  • 31. Data: 2010-10-08 07:17:13
    Temat: Re: Dysk Seagate 500GB
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Thu, 07 Oct 2010 22:07:08 +0200, WiesłaW napisał(a):

    > Zmienia się na tyle, że ostatnio Seagate mocno zaostrzył restrykcje
    > serwisowe na naprawę gwarancyjną swoich produktów.
    > Teraz nawet zarysowanie dysku wiąże się z utratą gwarancji.
    > http://kut.as/SeagateWarrantyVoidChecklist

    Akurat zdecydowana większość tych przykładów nieuznania gwarancji jest jak
    najbardziej sensowna (może za wyjątkiem tych rys wzdłuż krawędzi
    montażowej, które mogą się zdarzyć nawet przy prawidłowej instalacji).

    --
    Yakhub

  • 32. Data: 2010-10-08 07:40:15
    Od: Chopin <m...@p...pl>

    W dniu 2010-10-04 08:58, OMSON pisze:

    > Osobiście korzystam z dysków WDC, Seagate, Samsung i (odpukać) od paru
    > lat sprawują sie dobrze. Natomiast w pracy zdarzają sie awaryjne dyski -
    > ale nie ma reguły - zarówno Seagate jak i Samsung czy WDC - są to dyski
    > rożnych generacji (SATA/PATA).
    > Także skoncentruj się raczej na stosunku cena/wydajność. :)
    >
    > Pzdr, OMSON

    Też korzystam z dysków różnych producentów (Samsung, Hitachi, Seagate) W
    kompie, który od 2 lat pracuje 24h/dobę mam Samsunga HD642JJ 640 i
    Hitachi HDS722516VLSA80 160. Sprawują się bez problemów. Samsunga cenię
    za cichą pracę. Wydziela też mniej ciepła w stosunku do Hiatchi.
    Wcześniej miałem w tym kompie 2 Samsungi 120 GB (modelu nie pamiętam,
    była to seria SpinPoint) - do dziś pracują bez zarzutów w innym sprzęcie.

    Sądzę, że trwałość dysków zależy od obudowy komputera - zasilacz,
    przepływ powietrza oraz warunków w jakich pracuje komputer.

    Jedyną problematyczną firmą z jaką miałem do czynienia okazał się
    Maxtor. Kiedyś do firmy przyszła cała partia komputerów Compaq, w
    których po kilku miesiącach zaczęły się psuć dyski Maxtora. W domu też
    mam jednego uszkodzonego Maxtora.

    --
    Pozdrawiam,
    Chopin

  • 33. Data: 2010-10-08 17:19:01
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 08-10-2010 o 09:16 Chopin napisał na pl.comp.pecet:

    > No tak, ale to muszą być duże (rozległe, głębokie) zarysowania. Lekkie
    > rysy są akceptowalne (Light scratches /Accepted/).

    To, zdaje się dotyczy kieszeni dysku (zewnętrzny napęd), a nie samego
    dysku.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 34. Data: 2010-10-09 09:47:57
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Santana napisał:

    > Dawaj konkrety :)

    Ja na ochotnika ;)

    > Ile dysków używałeś przez ostatnie 20 lat?

    Uuuhhhhh ohhhhh no tyle ze duzo :)

    > Jakich firm i jakie modele?

    Seagat, Samsung, WD, nawet Maxtor ;)

    > Ile padło z podziałem na firmy?

    Zaden :)

    Mimo tegom, ze w miedzyczasie 2 razy "wybuchl" zasilacz, w tym raz
    poszla w pyl plyta glowna (o dzowo nic wiecej).