  • 1. Data: 2011-03-20 14:31:45
    Temat: Transfer simplus na plus abo
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej

    Podczas transferu (razem z numerem) z Simplusa na abonament w Plus
    niestety przepadaja srodki na simplusie.

    Czy jest jakis sposob na unikniecie utraty tych srodkow?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2011-03-20 14:48:51
    Temat: Re: Transfer simplus na plus abo
    Od: Jakub Skrzypnik <j...@g...com>

    Dnia Sun, 20 Mar 2011 07:31:45 -0700 (PDT) Roku Pańskiego
    Rafal M uraczył Usenet'ową grupę pl.misc.telefonia.gsm swą obecnością, pisząc:

> [...]
    > niestety przepadaja srodki na simplusie.
    >
    > Czy jest jakis sposob na unikniecie utraty tych srodkow?

    Zgłosić reklamację! ;)

    -**-
    0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0 Tylko *nix, a jak już Windows, to tylko
    NT5.0 (2000).
    0 Jakub Skrzypnik 0 Linux User 0 Ja tam używam UTF-8, jak nie widzisz, to
    sobie ustaw.
    0 <j...@g...com> 0 #532031 0 Preferuję usługi tekstowe nad obrazkowymi.
    Web2.0 sio!
    0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0 Wiem, wiem, jestem tu nowy, lecz nie
    jeździj po mnie.

  • 3. Data: 2011-03-20 15:58:09
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Uzytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisal
    > Hej
    > Podczas transferu (razem z numerem) z Simplusa na abonament w Plus
    > niestety przepadaja srodki na simplusie.

    Zawsze sadzilem, ze w takim przypadku operator zachowywal srodki z
    prepaida...

    > Czy jest jakis sposob na unikniecie utraty tych srodkow?

    Jezeli faktycznie regulamin nakazuje przepadek majatku na rzecz operatora,
    to sa dwa wyjscia:

    - wstrzymac sie z transferem do czasu wydzwonienia do ostatniego grosza,
    - przeniesc numer do abo w innej sieci gdzie dostaniesz za to bonus
    równowazacy utrate kasy na S+.

    Jest tez trzecie wyjscie. Zawinac sie z S+ do prepaida w innej sieci, skoro
    takie jest podejscie do klienta chcacego sie dobrowolnie uwiazac na
    conajmniej rok.

    --
    Maciek.