  • 21. Data: 2015-08-19 21:00:08
    Temat: Re: Dziwna reakcja... policjanta
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 19.08.2015 o 19:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik dddddddd f...@e...com ...

    > Pudło :)

    1) "ja tu pierwszy dzień jestem, dopiero się uczę"
    2) "proszę podjechać na komendę (zmarnować pół dnia) spiszemy protokół"
    3) "a co to kurwa SI-ES-AJ MAJAMI" (to usłyszałem jak zaproponowałem
    zdjęcie odcisków palców po włamaniu do auta)
    4) "popatrz na to z drugiej strony, z trzech pozostałych kierunków nie
    ma korka"
    5) "to dla poprawy bezpieczeństwa, w korku auta jadą wolniej"
    6) "za pół godziny kończę zmianę to się rozluźni"

    Łukasz

  • 22. Data: 2015-08-19 21:00:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik mk4 m...@d...null ...

    > Funkcjonariusz powinien napisac wniosek o samoukaranie i zabranie premii.

    Nie rozumiem.

    > Ale jesli bylo tak jak piszesz, ze na jednym kierunku byl koras a na
    > innych nic to nic dziwnego, ze innych emocji jak pogarda dla drogówki
    > miec nie mozna.

    A kto nim pogardzał?

  • 23. Data: 2015-08-19 21:10:28
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    tak BTW, to tej sceny do konca nie kumam.
    potem policjant w reakcji na "towar kosztuje" ze niby dla brata - mowi
    zaczekajcie chwileczke...
    i scena jak ta syrena zawraca przez pas zieleni.....
    wydaje mi sie czy za glebokiej komuny widzialem czesc dalsza, gdzie
    milicjant lapowkuje na szybko kogos i juz ma kase
    na ''dla brata''.
    aktualna wersja po obudzeniu cenzora?
    rozwinie to ktos? bo tak to jakby urwane....

  • 24. Data: 2015-08-19 22:00:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik dddddddd f...@e...com ...

> [...]
    > 5) "to dla poprawy bezpieczeństwa, w korku auta jadą wolniej"
    > 6) "za pół godziny kończę zmianę to się rozluźni"

    hihihihi
    Kiedys jak miałem włamanie do mieszkania to bodaj po dwóch miesiacach (nie
    pamietam juz dokładnie, ale długo) wezwano mnie aby pobrac moje odciski
    palców.
    Pytam, czy to dlatego, ze z tych odcisków ktore pobrali u mnie w domu nic
    nie wyszło w bazie i ze chca moje odfiltrowac od reszty, na co miła pani
    policjantka stwierdziła, ze oni jeszcze tych pobranych u mnie w domu nie
    sprawdzili w komputerze.
    Na moja uwage ze w SIESAJ wyglada to troche inaczej zareagowała z usmiechem
    mniej wiecej tymi słowami: niech Pan mnie nawet nie wkurwia :)

    Co do Twoich odpowiedzi to nr 1 jest najblizej.

  • 25. Data: 2015-08-19 23:18:02
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-08-19 o 22:00, Budzik pisze:
    > Co do Twoich odpowiedzi to nr 1 jest najblizej.
    To może: "przysłali mnie z agencji pracy tymczasowej, ja nawet nie
    jestem policjantem, ale wie pan: sezon urlopowy" ;-)

    Maciek

  • 26. Data: 2015-08-20 03:13:04
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "Zenek Kapelinder" wydumał(a) w wiadomości ID
    ps.com
    > Powód. Kierowca zatrzymał się na środku skrzyżowania i coś bełkotał. Mógł być po
    > spożyciu lub użyciu musiałem to sprawdzić.

    Kontrola trzeźwości:
    http://prawonadrodze.org.pl/rutynowe-kontrole-stanu-
    trzezwosci-kierowcow-sa-bezprawne/
    "W ostatnim czasie nasiliły się masowe kontrole stanu trzeźwości kierowców. Policja
    nazywa je ,,kontrolami rutynowymi". Rutynowe kontrole są bezprawne, gdyż żadna ustawa
    nie upoważnia Policji do bezpodstawnego ograniczania wolności kierowców i traktowania
    ich jak przestępców. Komendanci Policji wydający swoim podwładnym polecenia
    dokonywania takich kontroli w sposób drastyczny przekraczają swoje uprawnienia i
    naruszają obowiązujący porządek prawny."

    > W dupę przez papierek możesz go w takiej
    > sytuacji pocałować.

    W dupę to on może mnie pocałować :)

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Get out of the road if you want to grow old.(EUR(TM))

  • 27. Data: 2015-08-20 03:20:19
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "abn140" wydumał(a) w wiadomości ID news:mr2k7v$4sl$1@dont-email.me
> [...]
    > na ''dla brata''.
    > aktualna wersja po obudzeniu cenzora?
    > rozwinie to ktos? bo tak to jakby urwane....

    Raczej film Ci się urwał...
    Polak w Syrence jak zobaczył milicjanta to zwyczajnie spierdolił, żeby ten go nie
    złapówkował :]

    Nie można było (wtedy) kręcić filmu "Dogówka"...inne czasy były :)

    Tutaj masz rozwinięcie:
    https://www.youtube.com/watch?v=CmybaexG18E ale zamiast choinki to NOS :)

  • 28. Data: 2015-08-20 03:23:47
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "Budzik" wydumał(a) w wiadomości ID
> [...]
    > Wakacje, wiec ostatnio to skrzyzowanie przejezdza sie w kazda strone prawie
    > bezkorkowo.
    > Ale wczoraj policja sterowała ruchem i czekałem w prawie 20 minutowym
    > korku.
    > Pzostałe kierunki przejezdzały bez problemu, "na raz".
    > Przejezdzajac wychyliłem sie wiec przez okno, sadzac, ze sterujacy ruchem
    > nie widza tego korka i powiedziałem, ze w tamta stronę jest 20 minutowy
    > korek.
    > Zagadka:
    > - jaka według was powinna być reakcja policjanta?

    Spierdalaj

    > - jaka była?

    Spierdalaj :)

  • 29. Data: 2015-08-20 08:10:21
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2015-08-19 o 13:07, twistedme pisze:

    >- Będę potrzebował raportu z zatrzymania, kontroli oraz podstawy prawnej na
    >mocy której odbyło się zatrzymanie :)

    Próbowałeś użyć? Niestety ale podstaw prawnych policjant ma fhuj, nawet
    jeśli byś się nie wychylił.

  • 30. Data: 2015-08-20 08:11:22
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >drastyczny przekraczają swoje uprawnienia i naruszają obowiązujący porządek

    To jest cytat z wyroku sądu, czy czyjeś bajania?