  • 1. Data: 2013-05-22 22:45:05
    Temat: Trudne zycie rowerzystow
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Jakby ktos nadal myslal o switych krowach ... chwilowo nie.

    http://metromsn.gazeta.pl/Portfel/1,126512,13962315,
    Komentarze_internautow__Policja_poluje_na_rowerzysto
    w_.html

    poczytajcie komentarze.

    Ciekawe co sie stalo ... wladza uderza do glowy, nowy komendant czy
    rowerzysci gdzies przesadzili ...

    J.

  • 2. Data: 2013-05-22 22:50:09
    Temat: Re: Trudne zycie rowerzystow
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-05-22, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    w_.html

    > poczytajcie komentarze.
    >
    > Ciekawe co sie stalo ... wladza uderza do glowy, nowy komendant czy

    Paliwo drogie, masa fotoradarow, to sie troche ludzi na rowery przesiadlo ;-)

    Swoja droga to powinni sie wziac w Wawie za oszolomow na Veturilo, to jest
    dopiero zagrozenie. Ludzie ktorzy nie maja pojecia o przepisach jezdzacy
    po drogach na rowerach.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2013-05-23 08:18:20
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-05-22 22:50, AZ pisze:

    Komentarze_internautow__Policja_poluje_na_rowerzysto
    w_.html

    > Paliwo drogie, masa fotoradarow, to sie troche ludzi na rowery przesiadlo ;-)

    Paliwo to raczej potaniało, fotoradary to można na sztuki liczyć, a
    rowery są czymś naturalnym o tej porze roku :)

    > Swoja droga to powinni sie wziac w Wawie za oszolomow na Veturilo, to jest
    > dopiero zagrozenie. Ludzie ktorzy nie maja pojecia o przepisach jezdzacy
    > po drogach na rowerach.

    Powinni się wziąć za "oszolomow" już dawno. Nie tylko na rowerach.

  • 4. Data: 2013-05-23 08:47:37
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-05-23 08:18, Artur Maśląg pisze:
    > Powinni się wziąć za "oszolomow" już dawno. Nie tylko na rowerach.

    Oczywiście że trzeba się wziąć do ROBOTY tylko jakimś dziwnym
    przypadkiem zaczyna się od ściągania mandatów a potem długo, długo nic.
    Jakaś taka maniera władzy :-)

  • 5. Data: 2013-05-23 09:25:21
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Swoja droga to powinni sie wziac w Wawie za oszolomow na Veturilo, to jest
    > dopiero zagrozenie. Ludzie ktorzy nie maja pojecia o przepisach jezdzacy
    > po drogach na rowerach.

    Ludzie w autobusach mają czas na zwiedzanie bo jedzie sobie taki
    fircyk rowerkiem
    ze słuchawkami na uszach buspasem a za nim 3 autobusy 15km/h :)

    ____
    grzech
    626

  • 6. Data: 2013-05-23 09:36:16
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 23 May 2013 00:25:21 -0700 (PDT), grzech napisał(a):

    > Ludzie w autobusach mają czas na zwiedzanie bo jedzie sobie taki
    > fircyk rowerkiem
    > ze słuchawkami na uszach buspasem a za nim 3 autobusy 15km/h :)

    Mógłby jechać bez słuchawek pasem dla reszty pojazdów. Różnica taka że
    blokowałby legalnie 2, a nie 1 pas ruchu.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 7. Data: 2013-05-23 10:02:19
    Od: grzech <z...@g...com>

    > M g by jecha bez s uchawek pasem dla reszty pojazd w. R nica taka e
    > blokowa by legalnie 2, a nie 1 pas ruchu.

    A pewno - mnie to dynda - się zmieszczę:)))

    _____
    grzech
    626

  • 8. Data: 2013-05-23 11:32:20
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    > Paliwo to raczej potaniało,

    Ja tego nie zauważyłem, niestety.

    Robbo

  • 9. Data: 2013-05-23 11:37:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-05-23, Robbo <n...@g...com> wrote:

    > Ja tego nie zauważyłem, niestety.

    No potanialo przez ostatnie dwa miesiace, a ze przez 5 lat tyle podrozalo
    to nic ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2013-05-23 11:59:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.05.2013 11:32, Robbo pisze:

    > Ja tego nie zauważyłem, niestety.

    No, jak ostatnio jechałem koło stacji Łukoil w Urzucie, to widziałem
    potężną kolejkę i olej napędowy po 5,15zł. Niestety niedawno tankowałem
    no i nie miałem czasu ;)