>>> "G" off-road gear
    >>> A czym się różni od normalnego?
    >> Tak z tego co poczytałem to tam ponoć była długa jedynka i dość wysokie
    >> wolne obroty
    >
    > Czyli jedynka to taka dwójka? Dalej nie rozumiem czemu tam nie ma
    > numeracji od 1 a nie od g. A ruszanie na dwójce to potrafi prawie kazdy
    > samochodzik, więc to zadne ewentualne wyjasnienie ;)

    Pewnie dlatego że "na kursie uczyli żeby ruszać z 1", więc kierowca
    rusza z "1".
    Na ruszanie z "2" niewielu wpadnie, a o czytaniu instrukcji przez
    kierowców, to zapomnij.

    A tak wszystko jest jasne i oczywiste już od pierwszej jazdy.


  • 13. Data: 2011-03-05 15:01:37
    Temat: Re: Dzwignia zmiany biegow w Porsche 959
    Od: frigo <f...@g...com>

    On 5 Mar, 11:50, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:
    > W dniu 2011-03-05 10:22, Sebastian Bia y pisze:
    >
    > > On 2011-03-04 22:36, Tomasz Pyra wrote:
    > >>>> "G" off-road gear
    > >>> A czym si r ni od normalnego?
    > >> Tak z tego co poczyta em to tam pono by a d uga jedynka i do wysokie
    > >> wolne obroty
    >
    > > Czyli jedynka to taka dw jka? Dalej nie rozumiem czemu tam nie ma
    > > numeracji od 1 a nie od g. A ruszanie na dw jce to potrafi prawie kazdy
    > > samochodzik, wi c to zadne ewentualne wyjasnienie ;)
    >
    > Pewnie dlatego e "na kursie uczyli eby rusza z 1", wi c kierowca
    > rusza z "1".
    > Na ruszanie z "2" niewielu wpadnie, a o czytaniu instrukcji przez
    > kierowc w, to zapomnij.
    >
    > A tak wszystko jest jasne i oczywiste ju od pierwszej jazdy.

    A co jest tu jasne? Większość kierowców nawet nie dotknie tej G?
    Równie dobrze mogli dać 12345 i jakiś über - bieg.
    Ciekawe co pisali w instrukcji.


  • 14. Data: 2011-03-05 17:53:23
    Temat: Re: Dzwignia zmiany biegow w Porsche 959
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Grejon

    >> Na wypadek gdyby ktos chcial zrobic karawan pogrzebowy z 959 ;)
    >
    > Raczej po prostu wprowadzić auto do garażu.

    Albo do krypty.

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway


  • 15. Data: 2011-03-05 22:40:50
    Temat: Re: Dzwignia zmiany biegow w Porsche 959
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 05 Mar 2011 10:22:07 +0100, Sebastian Biały
    <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Czyli jedynka to taka dwójka? Dalej nie rozumiem czemu tam nie ma
    > numeracji od 1 a nie od g.

    Dlatego że bieg pełzający/terenowy to nie jest biegiem do
    używania go na codzień.

    > A ruszanie na dwójce to potrafi prawie kazdy
    > samochodzik, więc to zadne ewentualne wyjasnienie ;)

    Tylko nie w każdym pierwszy bieg umożliwiający rozpędzenie auta
    do około 100km/h zapewnia wysokie osiągi.

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.


  • 16. Data: 2011-03-06 02:25:28
    Temat: Re: Dzwignia zmiany biegow w Porsche 959
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Sebastian Biały

    > Dalej nie rozumiem czemu tam nie ma
    > numeracji od 1 a nie od g.

    A dlaczego wsteczny nazywa się "R", a nie "-1", a jałowy się w ogóle nie
    nazywa, chociaż mógłby nazywać się "0"? Czy nad tymi ciekawymi
    zagadnieniami też się trapisz? ;)

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway


  • 17. Data: 2011-03-06 07:25:30
    Temat: Re: Dzwignia zmiany biegow w Porsche 959
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-03-05 10:27, Grejon wrote:
    >> Czyli jedynka to taka dwójka? Dalej nie rozumiem czemu tam nie ma
    >> numeracji od 1 a nie od g. A ruszanie na dwójce to potrafi prawie kazdy
    >> samochodzik, więc to zadne ewentualne wyjasnienie ;)

    > A czy ty pamiętałbyś żeby za każdym razem ruszać z "2"?

    A co to ma do rzeczy skoro w tym samochodzie 1 jest gdzie indziej niż
    normalnie? I tak *trzeba* pamiętać że wsiadając do tegu cuda rusza się
    *inaczej* niz reszta świata.


  • 18. Data: 2011-03-06 07:26:25
    Temat: Re: Dzwignia zmiany biegow w Porsche 959
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-03-06 02:25, to wrote:
    > A dlaczego wsteczny nazywa się "R", a nie "-1", a jałowy się w ogóle nie
    > nazywa, chociaż mógłby nazywać się "0"? Czy nad tymi ciekawymi
    > zagadnieniami też się trapisz? ;)

    Nie, zastanawia mnie co za d*** wpadł na pomysł zmiany ułożenia biegów
    jeśli *faktycznie* "1" w tym samochodzie jest do ruszania.


  • 19. Data: 2011-03-06 07:28:37
    Temat: Re: Dzwignia zmiany biegow w Porsche 959
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-03-05 22:40, Robert Rędziak wrote:
    > Dlatego że bieg pełzający/terenowy to nie jest biegiem do
    > używania go na codzień.

    Dobrze, ale dlaczego? Znajduje się w miejscu "1". Każdy kierowca
    przesiadając się z byle czego będzie go używał w wyniku przyzwyczajenia.
    Dlaczego ten bieg nie jest gdzieś w *innym* położeniu tylko przemieścił
    całą numerację odwracając lewarek?


  • 20. Data: 2011-03-06 07:38:26
    Temat: Re: Dzwignia zmiany biegow w Porsche 959
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-03-06 07:25, Sebastian Biały pisze:

    > A co to ma do rzeczy skoro w tym samochodzie 1 jest gdzie indziej niż
    > normalnie? I tak *trzeba* pamiętać że wsiadając do tegu cuda rusza się
    > *inaczej* niz reszta świata.

    No właśnie niekoniecznie...

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...aster.pl
    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: