    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dudusiowi pekla opona
    Date: Sun, 6 Mar 2016 23:18:59 +0100
    <nbh769$mv0$1@node1.news.atman.pl> <nbi0h2$eg2$1@mx1.internetia.pl>
    <nbi1fj$ihv$1@node1.news.atman.pl>

    Użytkownik "Shrek"

    > A w to nie chce mi się wierzyć. Co najwyżej film nie wyciekł. I w sumie
    > dobrze, bo to byłaby już totalna kompromitacja, że służbom wycieka film,
    > skoro nie chcieli żeby wyciekł.
    > ---
    > Sprawa jest publiczna to nie tylko powinien wyciec a po prostu zostać
    > opublikowany. Zwrócę uwagę, że w sprawach wielu przestępców media jakoś
    > od razu uzyskują informacje co bierze się pewnie z tego, że ktoś sypnął
    > mimo, że prawa nie miał.

    Wolałbym, żeby w naszych służbach specjalnych nie było tak "ze ktoś
    sypnął, mimo że nie powinien". Za pisem nie przepadam, ale nie jestem
    zwolennikiem teorii, że im gorzej tym lepiej, bo aktualnie rządzących
    nie lubię.

    Choćby z tego względu, że jak okaże się że nasze służby ciekną jak
    durszlak, to nikt z nami gadać o rzeczach poważnych nie będzie chciał. I
    to długo po tym jak pisuary odejdą na śmietnik. Już raz antek nam wstydu
    narobił.
    ---
    Więc mówię, że to jest powód do upublicznienia a nie sprawdzania czy ktoś
    sypnie czy nie sypnie. Bo co by miało dać utajnienie postępowania w
    publicznej sprawie ?