    Date: Mon, 04 Aug 2014 11:34:52 -0400
    From: rs <n...@n...spam.info>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Dwie fajne nowe reklamy iPhone

    On 8/4/2014 3:06 AM, AL wrote:

    > nie, ja odpowiadam na co to czytam - dlatego po przeczytaniu ktoregos z
    > kolei Twojego posta, ktorego jedynym zadaniem - odnosze wrazenie - jest
    > pokazanie swojej aktywnosci w statystykach grupy - nie moglem sie
    > powstrzymac od powyzszego stwierdzenia.

    no sam widzisz. znowu bujdy wypisujesz, dokładnie tak jakbyś to właśnie
    ty miał parcie, co zresztą wyżej, sam przyznajesz. a potem się dziwisz.
    zobacz swój post. zero treści w temacie wątku, a tylko bajanie na mój
    temat, czym zmuszasz mnie do weryfikacji i straty czasu. taka praktyką
    zbliżasz się szybko do zdobycia tytułu grupowego trolla.
    jak dla mnie EOD, bo nic merytorycznego się od ciebie nie spodziewam, w
    temacie słuchawek, który sam podjąłeś. <rs>