-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
ed.atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!news.glorb.com!news-out.readnews.com!tra
nsit4.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
a.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada
.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sat, 25 May 2013 17:44:00 +0200
From: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:16.0) Gecko/20121026 Thunderbird/16.0.2
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dwumasa kontra jednomasa.
References: <8...@z...googlegroups.com>
<3...@g...com>
<519e28ee$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
In-Reply-To: <0...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 26
Message-ID: <51a0dc40$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-73-137-166.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1369496640 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26707 89.73.137.166:50126
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2493224
[ ukryj nagłówki ]W dniu 23.05.2013 23:12, Jimiasty pisze:
> W dniu czwartek, 23 maja 2013 16:34:22 UTC+2 użytkownik Stefan Szczygielski
napisał:
>> Nawet bym się zastanowił, czy silnik
>> ruszający z nominalnie niższych obrotów jałowych w kontekście sprawy
>> koła dwumasowego wręcz zadania nie utrudnia.
> Nie kumam co miales na mysli...
To taka odległa spekulacja. :) Silniki w Subaru mają obroty jałowe
bliżej 600 na minutę zamiast typowych 900 w związku z tym tak sobie
myślę, czy dla takiego zestawu koło dwumasowe nie ma aby większego sensu
(w znaczeniu: jest bardziej przydatne).
>> Płynnie dynamicznie
>> ruszyć jest w każdym bądź razie odczuwalnie trudniej,
> Tu mam odmienne odczucia. Mozna ruszyc na polsprzegle bez gazu.
> Z dwumasa mi gasl i wogole ciezko bylo manewrowac na polsprzegle.
No ruszyć bez gazu to można ale z dynamiką to wówczas nie ma nic
wspólnego. Z tym półsprzęgłem i manewrowaniem to rzeczywiście jest coś
na rzeczy, bo wpychałem tyłem ciężki jacht na przyczepie pod górkę i
było to zdecydowanie mało przyjemne - koło dwumasowe chętnie by
poczekało na pełne zasprzęglenie, wykorzystywanie nie w pełni zapiętego
przeniesienia napędu mu nie odpowiada - poniekąd słusznie.
S.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.05.13 19:49 jerzu
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2025-01-17 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-17 Nieustający podziw...
- 2025-01-17 zawsze parkuj tyłem do ulicy
- 2025-01-16 nie będzie naprawy pod blokiem?
- 2025-01-16 korytarz zycia
- 2025-01-16 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-16 Środa Wielkopolska => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-16 Poznań => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i