  • 21. Data: 2012-04-08 13:27:29
    Temat: Re: Dzieci wesoło wybiegły ze szkoły...
    Od: Diabełson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2012-04-08 12:02, Plumpi pisze:
    > Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Bo ten kierowca to typowa "cipa drogowa", która nie patrzy co się przed
    > nią dzieje.

    Ja miałem kilka takich (podobnych) przypadków w trakcie mojej prawie
    30-letniej kariery za kółkiem i nie chwaląc się zawsze zdążyłem
    wyhamować. Ale zawsze zwalniam w pobliżu szkoły, nawet wieczorem.

    --
    F'pockokah az przytópęm(R)

  • 22. Data: 2012-04-08 13:53:54
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > ...niestety nie wszystkie dobiegły do domu:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=NEMYbt8Vgxw

    Tutaj http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&
    v=OqF6z7v8-AQ jest
    dłuższy fragment tego wypadku (można oglądać od 2:00). To nie był szkolny
    bus jak ktoś tu pisał, po prostu zatrzymał się przed dziećmi. To jest
    jaskrawy przykład że naduprzejmość jest gorsza od faszyzmu! Gdyby dalej
    jechał dzieci by nie weszły na ulicę.Kameroman niestety też się nie popisał.
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 23. Data: 2012-04-08 14:17:04
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-04-08 10:02:34 +0000, "Plumpi" <a...@a...pl> said:

    > Zanim dojechał do szkolnego busa

    A na którym filmie widzicie tam autobus? I to szkolny?

    --
    Bydlę

  • 24. Data: 2012-04-08 14:59:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 8 Apr 2012 14:17:04 +0200, Bydlę napisał(a):
    > A na którym filmie widzicie tam autobus? I to szkolny?

    Chyba nigdzie, ale jestes pewien ze rozpoznasz szkolny ?
    brudny bedzie, odcienia zoltosci nie bedziesz pewny.

    Wowa dal pelny film
    http://www.youtube.com/watch?v=OqF6z7v8-AQ

    IMO - to jest jakis mikrobusik, chyba liniowy, i kto wie - nadgorliwie sie
    zatrzymal, w sumie doprowadzajac do wypadku, czy przystanal zeby dzieci
    zabrac/wysadzic, bo dwuznacznie to wyglada.

    No i przerwa w plocie, a zebry nie ma .. i nieszczescie gotowe.

    J.

  • 25. Data: 2012-04-08 15:10:43
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    Użytkownik "wowa" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jest jaskrawy przykład że naduprzejmość jest gorsza od faszyzmu! Gdyby
    > dalej jechał dzieci by nie weszły na ulicę.Kameroman niestety też się nie

    1:04 wyraźnie widać, że jest to oznakowany autobus.
    Poza tym na całym świecie autobusy szkolne maluje się na kolor żółty, aby
    się wyróżniały.
    Być może ten nie był szkolnym, ale napewno był autobusem.
    Widać wcześniej 0:44 dokładnie taki sam, poruszający się w przeciwnym
    kierunku.

  • 26. Data: 2012-04-08 15:15:30
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    zdumiony, Sun, 8 Apr 2012 10:43:57 +0200, pl.misc.samochody,pl.pregierz:

    I 2000 zł.

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 27. Data: 2012-04-08 15:25:19
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    Użytkownik "Plumpi" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Być może ten nie był szkolnym, ale napewno był autobusem.
    > Widać wcześniej 0:44 dokładnie taki sam, poruszający się w przeciwnym

    Poza tym przeczytajcie rosyjski opis dotyczący tego wydarzenia.
    Sąd przyznał dziewczynce odszkodowanie. Czyli jednak uznał kierowcę za
    winnego. Jak widać ten, kto umieścił ten film (być może sam kierowca) żali
    się, że takie jest prawo, pomimo tego, że dziewczynki wbiegły przed samochód
    w niedozwolonym miejscu, a uderzona dziewczynka doznała lekkich (na
    szczęście) obrażeń.

  • 28. Data: 2012-04-08 15:50:43
    Od: "macso" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Plumpi" <a...@a...pl>

> [...]
    > Być może ten nie był szkolnym, ale napewno był autobusem.
    > Widać wcześniej 0:44 dokładnie taki sam, poruszający się w przeciwnym

    to typowa "marszrutka" czyli prywatny busik. Niby jedzie po kokretnej trsie,
    ale zatrzymuje się na
    każde życzenie pasażerów.

    macso

  • 29. Data: 2012-04-08 15:56:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 8 Apr 2012 15:25:19 +0200, Plumpi napisał(a):
    > Poza tym przeczytajcie rosyjski opis dotyczący tego wydarzenia.
    > Sąd przyznał dziewczynce odszkodowanie. Czyli jednak uznał kierowcę za
    > winnego.

    Toz pisalem ze w Polsce tez by przyznal, na zasadzie ryzyka, nawet
    uniewinniajac jednoczesnie kierowce.

    J.

  • 30. Data: 2012-04-08 15:57:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 8 Apr 2012 15:10:43 +0200, Plumpi napisał(a):

> [...]
    > się wyróżniały.
    > Być może ten nie był szkolnym, ale napewno był autobusem.

    Ale przepisy dotyczace autobusow sa odmienne od autobusow szkolnych,
    przynajmniej u nas :-)

    J.