  • 1. Data: 2013-05-22 23:34:57
    Temat: Podsufitka się odkleiła - niemieckie auto - jak naprawić ?
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    Hej,

    umyłem auto i się odkleił kawałek podsufitki i wisi....

    jak przykleić z powrotem bo ten klej to tam był pod
    spodem trzyma ją jakieś 5 minut i opada znowu...

    są jakieś triki ?

    nalałem już mu niemieciego oleju do niemieckich aut (do silnika):
    http://www.youtube.com/watch?v=pXFhjeuMp_U

    teraz trzeba niemieciego kleju do niemieckich podsufitek ?

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2013-05-23 07:22:52
    Od: a...@g...com

    > nalałem już mu niemieciego oleju do niemieckich aut (do silnika):
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=pXFhjeuMp_U

    zawsze chcialem sie zapytac ale wiadomo wstyd nie pozwalal. teraz jestem juz duzy, to
    sie nie boje zapytac: te barany naprawde dopisali na puszcze ze to jest do
    niemieckich/franc./jap. samochodow najlepsze? bo mam nadzieje ze to jest kosmiczna
    sciema....., a tej oliwy dawno w rekach nie mialem.

    > teraz trzeba niemieciego kleju do niemieckich podsufitek ?

    nie. polski klej ale do szyb. sposob handlarzy. wada - odkuwac spowrotem musisz
    dynamitem czy udarowym... tak mowli tak.....
    ps sprzedac i kupic lexus ls. czytajac opinie juzerow to chyba nie wolno niczym innym
    jezdzic. przy 8 szklankach pali jak polonez /takie auto kiedys bylo/, musze to
    przemyslec.... i jechac do wroga po fure bo te w pl maja zamkniete liczniki, bania
    jak nic....., ale dalej stoja na kolach....

  • 3. Data: 2013-05-23 08:25:54
    Od: Robson <r...@...pl>

    > teraz trzeba niemieciego kleju do niemieckich podsufitek ?

    To ci pomoże, u mnie w domu działa.
    http://shop.farbenshop-heiko.de/katalog_php/1_111177
    9564500_1157921303994_1159289388450/Tapeten-Kleister
    .html

  • 4. Data: 2013-05-23 10:03:22
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-05-22 23:34, _Michał pisze:
> [...]
    > http://www.youtube.com/watch?v=pXFhjeuMp_U
    >
    > teraz trzeba niemieciego kleju do niemieckich podsufitek ?

    Są 2 sposoby
    1 - butapren - posmarować, pozostawić do wyschnięcia i docisnąć na 24h
    podstawiając pod to miejsce stos niemieckich szmatławców (Autoszmata,
    Der Motor, AutoMotorUndSport - oczywiście w wersji dla polaczków).
    2 - poprosić znajomego aby paczkę z powyższymi rekłamówkami zrzucił Ci
    na głowę z 10 piętra - dzięki temu:
    a) - uwierzysz w absolutny prymat teutońskiej technologii - co jest w
    1000% udowadniane w każdym z tych przejawów "polskiej" prasy
    motoryzacyjnej...
    b) lekko spłaszczona czaszka podtrzyma opadającą (co z mocy absolutu nie
    ma się prawa zdarzyć) podsufitkę.

    /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
    /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

  • 5. Data: 2013-05-25 11:04:53
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 5/23/2013 7:22 AM, a...@g...com wrote:

> [...]
    niemieckich/franc./jap. samochodow najlepsze? bo mam nadzieje ze to jest kosmiczna
    sciema....., a tej oliwy dawno w rekach nie mialem.

    nie wiem - ale serio kupiłem ten olej i nalałem do niemieciego
    silnika i tyle ;)

    do włoskiego się lało selenie, do francuskiego tylko elfy
    do szwedzkiego we francuskim też tylko elfy ;)

    tylko w szwedzkim się olejów nie wymienia, tylko się dolewa ;)
    -taka polityka wymyślona do firmowego auta - żeby środowisko chronić.

    a ostatnio się pomyliłem i wlałem nie ten olej "do niemieckich" silników
    do bmw, i do 8l syntetyka wlałem 0.7litra mineralnego ;) lol

    sobie 0.3l zostawiłem do łańcucha w owerze i przerzutek ;)

    ale chyba mu się nic nie stanie ?
    tylko lej dolewam na płąe, bo nigdy nie widze ile jest a w komputerze
    nie wiem jak włączyć pomiar żeby mi powiedział ile tego oleju jest,
    lancia k miała, safrane miało, bmw7 mimo że najnowsze... nie ma
    na pale trzeba lać - ale mało oleju pali :)

> [...]

    przemyslec.... i jechac do wroga po fure bo te w pl maja zamkniete liczniki, bania
    jak nic....., ale dalej stoja na kolach....

    LS chciałem kupić, jak się francuskie znowu popsuło, ale się nie
    wyspałem i po nocy przed kompem kupiłem półprzytomny BMW 'na szybko' ;)

    Wróciłem położyłem się spać, wstałem po południu patrze że serio
    kupiłem BMW... pomyślałem... na chol;ere mi to ? i jeżdżę dalej :)
    (w strachu - no nie mogę znaleźć crash testów)

    Więc Lexus LS następny w kolejce, teraz trwa "duża naprawa" BMW
    bo rozpieprzyłem zawieszenie, następnej naprawy nie będzie
    sprzedam albo sprzedam znajomemu za 10 pln :)

    kolejka się nazywa: fajne z lat 90:

    -Lexus LS430
    -Mercedes S600 W220 ABC

    i chyba odpuszczę 90' bo trza te auta z zaliczyć szybko (czyli
    dorżnąć BMW ASAP)

    i w końcu kupić wymarzone Citroen C6 !!!!!!!!!!!!!!!
    z silnikiem z mojego Safrane :), tylko 0 ich na allegro, same tfu diesle

    no chyba ze dokupić dodatkowo Vel Satisa 3.5 w miedzy czasie, bo on się
    już nie załapał na lata 90' - 2001 :)

    no chyba że poprostu jak się BMW7E38 popsuje zmienić na BMW7 E65 760
    tam stabilizatory w końcu dali aktywne - coś z francuza będzie
    przynajmniej... może się w zakręt będzie dało wejść z jakąś tam
    prędkością 80% francuskiego, tylko brak 4x4 = fatalne prowadzenie

  • 6. Data: 2013-05-25 11:05:34
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 5/23/2013 8:25 AM, Robson wrote:

    > To ci pomoże, u mnie w domu działa.
    > http://shop.farbenshop-heiko.de/katalog_php/1_111177
    9564500_1157921303994_1159289388450/Tapeten-Kleister
    .html

    lol - a serio to są takie bezśladowe ?

  • 7. Data: 2013-05-25 11:13:47
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 5/23/2013 7:22 AM, a...@g...com wrote:

    się o LS rozmarzyłem i zapomniałem o treści właściwej ;)

    > nie. polski klej ale do szyb. sposob handlarzy. wada - odkuwac spowrotem musisz
    > dynamitem czy udarowym... tak mowli tak.....

    a ślady zostawia ?

    > ps sprzedac i kupic lexus ls. czytajac opinie juzerow to chyba nie wolno niczym
    > innym jezdzic. przy 8 szklankach pali jak polonez /takie auto kiedys
    bylo/, musze to przemyslec....

    tak polonez znam - raz jechałem
    wrażenia tych tych kategorii co do 126p - 2x jechałem

    całe szczęście że się historia z ruskimi skończyła po 44 latach !
    i jak dobrze że o to zahaczyłem tylko na kilka lat...

    BALCEROWICZ NA PREZYDENTA !

    WAŁĘSA DO EU ! (i nie był bolkiem)

    FRASYNIUK NA PREMIERA !

    > i jechac do wroga po fure bo te w pl maja zamkniete liczniki, bania jak nic.....,
    > ale dalej stoja na kolach....

    nie byłem

    czemu chcesz kupować od handlarza w Niemczech ? - to zaraz będzie
    politycznie nie poprawne w USA! - nie wpuszczą cię na wakacje w Miami !

    kup. od naszego Polaka handlaża - co w tym złego ?, chyba że od Niemca
    bez pośrednika

  • 8. Data: 2013-05-25 11:21:43
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 5/23/2013 10:03 AM, ZIWK wrote:

> [...]
    > podstawiając pod to miejsce stos niemieckich szmatławców (Autoszmata,
    > Der Motor, AutoMotorUndSport - oczywiście w wersji dla polaczków).

    a butapren śladów nie zostawia ?

> [...]
    > motoryzacyjnej...
    > b) lekko spłaszczona czaszka podtrzyma opadającą (co z mocy absolutu nie

    ja jeszcze jestem na etapie francuskie najlepiej jeździ, tylko się
    psuje... ;) ale to bardziej z doświadczenia niż z prasy, co wsiądę

    w (odpowiedni) model francuza - bo już nissan maxima budowany
    na lagunie 3 to nie to...

    to uważam że to jakiś obłęd prowadzenia jednak vs całe niemcy
    tylko kusi ten W220 ABC - bo nie miałem! a ponoć zajebiste

    jak już się przyzwyczaiłęm że potrafię BMW jeździć 120km/h i się
    nie boje że jak depnę do końca to mi wywali tył bokiem mimo DSC,.
    jak wsiadam do fracuza to +30..40km/h na dzień dobry stabilnie

    a ten klej co tam pod spodem jest da się jakoś zreanimować ? podgrzać
    czy coś ?