  • 61. Data: 2012-05-31 15:56:54
    Temat: Re: Dyski tanieją -- 349 złotych za 1 TB 2.5 cala USB3
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):

    > "Chris" jq7s1u$7n0$...@i...gazeta.pl
    > Zależy od tego, kto i jak kupuje. Ja znam człowieka, który kilka
    > (może nawet 5) lat temu za krążek BD płacił 5 złotych. Dysk 2.5"
    > kosztował wówczas ile? Może i 500 złotych za 4 krążki BD.

    Ja kupuje zazwyczaj płyty które nie są nowościami i mają już normalne ceny
    ok 35-40zł za płytę.

    > Pionner na caddy? -- a co to jest? Pioneer ZTCW był
    > raczej drogi i pretendował do grona najlepszych.

    Chyba pierwsza nagrywarka na rynku dostępna dla ludu :)

  • 62. Data: 2012-05-31 16:01:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" jq7tb8$3ja$...@i...gazeta.pl

    Miałem na myśli nośnik BD do jednokrotnego zapisania. Można to nazwać BDR?

    > Ja kupuje zazwyczaj płyty które nie są nowościami i mają już normalne ceny ok
    35-40zł za płytę.

    > Chyba pierwsza nagrywarka na rynku dostępna dla ludu :)

    Tak myślałem. Dlatego napisałem to, co poniżej, ale wolałem zapytać.

    Stara waluta? Piszesz o nagrywarce CDRW z daaawnych czasów?
    Stare złotówki? Wówczas to by było kilka przeciętnych pensji.
    Jakby dziś kilkanaście tysięcy złotych. Mierząc metrami
    mieszkaniowymi, czyli mieszkaniami -- jeszcze gorzej.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 63. Data: 2012-05-31 16:52:37
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-05-31 14:25, Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

    > Nawet pisać po polsku nie potrafisz.

    Ty też, zwłaszcza poprawnie cytować co nie przeszkadza ci
    zalewać grupy stekiem bzdur.

    Pozdrawia