-
21. Data: 2011-03-06 11:25:08
Temat: Re: Dzwignia zmiany biegow w Porsche 959
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
On Sun, 06 Mar 2011 07:28:37 +0100, Sebastian Biały
<h...@p...onet.pl> wrote:
> Dobrze, ale dlaczego? Znajduje się w miejscu "1". Każdy kierowca
Każdy kierowca nie będzie miał zaszczytu przejechania się 959.
Po pierwsze za mało ich, po drugie jest to jeden z tym
samochodów, o którym trzeba mieć pojęcie.
> przesiadając się z byle czego będzie go używał w wyniku przyzwyczajenia.
A w skrzyniach w układzie dog-leg będzie wbijał wsteczny lub
nieistniejący?
> Dlaczego ten bieg nie jest gdzieś w *innym* położeniu tylko przemieścił
> całą numerację odwracając lewarek?
Nic nie przemieścił. Jedyna została tam, gdzie w skrzyniach
dog-leg umieszcza się pierwszy bieg. Bieg, który jest potrzebny
do ruszania i ewentualnie na najwolniejszym zakręcie na próbie.
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
-
22. Data: 2011-03-06 11:31:59
Temat: Re: Dzwignia zmiany biegow w Porsche 959
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
On Sun, 06 Mar 2011 07:28:37 +0100, Sebastian Biały
<h...@p...onet.pl> wrote:
> Dobrze, ale dlaczego? Znajduje się w miejscu "1". Każdy kierowca
,,Każdy kierowca'' nie będzie miał zaszczytu przejechania się
959. Po pierwsze za mało ich i są zbyt drogocenne, po drugie
jest to jeden z tych samochodów, o którym trzeba mieć pojęcie.
> przesiadając się z byle czego będzie go używał w wyniku przyzwyczajenia.
A w skrzyniach w układzie dog-leg będzie wbijał wsteczny lub
nieistniejący?
> Dlaczego ten bieg nie jest gdzieś w *innym* położeniu tylko przemieścił
> całą numerację odwracając lewarek?
Nic nie przemieścił. Jedyna została tam, gdzie w skrzyniach
dog-leg umieszcza się pierwszy bieg. Bieg, który jest potrzebny
do ruszania i ewentualnie na najwolniejszym zakręcie na próbie.
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
-
23. Data: 2011-03-06 19:42:25
Temat: Re: Dzwignia zmiany biegow w Porsche 959
Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
On 2011-03-06 11:31, Robert Rędziak wrote:
>> Dobrze, ale dlaczego? Znajduje się w miejscu "1". Każdy kierowca
>
> ,,Każdy kierowca'' nie będzie miał zaszczytu przejechania się
> 959. Po pierwsze za mało ich i są zbyt drogocenne, po drugie
> jest to jeden z tych samochodów, o którym trzeba mieć pojęcie.
O widzisz i się wyjaśniło ;) Sobiarstwo :) EOT ;)
-
24. Data: 2011-03-06 20:08:46
Temat: Re: Dzwignia zmiany biegow w Porsche 959
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
On Sun, 06 Mar 2011 19:42:25 +0100, Sebastian Biały
<h...@p...onet.pl> wrote:
>> ,,Każdy kierowca'' nie będzie miał zaszczytu przejechania się
>> 959. Po pierwsze za mało ich i są zbyt drogocenne, po drugie
>> jest to jeden z tych samochodów, o którym trzeba mieć pojęcie.
>
> O widzisz i się wyjaśniło ;) Sobiarstwo :) EOT ;)
Trudno żeby samochód, który powstał w setkach egzemplarzy, był
jednym z najbardziej zaawansowanych pojazdów w swojej epoce i
jeszcze w wiele lat po zakończeniu produkcji, kosztował ponad
400000DM, osiągał 300km/h, był autem dla każdego. Jakoś tak się
stało, że rewolucja zdechła i kible ze złota i 959 dla każdego
nigdy nie stały się realnymi.
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
-
25. Data: 2011-03-07 10:55:34
Temat: Re: Dzwignia zmiany biegow w Porsche 959
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Sun, 6 Mar 2011 10:31:59 +0000 (UTC), Robert Rędziak wrote:
>On Sun, 06 Mar 2011 07:28:37 +0100, Sebastian Biały
>> Dobrze, ale dlaczego? Znajduje się w miejscu "1". Każdy kierowca
> ,,Każdy kierowca'' nie będzie miał zaszczytu przejechania się
> 959. Po pierwsze za mało ich i są zbyt drogocenne, po drugie
> jest to jeden z tych samochodów, o którym trzeba mieć pojęcie.
>
>> przesiadając się z byle czego będzie go używał w wyniku przyzwyczajenia.
>
> A w skrzyniach w układzie dog-leg będzie wbijał wsteczny lub
> nieistniejący?
A zebys ty wiedzial ile razy w maluchu "wbilem piatke".
I to co ciekawe wcale nie z przyzwyczajenia - na codzien jezdzilem
wtedy autem z 4 biegami.
J.