  • 21. Data: 2013-11-11 21:13:09
    Temat: Re: Dysk 2TB - jaki z dobra gwarancja?
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Fri, 8 Nov 2013 12:00:50 +0100, Chris napisał(a):

    > R.e.m.e.K nabazgrał(a):

    0efrx-nas,3248-3.htm

    > Pokaż tą informację od producenta a nie jakś tam strona w internecie :)
    >
    > WD nie podaje takiej informacji w spercyfikacji swoich produktów.

    WD nie podaje tej info, to jak ma ją pokazać na stronie WD?

> [...]
    > Overall, this product meets the performance requirements of most
    > applications while delivering significantly less power consumption. If your
    > application requires mostly sequential read/writes, then the drive will
    > perform comparable to a 7,200 RPM drive. However, if your application
    > performs mostly random mode operations, then the performance may drop by
    > about 10% because of the latency time. If the Green Power product does not
    > meet your performance needs then we have our Raid Edition line of 7,200 RPM
    > Enterprise drives that will deliver the performance you need at the

    Nie ma tu mowy o żadnym systemie dynamicznej prędkości obr. Prędkość obr. w
    dyskach WD jest stała, i jeśli nie jest podana wprost, to jest "niska". Jej
    zmienność to plotka celowo wypuszczona przez marketing WD.

    Prędkość obrotową można zmierzyć, tak jak to zrobiono tu dla WD RED 4 TB
    (wyszło 5400 rpm):
    http://www.silentpcreview.com/article1364-page5.html

    --
    GLaF

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 22. Data: 2013-11-12 02:45:54
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    On 11.11.2013 21:13, GLaF wrote:

> [...]
    >
    >---
    >Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ

    5400 dają radę, ja w grach nie widzę różnicy pomiędzy hd502hj a seagatem
    5400. Może to wina gorszej konfiguracji pc z samsungiem.

    Jedyny taki Filip na Usenecie

  • 23. Data: 2013-11-12 10:40:19
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    GLaF nabazgrał(a):

> [...]
    > obr. w dyskach WD jest stała, i jeśli nie jest podana wprost, to jest
    > "niska". Jej zmienność to plotka celowo wypuszczona przez marketing WD.

    Młody jesteś więc ci wybaczę niewiedzę ...

    > Prędkość obrotową można zmierzyć, tak jak to zrobiono tu dla WD RED 4 TB
    > (wyszło 5400 rpm):
    > http://www.silentpcreview.com/article1364-page5.html

    Pokaż mi te informacje od producenta a nie badanie na podstawie pisku dysku
    .. żenada ..

  • 24. Data: 2013-11-12 18:08:59
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen<B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 12 Nov 2013 10:40:19 +0100
    doszła do mnie wiadomość <l5st23$1e3$1@node1.news.atman.pl>
    od "Chris" <c...@s...pl> :
    >GLaF nabazgrał(a):

    >Młody jesteś więc ci wybaczę niewiedzę ...

    W którym to wersecie cytowanego dzieła marketingu napisano, że te
    dyski w czasie pracy zmieniają sobie ilość RPM?
    Bo jak widać tu, fakty są inne:
    http://www.wdc.com/wdproducts/library/SpecSheet/ENG/
    2879-771442.pdf
    Prawie na samym dole, punkt 3:
    "3. ...For each drive model, WD may use a different, invariable RPM."

    INVARIABLE RPM

    >Pokaż mi te informacje od producenta a nie badanie na podstawie pisku dysku
    >.. żenada ..

    Żenada to się dopiero zaczyna, tu przykład:
    http://lars.werner.no/?p=841

    Ja mam pomysł na nową, rewolucyjną technologię dla tej firmy:
    IntelliCapacity(jak ktoś pamięta Stackera, to się domyśli o co
    chodzi).

  • 25. Data: 2013-11-12 18:25:15
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    On 08/11/2013 21:27, R.e.m.e.K wrote:

    > Jeszcze dodatkowe testy.
    >
    > HD Tune Pro: WDC WD30EFRX-68EUZN0
    > File Benchmark
    > Transfer rate test
    > File Size: 500 MB
    > Sequential read 137450 KB/s
    > Sequential write 133798 KB/s
    > Random read 129 IOPS
    > Random write 406 IOPS
    > Random read (queue depth = 32) 293 IOPS
    > Random write (queue depth = 32) 376 IOPS

    To jest efekt uboczny zwiekszenia gestosci zapisu przy zachowaniu
    predkosci katowej ;)

    --
    Pozdr

  • 26. Data: 2013-11-12 20:30:32
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Tue, 12 Nov 2013 10:40:19 +0100, Chris napisał(a):

    > Młody jesteś więc ci wybaczę niewiedzę ...

    Bez łaski.

    > Pokaż mi te informacje od producenta a nie badanie na podstawie pisku dysku

    To pokaż mi informację od producenta, że dyski mają zmienne rpm. Jak sam
    wcześniej napisałeś, WD nie udziela takich informacji.
    Albo napisz jakie masz KONKRETNE zastrzeżenia do metody badania na spcr.

    --
    GLaF