eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDwumasa kontra jednomasa.Re: Dwumasa kontra jednomasa.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
    ed.atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!news.glorb.com!news-out.readnews.com!tra
    nsit4.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
    a.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada
    .pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 25 May 2013 17:44:00 +0200
    From: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:16.0) Gecko/20121026 Thunderbird/16.0.2
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dwumasa kontra jednomasa.
    References: <8...@z...googlegroups.com>
    <3...@g...com>
    <519e28ee$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    In-Reply-To: <0...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 26
    Message-ID: <51a0dc40$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-73-137-166.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1369496640 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26707 89.73.137.166:50126
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2493224
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 23.05.2013 23:12, Jimiasty pisze:
    > W dniu czwartek, 23 maja 2013 16:34:22 UTC+2 użytkownik Stefan Szczygielski
    napisał:
    >> Nawet bym się zastanowił, czy silnik
    >> ruszający z nominalnie niższych obrotów jałowych w kontekście sprawy
    >> koła dwumasowego wręcz zadania nie utrudnia.
    > Nie kumam co miales na mysli...

    To taka odległa spekulacja. :) Silniki w Subaru mają obroty jałowe
    bliżej 600 na minutę zamiast typowych 900 w związku z tym tak sobie
    myślę, czy dla takiego zestawu koło dwumasowe nie ma aby większego sensu
    (w znaczeniu: jest bardziej przydatne).

    >> Płynnie dynamicznie
    >> ruszyć jest w każdym bądź razie odczuwalnie trudniej,
    > Tu mam odmienne odczucia. Mozna ruszyc na polsprzegle bez gazu.
    > Z dwumasa mi gasl i wogole ciezko bylo manewrowac na polsprzegle.

    No ruszyć bez gazu to można ale z dynamiką to wówczas nie ma nic
    wspólnego. Z tym półsprzęgłem i manewrowaniem to rzeczywiście jest coś
    na rzeczy, bo wpychałem tyłem ciężki jacht na przyczepie pod górkę i
    było to zdecydowanie mało przyjemne - koło dwumasowe chętnie by
    poczekało na pełne zasprzęglenie, wykorzystywanie nie w pełni zapiętego
    przeniesienia napędu mu nie odpowiada - poniekąd słusznie.

    S.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: