  • 81. Data: 2016-03-06 20:25:35
    Temat: Re: Dudusiowi pekla opona
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Pyra"

    > W tv24 podali, że to prawa tylna opona,
    > a na fimiku widać, że jadą lewym pasem,
    > więc pobocze złapać trudno tą stroną :-)

    Jeśli przyczyną utraty panowania było rozpadnięcie się opony, to jej
    fragmenty będą kawałek drogi nim samochód zaczął jeździć poza jezdnią.

    Jeśli opona została rozerwana z powodu jeżdżenia bokiem po poboczach, to
    nie będzie śladów wcześniej.

    Pęknięcie takiej opony, zwłaszcza tylnej, nie powinno spowodować jakiś
    cyrków z zachowaniem samochodu, ale tu jeszcze dochodzi reakcja kierowcy na
    huk. Bo auto ciężkie, koła duże, ciśnienie w oponach pewnie spore, to i
    pękając musi nieźle huknąć.
    Bo film nakręcony z przeciwka pokazuje zupełny brak kontroli nad autem -
    jedna kontra, druga kontra i rów.
    ---
    I to takie dziwne jest, że nie zdążył zareagować na nieoczekiwane zdarzenie
    ? Mnie w tym wszystkim nieco śmieszy "wielkość" sprawy choć oczywiście
    wykluczyć nie da się zamachu :-)

  • 82. Data: 2016-03-06 20:31:06
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

    > nawet nie było żadnej kamerki.

    A w to nie chce mi się wierzyć. Co najwyżej film nie wyciekł. I w sumie
    dobrze, bo to byłaby już totalna kompromitacja, że służbom wycieka film,
    skoro nie chcieli żeby wyciekł.
    ---
    Sprawa jest publiczna to nie tylko powinien wyciec a po prostu zostać
    opublikowany. Zwrócę uwagę, że w sprawach wielu przestępców media jakoś od
    razu uzyskują informacje co bierze się pewnie z tego, że ktoś sypnął mimo,
    że prawa nie miał.

  • 83. Data: 2016-03-06 20:47:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 06.03.2016 20:31, re wrote:

> [...]
    > opublikowany. Zwrócę uwagę, że w sprawach wielu przestępców media jakoś
    > od razu uzyskują informacje co bierze się pewnie z tego, że ktoś sypnął

    Wolałbym, żeby w naszych służbach specjalnych nie było tak "ze ktoś
    sypnął, mimo że nie powinien". Za pisem nie przepadam, ale nie jestem
    zwolennikiem teorii, że im gorzej tym lepiej, bo aktualnie rządzących
    nie lubię.

    Choćby z tego względu, że jak okaże się że nasze służby ciekną jak
    durszlak, to nikt z nami gadać o rzeczach poważnych nie będzie chciał. I
    to długo po tym jak pisuary odejdą na śmietnik. Już raz antek nam wstydu
    narobił.

    Shrek.

  • 84. Data: 2016-03-06 22:26:21
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Dnia Sun, 6 Mar 2016 13:11:03 +0100, Cavallino napisał(a):

    >Czekaj czekaj - tam jest tez instalacja automatyczna.

    >Sprawa wlaczania jest bardziej skomplikowana
    >http://www.eskadra.net/biblioteka/eksplsilnikowmi8o
    bl.pdf

    >Pilot nie wlaczyl recznie, bo warunki nie sugerowaly wlaczenia

    Bzdura

  • 85. Data: 2016-03-06 23:04:12
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 6 Mar 2016 20:25:35 +0100, re napisał(a):

    > I to takie dziwne jest, że nie zdążył zareagować na nieoczekiwane zdarzenie
    > ?

    Teoria jest taka, że za to gość dostaje większe pieniądze niż przeciętny
    taksiarz, żeby właśnie potrafią zareagować.

    Praktyka pewnie jest taka, że te pieniądze wcale nie takie większe,
    szkolenia owszem ale głównie teoretyczne, ćwiczyć nie ma jak, bo sprzęt za
    drogi na upalanie. No i jest jak jest.

    Do tego zamiast szybko, bezpiecznie i bez dezorganizacji ruchu na drogach
    przelecieć śmigłowcem (sądząc po rozmiarach kolumny być może i taniej), to
    się silą na jeżdżenie samochodami, no bo przecież wożenia się śmigłowcem
    prasa by nie wybaczyła.

  • 86. Data: 2016-03-06 23:18:59
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

> [...]

    durszlak, to nikt z nami gadać o rzeczach poważnych nie będzie chciał. I
    to długo po tym jak pisuary odejdą na śmietnik. Już raz antek nam wstydu
    Więc mówię, że to jest powód do upublicznienia a nie sprawdzania czy ktoś
    sypnie czy nie sypnie. Bo co by miało dać utajnienie postępowania w
    publicznej sprawie ?

  • 87. Data: 2016-03-07 00:09:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Sunday, March 6, 2016, 3:52:56 PM, you wrote:

    > I co dalej ?
    > Odglos zapewnie nie byl mily, ale lagodne hamowanie nie powinno miec
    > problemow.

    W miarę degradacji opony rzucało coraz bardziej ale zdołałem bez
    przygód zjechać z lewego na awaryjny w dość ciężkim ruchu i zatrzymać
    się.

    > A nie ucieczke z miejsca zamachu w pierwszej kolejnosci ?
    > Poza tym ... szkolenie u rajdowcow, a ci rajdowcy sami czesto wylatuja
    > :-)

    Szkolenie powinno być w ośrodku producenta samochodu, przez
    wykwalifikowanego instruktora. Ale może wypieprzyli wszystkich
    fachowców i wzięli na kierowcę kogoś z łapanki.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 88. Data: 2016-03-07 01:35:26
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Pyra"

> [...]

    Teoria jest taka, że za to gość dostaje większe pieniądze niż przeciętny
    taksiarz, żeby właśnie potrafią zareagować.
    Ale JAK ? Jedzie sobie normalnie przez 100km i nagle coś się dzieje.

  • 89. Data: 2016-03-07 06:51:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 06.03.2016 23:18, re wrote:

    > Więc mówię, że to jest powód do upublicznienia a nie sprawdzania czy
    > ktoś sypnie czy nie sypnie. Bo co by miało dać utajnienie postępowania w
    > publicznej sprawie ?

    Jak wyleciał od tak sobie bez powodu to choćby poziom wyszkolenia BORu.

    Shrek.

  • 90. Data: 2016-03-07 08:15:29
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > Doczytałem że to była wersja opancerzona.
    > Czyli pewnie sporo waży.

    ano powiedzieli w tv ze ok 3,7t- i tu pytanie- mozna tym na kategorii B
    jezdzic? Czy konieczne C?

    --
    pozdr

    Tomasz