  • 1. Data: 2010-10-04 05:36:59
    Temat: Chłodzenie grafiki - czy jest takie
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    Czołem.

    Czy istnieje takie chłodzenie grafiki, które wysokością nie kolidowało
    by z sąsiednim slotem PCI ? Znalazłem rozwiązania z heatpipami i
    radiatorem po przeciwnej stronie laminatu, ale nadal kolidują one z
    sąsiednim PCI.

    A jeśli nie da się tematu załatwić metodą j.w, to może da się odzyskać
    to zajmowane PCI przez sklonowanie następnego slotu ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2010-10-04 07:43:29
    Temat: Re: Chłodzenie grafiki - czy jest takie
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Sa specjalne plyty glowne z PCI oddalonymi od siebie by bez problemu wygrzac
    500W (pewnie wiekszosc CF/SLI edition), inaczej to raczej rzezbienie w g...
    ;)

    --
    pozdr