  • 1. Data: 2012-05-23 11:02:18
    Temat: Gigabyte GA-H61M-S2PV czy wystarczy pod i3 ?
    Od: "ZS" <a...@w...pl>

    Muszę sobie złożyć coś nowego, a że wielkich wymagań nie mam (od czasu do
    czasu składanie materiału HD) to wymyśliłem że wezmę i3-2120 3,3GHz i do
    tego gigabyta najtańszego. Nie da się podkręcać procka i tak, pamięć 8Gb na
    kilka lat wystarczy dysk mam Sata2 a grafikę HD 4850. Jedynie brakuje wyjść
    na 5,1 ale sobie z tym poradze.
    Czy są jakieś inne minusy żeby nie brać najtańszej plyty? Szkoda mi tylko że
    ta karta graficzna pewnie będzie mi brała więcej prądu niż reszta
    komputera:(

  • 2. Data: 2012-05-23 12:30:57
    Temat: Re: Gigabyte GA-H61M-S2PV czy wystarczy pod i3 ?
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    ZS nabazgrał(a):

> [...]
    > na kilka lat wystarczy dysk mam Sata2 a grafikę HD 4850. Jedynie
    > brakuje wyjść na 5,1 ale sobie z tym poradze.

    MSI H61M-E33 (B3) Intel H61 LGA 1155 (PCX/VGA/DZW/GLAN/SATA/DDR3) mATX

    A może taka ? cena podobna a ma Audio 5.1

  • 3. Data: 2012-05-23 14:43:50
    Od: tryton <d...@o...pl>

    W dniu 2012-05-23 11:02, ZS pisze:
    > Musz? sobie z?o?y? co? nowego, a ?e wielkich wymaga? nie mam (od czasu do
    > czasu sk?adanie materia?u HD) to wymy?li?em ?e wezm? i3-2120 3,3GHz i do
    > tego gigabyta najta?szego. Nie da si? podkr?ca? procka i tak, pami?? 8Gb na
    > kilka lat wystarczy dysk mam Sata2 a grafik? HD 4850. Jedynie brakuje wyj??
    > na 5,1 ale sobie z tym poradze.
    > Czy s? jakie? inne minusy ?eby nie bra? najta?szej plyty? Szkoda mi tylko ?e
    > ta karta graficzna pewnie b?dzie mi bra?a wi?cej pr?du ni? reszta
    > komputera:(

    za dwieście pare zł masz gigabyte B75, ja taką kupiłem i jestem
    zadowolony, posiada wszystkie "nowości" - ze się tak wyrażę :)

  • 4. Data: 2012-05-23 15:20:21
    Od: ZS <a...@w...pl>

    W dniu 2012-05-23 14:43, tryton pisze:

    > za dwieście pare zł masz gigabyte B75, ja taką kupiłem i jestem
    > zadowolony, posiada wszystkie "nowości" - ze się tak wyrażę :)

    Rzeczywiście chyba wezmę coś na B75 MSI B75MA-P45 IB75 akurat mają
    za250zł a ma usb3 sata3 to pewnie za 2-3 lata może się przydać.

  • 5. Data: 2012-05-27 16:06:16
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "ZS" napisał:

    > Rzeczywiście chyba wezmę coś na B75 MSI B75MA-P45 IB75 ...

    MSI??? Byłbym ostrożny.

    Remek

  • 6. Data: 2012-05-28 09:24:06
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Remek nabazgrał(a):

    > MSI??? Byłbym ostrożny.

    Poprawili się i to znacznie,zarówno jakość jak i serwis.