  • 1. Data: 2011-12-17 20:12:15
    Temat: Drukarki termiczne a termotransferowe
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Witam.

    Poszukuję metody na wydruk tabliczek znamionowych.

    Idealną metodą do tego celu jest wydruk termotransferowy. Sęk w tym,
    że tabliczki są potrzebne w małych ilościach (góra kilkadziesiąt w
    miesiącu), a koszt odpowiedniej drukarki jest nieco zaporowy.

    Mam do dyspozycji drukarkę Zebra LP 2824 (termiczna).
    Wiem, że istnieje też bliźniaczy model TLP 2824 (termotransferowa).

    Czy różnić się one będą tylko tym, że jedna z nich ma dodatkowo
    podajnik folii barwiącej, czy też może głowica drukująca ma inną
    konstrukcję?

    W tej drukarce, którą mam od biedy metodą kombinatorską dałoby się
    przez głowicę przepuścić taśmę z etykietami i folią barwiącą... Ale
    czy to zadziała? Czy przy okazji nie zniszczę drukarki?

    Przyznaję się, że w życiu z termotransferem nie miałem do czynienia.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub