  • 1. Data: 2011-03-04 10:38:18
    Temat: Nowy fiat się skopcił na Woli Duchackiej
    Od: "Koziołek" <d...@x...pl>

    CROSS-POST

    Akurat przejeżdżałem. IMHO nówka salonówka. Czyżby fiacior przejmował
    pałeczkę od citroena? ;)

    http://przepraszamzacrossposta.blox.pl/2011/03/Fiat-
    nowka-sztuka-Pozar-na-ulicach-Krakowa.html

    Pozdr.,

    Koziołek

  • 2. Data: 2011-03-04 11:00:08
    Temat: Re: Nowy fiat się skopcił na Woli Duchackiej
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Akurat przejeżdżałem. IMHO nówka salonówka. Czyżby fiacior przejmował
    > pałeczkę od citroena? ;)
    >
    > http://przepraszamzacrossposta.blox.pl/2011/03/Fiat-
    nowka-sztuka-Pozar-na-ulicach-Krakowa.html

    jesteś dupa a nie kamerzysta, zamiast filmować jak gaszą to filmujesz jadący
    samochód straży,
    natomiast co do samochodu, to same plusy, właściciel będzie miał nówkę (może
    tamten kolor mu się już nie podobał), ubezpieczalnia też będzie miała ruch w
    interesie (stratni i tak nie będą), fabryka wyprodukuje nową sztukę, ludzie
    będą mieli pracę, straż ma robotę, no same plusy,
    no może poza zanieczyszczeniem środowiska,

    brat

  • 3. Data: 2011-03-04 11:05:36
    Od: "Koziołek" <d...@x...pl>

    bratPit[pr] napisał:
    > jesteś dupa a nie kamerzysta, zamiast filmować jak gaszą to filmujesz
    > jadący samochód straży,

    Nie przeczę ;)

    Pozdr.,

    Koziołek

  • 4. Data: 2011-03-04 12:42:05
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

> [...]
    > pałeczkę od citroena? ;)
    >
    > http://przepraszamzacrossposta.blox.pl/2011/03/Fiat-
    nowka-sztuka-Pozar-na-ulicach-Krakowa.html

    Odpycha mnie Twój sposób wysławiania się, natomiast mini reportaż - bardzo
    przyjemny :)
    Zaskakująco szybko fachowcy poradzili sobie z ugaszeniem pacjenta.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 5. Data: 2011-03-04 17:55:58
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-03-04 10:38, Koziołek pisze:
    > CROSS-POST
    >
    > Akurat przejeżdżałem. IMHO nówka salonówka. Czyżby fiacior przejmował
    > pałeczkę od citroena? ;)

    I seata.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 6. Data: 2011-03-04 18:53:14
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Ale po co dwoch na jedno autko osobowe? Szkoda wozu :(

  • 7. Data: 2011-03-04 18:53:31
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    tj po co dwie jednostki SP :)

  • 8. Data: 2011-03-04 19:32:46
    Od: "dziadek69" <a...@t...wytnijto.pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > I seata.

    i Ferarri Italia, które namiętnie płoną

  • 9. Data: 2011-03-04 20:02:05
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2011-03-04 10:38, Koziołek pisze:
    > http://przepraszamzacrossposta.blox.pl/2011/03/Fiat-
    nowka-sztuka-Pozar-na-ulicach-Krakowa.html
    > Pozdr.,
    > Koziołek

    Kręciłeś to z koziej dupy wyciągniętą wuwuzelą? ;>

    --
    wO.ôhoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 10. Data: 2011-03-04 21:40:44
    Temat: Re: Nowy fiat si? skopci? na Woli Duchackiej
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-03-04 10:38, Kozio?ek pisze:
    > CROSS-POST
    >
    > Akurat przeje?d?a?em. IMHO n?wka salon?wka. Czy?by fiacior przejmowa?
    > pa?eczk? od citroena? ;)
    >
    > http://przepraszamzacrossposta.blox.pl/2011/03/Fiat-
    nowka-sztuka-Pozar-na-ulicach-Krakowa.html

    > Pozdr.,
    >
    > Kozio?ek

    nie wiem po czym wnioskujesz, ze to nowe auto z salonu, ale...

    ... pewnie potem sie znajdzie na aukcji jak ten ponizej ;)
    http://otomoto.pl/smart-fortwo-zarejestrowany-w-pols
    ce-spalon-C17471293.html

    --
    pozdr