  • 11. Data: 2011-03-24 14:36:17
    Temat: Re: Dziwne zachowanie Orange
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 2011-03-24 11:06, Tomek pisze:

    > I uważasz, że jak masz niezarejestrowany na siebie numer, to podasz dane
    > Jana Kowalskiego z peselem i możesz coś zmienić na koncie? A Orange ten
    > pesel to do czego sobie ma przypiąć jak nie do danych rejestracyjnych?

    Nie wiem. Nigdy nie pytano mnie o PESEL. Zawsze podawałem imię,
    nazwisko, adres i numer PUK. Nigdy nie miałem problemu ze zgłoszeniem
    reklamacji (i to na numerze używanym przez inną osobę, a nie przeze mnie).

    Marek

  • 12. Data: 2011-03-24 15:41:24
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "MarekM" <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> napisał:

    > Nie wiem. Nigdy nie pytano mnie o PESEL. Zawsze podawałem imię, nazwisko,
    > adres i numer PUK. Nigdy nie miałem problemu ze zgłoszeniem reklamacji (i to
    > na numerze używanym przez inną osobę, a nie przeze mnie).

    Sugerujesz, że znając czyjś numer w prepaidzie w Orange, dzwonię, mówię Jan
    Kowalski, podaję wymyślony pesel i dane wymyślonego właściciela, PUKu nie muszę
    znać zgodnie z informacją:

    "W tym celu proszę o przesłanie, z zachowaniem dotychczasowej korespondencji,
    numer telefonu, kodu PUK lub szczegółowych danych właściciela numeru ( imię,
    nazwisko, adres zamieszkania, serię i numer DO, PESEL). "

    i blokuję komuś numer twierdząc, że go zgubiłem? Podając jakieś dane, których
    Orange nie ma jak zweryfikować? Poważnie?

  • 13. Data: 2011-03-24 17:43:56
    Od: "rols rojs" <r...@r...com>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > i blokuję komuś numer twierdząc, że go zgubiłem? Podając jakieś dane,
    > których Orange nie ma jak zweryfikować? Poważnie?

    You are an idiot, aha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
    You are an idiot...

  • 14. Data: 2011-03-25 13:18:59
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 2011-03-24 16:41, Tomek pisze:

> [...]
    >
    > i blokuję komuś numer twierdząc, że go zgubiłem? Podając jakieś dane,
    > których Orange nie ma jak zweryfikować? Poważnie?

    Oczywiście że nie. Tylko czytaj proszę ze zrozumieniem.

    Postawiłeś tezę, że reklamacja jest możliwa wyłącznie dla
    zarejestrowanego numeru i że zawsze tak było.

    Ja twierdzę, że jest to wierutna bzdura, bo znając numer PUK nie trzeba
    się zarejestrować, by zgłosić reklamację. Podając wymagane dane (w tym
    przypadku korzystam z alternatywy: kod PUK) składam reklamację dla
    NIEZAREJESTROWANEGO numeru - a o tym tutaj dyskutujemy.

    A Ty mi wpierasz, że twierdzę, że wystarczy podać dowolne dane, by
    zablokować komuś numer.

    Moje "nie wiem" dwa posty wyżej dotyczyło Twojego pytania, do czego
    Orange ma sobie przypiąć ten PESEL. Nigdy o niego nie pytano, jeśli
    podałem PUK. Dane osobowe jakieś muszą mieć, żeby - odpisując na
    reklamację - wiedzieć, do kogo i na jaki adres ją wysłać. Ale numer
    wcale nie musi być zarejestrowany. Tak trudno to zrozumieć?

    Przeczytaj wątek na spokojnie jeszcze raz.

    Pozdrawiam,
    Marek