  • 71. Data: 2016-03-06 13:30:37
    Temat: Re: Dudusiowi pekla opona
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-03-06 o 13:18, Shrek pisze:

    > Ale nie ten film, chyba że o czymś nie wiem;)

    > Co najwyżej film nie wyciekł. I w sumie
    > dobrze, bo to byłaby już totalna kompromitacja, że służbom wycieka film,
    > skoro nie chcieli żeby wyciekł.

    Powinien być co najmniej przeciek, że jakiś film jest.
    Aż dziw, że dziennikarze nie naciskają, nie pytają o ten film.

  • 72. Data: 2016-03-06 13:38:10
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 06.03.2016 o 13:30, cef pisze:

    > Powinien być co najmniej przeciek, że jakiś film jest.
    > Aż dziw, że dziennikarze nie naciskają, nie pytają o ten film.

    Dobrze wiedzą, że PIS-owi wycieka tylko to co ma wyciec.

  • 73. Data: 2016-03-06 13:55:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 06.03.2016 13:30, cef wrote:

    > Powinien być co najmniej przeciek, że jakiś film jest.
    > Aż dziw, że dziennikarze nie naciskają, nie pytają o ten film.

    No może naciskają, tylko nic z tego nie wynika.

    Shrek

  • 74. Data: 2016-03-06 14:27:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 6 Mar 2016 13:11:03 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Przede wszystkim przewidywała włączenie instalacji odladzającej, czego
    > pilot nie zrobił.

    Czekaj czekaj - tam jest tez instalacja automatyczna.

    Sprawa wlaczania jest bardziej skomplikowana
    http://www.eskadra.net/biblioteka/eksplsilnikowmi8ob
    l.pdf

    Pilot nie wlaczyl recznie, bo warunki nie sugerowaly wlaczenia, spadku
    temperatury nie zauwazyl, a ostrzezenia o warunkach oblodzeniowych do
    niego nie dotarly.
    Koniec koncow - sad go uniewinnil.

    J.

  • 75. Data: 2016-03-06 15:24:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello cef,

    Sunday, March 6, 2016, 12:01:01 PM, you wrote:

    > Ale to już jako kolejne zdarzenie a nie sama przyczyna uszkodzenia opony.

    Zrób coś ze swoim czytnikiem, żeby nie psuł legalnie używanego i
    poprawnie zadeklarowanego kodowania, proszę.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 76. Data: 2016-03-06 15:26:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Sunday, March 6, 2016, 12:31:16 PM, you wrote:

    > Ale straciles wybuchowo czy "powoli spadlo cisnienie"

    Najpierw powoli (nic złego się nie działo) a potem pierdolnęło.

    > Tu wez pod uwage ze tylny naped i potezny silnik ... no ale ESP
    > powinno nad kierowca zapanowac.

    Znaczy kierowca po wystrzale opony dodał gwałtownie gazu? To się kupy
    nie trzyma - przecież oni mają opanowywanie samochodu po utracie opony
    ćwiczone.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 77. Data: 2016-03-06 15:52:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 6 Mar 2016 15:26:01 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Najpierw powoli (nic złego się nie działo) a potem pierdolnęło.

    I co dalej ?
    Odglos zapewnie nie byl mily, ale lagodne hamowanie nie powinno miec
    problemow.

    > Znaczy kierowca po wystrzale opony dodał gwałtownie gazu? To się kupy
    > nie trzyma - przecież oni mają opanowywanie samochodu po utracie opony
    > ćwiczone.

    A nie ucieczke z miejsca zamachu w pierwszej kolejnosci ?

    Poza tym ... szkolenie u rajdowcow, a ci rajdowcy sami czesto wylatuja
    :-)

    J.

  • 78. Data: 2016-03-06 16:29:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 06.03.2016 15:52, J.F. wrote:

    > Poza tym ... szkolenie u rajdowcow, a ci rajdowcy sami czesto wylatuja
    > :-)

    Czy aby na pewno u rajdowców? Oni zupełnie innymi autami i w zupełnie
    innym celu zapierdalają;) Obstawiam raczej, że szkolą się u producenta.

    Shrek.

  • 79. Data: 2016-03-06 19:54:10
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Zrób coś ze swoim czytnikiem, żeby nie psuł legalnie używanego i
    > poprawnie zadeklarowanego kodowania, proszę.

    No nie wiem, robią teraz takie ch... oprogramowanie.
    OE był -dla takich matołów informatycznych jak ja - niezawodny.
    Nic mi się nie łamało, wszystko czytałem, nikomu nie bruździłem.
    A teraz co chwilę się coś sypie.

  • 80. Data: 2016-03-06 20:22:22
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Myjk"

    > W tv24 podali, że to prawa tylna opona,
    > a na fimiku widać, że jadą lewym pasem,
    > więc pobocze złapać trudno tą stroną :-)

    Ale to już po poślizgu. Ja też stawiam na złapanie pobocza, śrubę/kamień
    albo jakiś inny niefajny manewr przy sporej prędkości. ESP jak wiadomo w
    takich sytuacjach potrafi nieźle pajacować (opisywałem tu na grupie dziwne
    zachowania samochodów z ESP, w tym mojego, a także z analizą jakiegoś
    ruskiego filmiku) a już szczególnie z udziałem BMW i późniejszym
    "niewiemjaktosięstao".

    Inna sprawa, że kumpel w niemczech najechał w nocy (i jeszcze w sobotę) na
    kostkę brukową na autostradzie i "rozerwało" oponę (przez przypadek byłem
    pasażerem i przez przypadek była to też prawa tylna opona -- 500km
    jechaliśmy potem na dojazdówce) :P i ani bokiem nie jechaliśmy, ani w rowie
    nie wylądowaliśmy. Może dlatego, że tylko 120/h było jak na kamień
    najechał, a może dlatego że było to miczubisi a nie bęfu. :>
    ---
    No "bęfu" ma napęd na tył to chyba trochę inaczej, ale też myślałem o
    poboczu