eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmDziwne zachowanie Orange › Re: Dziwne zachowanie Orange
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Dziwne zachowanie Orange
    Date: Fri, 25 Mar 2011 14:18:59 +0100
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 47
    Message-ID: <imi4o0$te$1@news.net.icm.edu.pl>
    References: <imcfhf$ve$1@news.onet.pl> <4d89c1f8$0$2496$65785112@news.neostrada.pl>
    <imch4a$9a3$1@news.onet.pl> <imeold$fk0$1@news.net.icm.edu.pl>
    <imf52f$9bb$1@news.onet.pl> <imfksu$crj$1@news.net.icm.edu.pl>
    <imfon8$uhk$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: cl-468.waw-01.pl.sixxs.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1301059136 942 2001:6a0:200:1d3::2 (25 Mar 2011 13:18:56
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 25 Mar 2011 13:18:56 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird
    In-Reply-To: <imfon8$uhk$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1009241
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-03-24 16:41, Tomek pisze:

    >>>> Nieprawda. Tak jest w Play - w Orange można złożyć reklamację na numer
    >>>> niezarejestrowany, trzeba jednak podać wymagane dane.
    >>> I uważasz, że jak masz niezarejestrowany na siebie numer, to podasz dane
    >>> Jana Kowalskiego z peselem i możesz coś zmienić na koncie? A Orange ten
    >>> pesel to do czego sobie ma przypiąć jak nie do danych rejestracyjnych?
    >> Nie wiem. Nigdy nie pytano mnie o PESEL. Zawsze podawałem imię,
    >> nazwisko, adres i numer PUK. Nigdy nie miałem problemu ze zgłoszeniem
    >> reklamacji (i to na numerze używanym przez inną osobę, a nie przeze
    >> mnie).
    > Sugerujesz, że znając czyjś numer w prepaidzie w Orange, dzwonię, mówię
    > Jan Kowalski, podaję wymyślony pesel i dane wymyślonego właściciela,
    > PUKu nie muszę znać zgodnie z informacją:
    >
    > "W tym celu proszę o przesłanie, z zachowaniem dotychczasowej
    > korespondencji,
    > numer telefonu, kodu PUK lub szczegółowych danych właściciela numeru (
    > imię,
    > nazwisko, adres zamieszkania, serię i numer DO, PESEL). "
    >
    > i blokuję komuś numer twierdząc, że go zgubiłem? Podając jakieś dane,
    > których Orange nie ma jak zweryfikować? Poważnie?

    Oczywiście że nie. Tylko czytaj proszę ze zrozumieniem.

    Postawiłeś tezę, że reklamacja jest możliwa wyłącznie dla
    zarejestrowanego numeru i że zawsze tak było.

    Ja twierdzę, że jest to wierutna bzdura, bo znając numer PUK nie trzeba
    się zarejestrować, by zgłosić reklamację. Podając wymagane dane (w tym
    przypadku korzystam z alternatywy: kod PUK) składam reklamację dla
    NIEZAREJESTROWANEGO numeru - a o tym tutaj dyskutujemy.

    A Ty mi wpierasz, że twierdzę, że wystarczy podać dowolne dane, by
    zablokować komuś numer.

    Moje "nie wiem" dwa posty wyżej dotyczyło Twojego pytania, do czego
    Orange ma sobie przypiąć ten PESEL. Nigdy o niego nie pytano, jeśli
    podałem PUK. Dane osobowe jakieś muszą mieć, żeby - odpisując na
    reklamację - wiedzieć, do kogo i na jaki adres ją wysłać. Ale numer
    wcale nie musi być zarejestrowany. Tak trudno to zrozumieć?

    Przeczytaj wątek na spokojnie jeszcze raz.

    Pozdrawiam,
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: