  • 11. Data: 2015-08-19 17:00:49
    Temat: Re: Dziwna reakcja... policjanta
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Artur Miller n...@n...com ...

    > "rutynowe działania prewencyjne"

    Nie pytam o wymówke, tylko jaki miałby być realny cel i powód?
    Bo jak rozumiem, sugestia była taka, ze policja powinna (???) ukarac
    pyskacza ale ani takowym nie byłem ani nie taki miałem cel.
    Ulice wczesniej sa swiatła, wiec korek sie rozrzedza - pomyslałem, ze taka
    nierównomiernosc rozłozenia ruchu wynika z tego, ze policjtanci sterujacy
    ruchem po prostu ni widza tego korka.

    Tymczasem sugerujecie (???) ze policjant powinien przerwac sterowanie
    ruchem i poprosić mnie do kontroli.

    Dziwne, ale moze czegoś nie rozumiem, stąd prosba o wyjasnienie. :)

  • 12. Data: 2015-08-19 17:16:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Powód. Kierowca zatrzymał się na środku skrzyżowania i coś bełkotał. Mógł być po
    spożyciu lub użyciu musiałem to sprawdzić. W dupę przez papierek możesz go w takiej
    sytuacji pocałować.

  • 13. Data: 2015-08-19 17:52:26
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-08-19 o 17:00, Budzik pisze:

> [...]
    > ruchem po prostu ni widza tego korka.
    >
    > Tymczasem sugerujecie (???) ze policjant powinien przerwac sterowanie

    czyli mają rację - dzięki temu że cię skontroluje zamiast
    blokować/sterować ruchem to korek się zmniejszy, a może akurat dodatkowo
    będzie za co wlepić mandat i zarobić :)
    ale skoro piszesz że dziwna reakcja... to może podziękował albo
    przeprosił? :)

    Łukasz

  • 14. Data: 2015-08-19 19:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik dddddddd f...@e...com ...

    > ale skoro piszesz że dziwna reakcja... to może podziękował albo
    > przeprosił? :)

    Pudło :)

  • 15. Data: 2015-08-19 19:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Powód. Kierowca zatrzymał się na środku skrzyżowania i coś bełkotał.
    > Mógł być po spożyciu lub użyciu musiałem to sprawdzić. W dupę przez
    > papierek możesz go w takiej sytuacji pocałować.

    Ja wiem ze umiejetnosc czytania ze zrozumieniem to jest coraz bardziej
    niedoceniania umiejetnosc ale czy mozesz wskazac fragment tekstu ktory
    wskazywałby, ze:
    - stanałem na srodku skrzyzowania
    - bełkotałem
    - zostałem przez policjanta, w zwiazku z tym bełkotem, nie zrozumiany?

    I zeby nie przeciagac, od razu napisze: nie stanałem, nie bełkotałem a po
    odpowiedzi policjanta wiem, ze zostałem doskonale zrozumiany.

    Konkurs nadal otwarty - co powiedział policjant? :)

  • 16. Data: 2015-08-19 19:57:04
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-08-19 o 19:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik dddddddd f...@e...com ...

    > Pudło :)

    jesli byłoby to we Wrocławiu, i jesli to byłby nie policjant (a moze oni
    tez to robią) to zapewne kazałby Ci spierdalać.

    @

  • 17. Data: 2015-08-19 20:00:09
    Od: Marek Pazio <g...@...odleglej.galaktyce.com>

    https://youtu.be/PIGwAn3eawg?t=2598 ;-)

  • 18. Data: 2015-08-19 20:03:12
    Od: mk4 <m...@d...null>

    On 2015-08-19 12:00, Budzik wrote:
> [...]
    >
    > Wakacje, wiec ostatnio to skrzyzowanie przejezdza sie w kazda strone prawie
    > bezkorkowo.
    > Ale wczoraj policja sterowała ruchem i czekałem w prawie 20 minutowym
    > korku.
    > Pzostałe kierunki przejezdzały bez problemu, "na raz".
    >
    > Przejezdzajac wychyliłem sie wiec przez okno, sadzac, ze sterujacy ruchem
    > nie widza tego korka i powiedziałem, ze w tamta stronę jest 20 minutowy
    > korek.
    >
    > Zagadka:
    > - jaka według was powinna być reakcja policjanta?

    Funkcjonariusz powinien napisac wniosek o samoukaranie i zabranie premii.

    Ale jesli bylo tak jak piszesz, ze na jednym kierunku byl koras a na
    innych nic to nic dziwnego, ze innych emocji jak pogarda dla drogówki
    miec nie mozna.

    --
    mk4

  • 19. Data: 2015-08-19 20:20:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek Pazio g...@...odleglej.galaktyce.com ...

    > https://youtu.be/PIGwAn3eawg?t=2598 ;-)

    :)

  • 20. Data: 2015-08-19 20:20:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Artur Miller n...@n...com ...

    > jesli byłoby to we Wrocławiu, i jesli to byłby nie policjant (a moze oni
    > tez to robią) to zapewne kazałby Ci spierdalać.

    To znaczy kto tak we Wrocławiu robi?