eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmDziwne zachowanie Orange › Re: Dziwne zachowanie Orange
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: "rols rojs" <r...@r...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Dziwne zachowanie Orange
    Date: Wed, 23 Mar 2011 12:25:06 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 26
    Message-ID: <imclar$b38$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <imcfhf$ve$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: aad136.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1300879515 11368 83.25.3.136 (23 Mar 2011 11:25:15
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 23 Mar 2011 11:25:15 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1009149
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Orion" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:imcfhf$ve$1@news.onet.pl...
    > Doładowywałem niedawno telefon na kartę w Orange kwotą 50zł.
    > Ważność konta powinna zostać przedłużona o 90 dni. Zamiast tego
    > została przedłużona o 14dni.
    > Zgłosiłem to mailowo do BOK Orange.
    > Odpisano mi:
    > "Rozumiemy, że sprawa, którą została przedstawiona jest dla Pana
    > bardzo istotna, dlatego też zrobimy wszystko, aby wyjaśnić tę sytuację
    > jak najszybciej.
    >
    > W tym celu proszę o przesłanie, z zachowaniem dotychczasowej
    > korespondencji, numer telefonu, kodu PUK lub szczegółowych danych
    > właściciela numeru ( imię, nazwisko, adres zamieszkania, serię i numer
    > DO, PESEL). Otrzymane informacje pozwolą nam na przeprowadzenie
    > analizy i udzielenie odpowiedzi. "
    >
    > To chyba jakiś żart. Niby dlaczego mam podawać swoje dane osobowe
    > skoro to telefon na kartę? Podałem nr telefonu i to powinno wystarczyć
    > aby system billingowy wskazał problem.

    To chyba jakiś żart, że czytać nie umiesz. Napisali PUK _lub_ dane
    osobowe, nie znasz PUKu to podajesz PESEL, proste chyba?
    Bardzo uczciwe podejście, sam mam nierejestrowanego POPa i na PUK
    wszystko mogę załatwić.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: