  • 1. Data: 2015-08-17 19:45:18
    Temat: Opłacalność wymiany progu
    Od: Bonifacy Pościg-Oględzina <n...@b...pl>

    Pacjent to citroen xsara break 1999 r, 2.0 HDi. Ile może orientacyjnie
    kosztować wymiana progu w tym aucie, pytanie do tych którzy robili taką
    naprawę lub do fachowca. Lokalizacja - okolice 3miasta, więc drogawo
    jesli chodzi o takie imprezy. Auto poza tym felerem jest w dobrym
    stanie, belka OK, silnik nie ma wycieków, nie kopci. Miesiąc temu
    wymiana tarcz i klocków z przodu plus łączniki stabilizatora, w sumie
    auto zadbane z wyjątkiem blacharki. W październiku wychodzi przegląd,
    dlatego trzeba już podjąć decyzję czy opłaca się naprawiać, czy raczej
    sprzedać za grosze i dołożyć i kupić nowsze? Jak myślicie?

  • 2. Data: 2015-08-17 21:00:49
    Temat: Re: Opłacalność wymiany progu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bonifacy Pościg-Oględzina n...@b...pl ...

> [...]
    > dlatego trzeba już podjąć decyzję czy opłaca się naprawiać, czy raczej
    > sprzedać za grosze i dołożyć i kupić nowsze? Jak myślicie?

    W ZX wymieniałem za ok 1000zł.
    Ale w Poznaniu. I bez lakierowania - ot mazgniete farba.

  • 3. Data: 2015-08-30 18:38:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Bonifacy Pościg-Oględzina" <n...@b...pl> wrote in message
> [...]
    > podjąć decyzję czy opłaca się naprawiać, czy raczej sprzedać za grosze i

    Kup sobie nowsze autko - będziesz zadowolony...

  • 4. Data: 2015-08-30 19:01:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A jak w nowszym w silniku motodoktor w skrzyni trociny i progi za dwa lata do
    zrobienia to też będzie zadowolony?

  • 5. Data: 2015-08-30 19:41:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > A jak w nowszym w silniku motodoktor w skrzyni trociny
    > i progi za dwa lata do zrobienia to też będzie zadowolony?

    Powinien kupić nówkę lub 3-latka, jeszcze na gwarancji...
    Będzie dłużej zadowolony.

    Nie reanimowałbym dziś gnijącego trupa z '99 roku.

  • 6. Data: 2015-08-30 20:01:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Powinien kupić nówkę lub 3-latka, jeszcze na gwarancji...
    > Będzie dłużej zadowolony.

    to już wiemy na kim robi kasę ASO.
    na takich jeleniach co wymieniają auto na nowe bo ma ryskę

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2015-08-30 20:20:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mrvge3$c0$1@dont-email.me...

    ps.com...

    > to już wiemy na kim robi kasę ASO.
    > na takich jeleniach co wymieniają auto na nowe bo ma ryskę

    Mam dziś dwa auta: jedno rocznik 2004, drugie 2007.
    Pierwsze z nich zastąpiło w 2007 roku autko z 1994.
    Drugie zastąpiło w 2009 roku auto z 1995 roku.
    Tamte były kupione w 1998 roku. Co Ty na to?

  • 8. Data: 2015-08-30 20:26:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Mam dziś dwa auta: jedno rocznik 2004, drugie 2007.
    > Pierwsze z nich zastąpiło w 2007 roku autko z 1994.
    > Drugie zastąpiło w 2009 roku auto z 1995 roku.
    > Tamte były kupione w 1998 roku. Co Ty na to?

    nic, bo to nie ma związku z Twoją wypowiedzią.
    naucz się wreszcie trzymać tematu a nie odpływać w wymyślone regiony

  • 9. Data: 2015-08-30 20:35:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Też mam dwa. W jednym z 1995 roku w tym roku wymieniłem progi i mocowania wahaczy. I
    jestem bardziej zadowolony niż bym oddał na złom albo sprzedał za tysiąc złotych i
    kupił młodsze. Z elektroniki w tym samochodzie mam radio i zapłon. Przez 15 lat nie
    adarzyło się żeby nie zapaliło i nie pojechało.

  • 10. Data: 2015-08-30 22:13:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mrvhst$6gg$1@dont-email.me...

    > nic, bo to nie ma związku z Twoją wypowiedzią.
    > naucz się wreszcie trzymać tematu a nie odpływać w wymyślone regiony

    Błędnie zakładasz że jak Ty związku nie widzisz to go tam nie ma...
    Ale nie martw się, bardziej inteligentni pewnie ten związek zauważyli :-)