  • 1. Data: 2010-10-02 18:56:05
    Temat: Jaka karta WiFi na PCI do Linuksa?
    Od: jeo stancey <j...@g...com>

    Jaką kartę WiFi z bezproblemowym wsparciem przez jądro Linuksa ktoś by
    mógł polecić?
    Jak NAJTAŃSZA, tylko do rutera domowego w celach internetowych.
    I taka żeby bez kłopotu dało się ją gdzieś kupić.

    Jak się miałem okazję przekonać to ważne co sie wybierze. Raz bez
    zastanowienia kupiłem w sklepie: TL-WN350G
    nie dość, że nie było szansy tego uruchomić pod Linuksem to także
    ZAWIESZAŁA system pod windowsXP. Potem wyczytałem w różnych forach, że
    to znane problemy z tą kartą i, że ponoć ciężko ją zmusić do
    działania...

  • 2. Data: 2010-10-02 19:00:42
    Temat: Re: Jaka karta WiFi na PCI do Linuksa?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "jeo stancey" napisał w wiadomości grup
    5g2000yqm.googlegroups.com...

[...]

    Obojętnie, czy będzie na broadcom, czy atheros. Pamiętaj, aby odpowiednio
    skonfigurować.

  • 3. Data: 2010-10-02 19:02:29
    Od: jeo stancey <j...@g...com>

    On Oct 2, 8:00 pm, "qwerty" <q...@p...fm> wrote:
    > Obojętnie, czy będzie na broadcom, czy atheros. Pamiętaj, aby odpowiednio
    > skonfigurować.

    Tak zupełnie obojętne który model z tych 2 firm?

  • 4. Data: 2010-10-02 19:11:53
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "jeo stancey" napisał w wiadomości grup
    g2000yqm.googlegroups.com...

    On Oct 2, 8:00 pm, "qwerty" <q...@p...fm> wrote:
    > Obojętnie, czy będzie na broadcom, czy atheros. Pamiętaj, aby odpowiednio
    > skonfigurować.

    Tak zupełnie obojętne który model z tych 2 firm?

    Openwrt je obsługuje.

  • 5. Data: 2010-10-02 19:29:53
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2010-10-02 21:00, qwerty pisze:

    > Obojętnie, czy będzie na broadcom, czy atheros. Pamiętaj, aby
    > odpowiednio skonfigurować.

    Przeciez TL-WN350G jest na Atherosie i dziala na 100% pod Linuxem. Po
    prostu trzeba potrafic skonfigurowac. O problemach pod Win tez nie
    slyszalem, uzywam TL-WN551G i nie ma zadnych problemow.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 6. Data: 2010-10-02 19:32:46
    Od: jeo stancey <j...@g...com>

    On Oct 2, 8:11 pm, "qwerty" <q...@p...fm> wrote:
> [...]

    Ale nie mogę znaleźć w najbliższym sklepie tego.
    A coś takiego:
    http://comprix-pclweb.systemb2b.com/pricelist/item.a
    spx?PID=C1062001
    lub
    http://comprix-pclweb.systemb2b.com/pricelist/item.a
    spx?PID=C0409406
    czy będzie chodzić?

  • 7. Data: 2010-10-02 19:48:40
    Od: jeo stancey <j...@g...com>

    On Oct 2, 8:29 pm, Maciej Browarczyk <m...@N...org>
    wrote:

    > Przeciez TL-WN350G jest na Atherosie i dziala na 100% pod Linuxem. Po
    > prostu trzeba potrafic skonfigurowac.

    "potrafić" czyli JAK? Ja mam Gentoo i się namęczyłem, cały dzień mi
    poleciał na darmo bo i tak się nie dało.

    > O problemach pod Win tez nie
    > slyszalem, uzywam TL-WN551G i nie ma zadnych problemow.

    Proszę, takie coś jak tu:
    http://forums.whirlpool.net.au/forum-replies-archive
    .cfm/783786.html

    ja też miałem - po paru sekundach od pojawienia się sieci natępuje
    DEEPFREEZE i tylko twardy reset.

  • 8. Data: 2010-10-02 22:08:38
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2010-10-02 21:48, jeo stancey pisze:

    > "potrafić" czyli JAK? Ja mam Gentoo i się namęczyłem, cały dzień mi
    > poleciał na darmo bo i tak się nie dało.

    No nie wiem, nie uzywam Gentoo, masz jakies wieksze doswiadczenie z
    Linuxem? Bo mi do tej pory zawsze "udawalo sie" uruchomic praktycznie
    wszystkie urzadzenia. Co oznacza wlasciwie "nie dalo sie"?

    > ja też miałem - po paru sekundach od pojawienia się sieci natępuje
    > DEEPFREEZE i tylko twardy reset.

    IMHO kwestia sterownikow, ew. konfliktu sprzetu, ktorego niestety nie da
    sie przewidziec kupujac karte, zdarza sie czasem.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 9. Data: 2010-10-02 22:12:08
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2010-10-02 21:48, jeo stancey pisze:

    > "potrafić" czyli JAK? Ja mam Gentoo i się namęczyłem, cały dzień mi
    > poleciał na darmo bo i tak się nie dało.

    O, patrz, znalazlem, ze jednak innym dziala http://chwdp.org/d2c880
    Czyli po prostu jednak nie potrafisz poprawnie skonfigurowac, tak jak mi
    sie wydawalo, bo karty na chipach Atherosa to jedne z lepszych i
    lubianych przez Linuxowcow.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek