    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.pregierz
    Subject: Re: Dzieci wesoło wybiegły ze szkoły...
    Date: Tue, 10 Apr 2012 08:49:54 +0200

    W dniu 2012-04-08 09:52, J.F. pisze:
    > b) radze sobie popatrzec jeszcze raz, a potem przeczytac nasze przepisy o
    > autobusie szkolnym - bo u nas tez moze sie podobnie przydarzyc.
    Tyle że ja tam nie widzę autobusu szkolnego. Puść sobie cały film. Jakiś
    kretyn zatrzymał się na środku drogi, żeby przepuścić dzieci stojące na
    chodniku i próbujące przejść w niedozwolonym miejscu. W dodatku wrzucił
    prawy kierunek, co IMHO sugerowało, że po prostu się zatrzymuje/parkuje
    w tym miejscu, czy coś w tym stylu. Sprawca wypadku nie przewidział, że
    jakiś kretyn może przepuszczać pieszego w niedozwolonym miejscu.
    Dziewczynka założyła, że skoro jakiś kretyn się zatrzymał i ją
    przepuszcza, to widocznie wszyscy będą takimi kretynami i nawet nie
    popatrzyła już w odpowiednią stronę (w przeciwieństwie do koleżanki,
    która nie dosyć, że popatrzyła, to jeszcze nie wbiegła pod nadjeżdżający
    pojazd). Oczywiście winny jest kierowca, który w dziewczynkę wjechał,
    ale ten debil z busa, to powinien chociaż wp* od publiczności dostać, bo
    się mocno do wypadku przyczynił swoją bezmyślnością.

    Maciek