eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Dwumasa kontra jednomasa.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 14

  • 11. Data: 2013-05-24 01:01:09
    Temat: Re: Dwumasa kontra jednomasa.
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    On 24 Maj, 00:50, Konfabulator <k...@1...pl> wrote:

    > Można dorwać oryginalne sprzęgło z tłumikami, dociskiem i jednomasą
    > AISIN/LUK za ok. 1200 zł.

    Konkretnie myślę by wstawić to:
    http://allegro.pl/show_item.php?item=3256958145

    Czy ktoś widzi jeszcze jakieś przeciwwskazania?


  • 12. Data: 2013-05-24 18:55:30
    Temat: Re: Dwumasa kontra jednomasa.
    Od: LEPEK <n...@n...re>

    W dniu 2013-05-24 01:01, Konfabulator pisze:

    > Konkretnie myślę by wstawić to:
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=3256958145

    Wygląda to na skompletowany zestaw, o którym pisałem sprzedawany jako
    komplet.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
    Avensis CDT220 1CDFTV sedan'01
    Avensis ADT250 1ADFTV sedan'08
    Majesty YP125R SE068 sqter'08


  • 13. Data: 2013-05-25 17:44:00
    Temat: Re: Dwumasa kontra jednomasa.
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 23.05.2013 23:12, Jimiasty pisze:
    > W dniu czwartek, 23 maja 2013 16:34:22 UTC+2 użytkownik Stefan Szczygielski
    napisał:
    >> Nawet bym się zastanowił, czy silnik
    >> ruszający z nominalnie niższych obrotów jałowych w kontekście sprawy
    >> koła dwumasowego wręcz zadania nie utrudnia.
    > Nie kumam co miales na mysli...

    To taka odległa spekulacja. :) Silniki w Subaru mają obroty jałowe
    bliżej 600 na minutę zamiast typowych 900 w związku z tym tak sobie
    myślę, czy dla takiego zestawu koło dwumasowe nie ma aby większego sensu
    (w znaczeniu: jest bardziej przydatne).

    >> Płynnie dynamicznie
    >> ruszyć jest w każdym bądź razie odczuwalnie trudniej,
    > Tu mam odmienne odczucia. Mozna ruszyc na polsprzegle bez gazu.
    > Z dwumasa mi gasl i wogole ciezko bylo manewrowac na polsprzegle.

    No ruszyć bez gazu to można ale z dynamiką to wówczas nie ma nic
    wspólnego. Z tym półsprzęgłem i manewrowaniem to rzeczywiście jest coś
    na rzeczy, bo wpychałem tyłem ciężki jacht na przyczepie pod górkę i
    było to zdecydowanie mało przyjemne - koło dwumasowe chętnie by
    poczekało na pełne zasprzęglenie, wykorzystywanie nie w pełni zapiętego
    przeniesienia napędu mu nie odpowiada - poniekąd słusznie.

    S.


  • 14. Data: 2013-05-25 19:49:54
    Temat: Re: Dwumasa kontra jednomasa.
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 23 May 2013 10:17:24 +0200, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:

    >ale nie wiem czy to kompletna oferta Valeo, czy tylko stan magazynowy
    >jakiegoś sklepu.

    Ja miałem gdzieś namiar na tabelkę Valeo. I np. do mojego Mondeo nie
    ma, do 90. konnego owszem.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@i...pl
    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
    Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: