  • 1. Data: 2011-12-18 16:46:55
    Temat: Po raz drugi - jesli nie Toshiba NB550D-10G to co?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Czesc :)

    Pytalem w lipcu co kupic zamiast Toshiby, ktora pechowo utopilem.
    Wtedy nie doszlo do realizacji z braku glownie czasu, teraz
    moze sobie kupie prezent na gwiazdke ;)

    Wracajac do tematu: potrzebowalem (i potrzebuje) netbooka,
    max 1.3kg wagi, chetnie 12", chetnie 1366x768px, ekran matowy,
    czas pracy na baterii wystarczy 4h w trybie ekono.
    Pamiec 2GB, dysk ze 250BG.

    MUSI plynnie wyswietlac video HD nawet na zasilanu akumulatorowym
    - glownie ma sluzyc do weryfikacji materialu video w terenie.

    Padla wtedy propozycja od Andrzeja Libiszewskiego Acera Aspire 722.

    Czy pojawilo sie od tego czasu cos interesujacego?
    Zakres cenowy tak do <> 1300zl...

    Z gory dzieki za podpowiedzi.

  • 2. Data: 2011-12-18 18:27:38
    Temat: Re: Po raz drugi - jesli nie Toshiba NB550D-10G to co?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-12-18 17:46, Jakub Jewuła pisze:

> [...]
    > Padla wtedy propozycja od Andrzeja Libiszewskiego Acera Aspire 722.
    >
    > Czy pojawilo sie od tego czasu cos interesujacego?

    Wielkie zmiany tu nie zaszły, zwłaszcza w podanym przez Ciebie
    przedziale cenowym. Coś więcej się pojawia przy cenie ~1600
    zł.

    --
    Andrzej Libiszewski

  • 3. Data: 2011-12-25 09:43:58
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> napisał w
    wiadomości news:4eee3097$0$1220$65785112@news.neostrada.pl...
    > Wielkie zmiany tu nie zaszły, zwłaszcza w podanym przez Ciebie przedziale
    > cenowym. Coś więcej się pojawia przy cenie ~1600
    > zł.

    Czesc!

    Co by to mialo byc w okolicy 1600zl? Moze powieksze budzet ;)

    Jedno co bym chcial wiecej ponad Toske to ciut wieksze
    rozdzielczosc zeby mi sie programy miescily ;)
    Ew. wieksza moc obliczeniowa ale to nie jest konieczne...

    Jakub

  • 4. Data: 2011-12-26 13:38:55
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Przeczesalem siec i znalazlem takie propozycje:

    Lenovo S205
    http://allegro.pl/lenovo-s205-e350-3gb-hd6310-hdmi-w
    indows-7-etui-i2008915604.html

    Acer 722 C-60
    http://allegro.pl/acer-722-1-33ghz-4g-500-ati-11-6hd
    -bt-hdmi-windows-i1993571450.html

    W zasadzie oba chyba spelniaja wymagania sprzetowe.
    Jedno co mnie boli to wszechobecna blyszczaca matryca -
    czy znacie jakis model z matowa matryca?

  • 5. Data: 2011-12-26 13:55:22
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Jeszcze Samsung z matowa matryca :) i E-350
    http://allegro.pl/samsung-305u1a-e-350-4gb-hd6310-1-
    5kg-hdmi-windows-i2011700906.html

    Troche mnie martwi Win 64 - uzywam nieraz dziwnych programow
    i nie wiem czy nie beda stwazac problemow...

  • 6. Data: 2011-12-27 07:42:13
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Doczytalem, ze Samsung niestety ma krotki czas pracy na akumulatorze...

  • 7. Data: 2011-12-27 10:38:55
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Stanelo na Asus Eee PC 1215B E450 4GB 500GB HD6320 W7.

    Roznice w cenie nie byly duze, a zauwazalnie szybszy procek
    i 4GB RAMu od czasu do czasu sie przyda...

    Jakub

  • 8. Data: 2011-12-28 12:24:19
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 27-12-2011 o 11:38 Jakub Jewuła napisał na pl.comp.pecet:

    > Stanelo na Asus Eee PC 1215B E450 4GB 500GB HD6320 W7.
    >
    > Roznice w cenie nie byly duze, a zauwazalnie szybszy procek
    > i 4GB RAMu od czasu do czasu sie przyda...

    Nie ma problemu kupić AO 722 z 4GB pamięci. Procesor nie może
    i nie jest szybszy. E450 ma jednordzeniowy procesor 1,66 GHz,
    natomiast AO 722 C-60 to dwurdzeniowy Procesor Bobcat 2x1 GHz
    do tego z Turbo do 1,33 GHz
    Chyba, że znowu ci od netbooków coś namieszali z tymi
    oznaczeniami.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 9. Data: 2011-12-28 12:54:26
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "WiesłaW" <n...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > do tego z Turbo do 1,33 GHz
    > Chyba, że znowu ci od netbooków coś namieszali z tymi

    Wlasnie przywiozlem ze sklepu ;)

    E-450 ma dwa rdzenie Bobcat 1.65GHz i Radeona 508MHz,
    ktory moze byc dopalony do 600MHz.

    Zobaczymy jak w praniu

  • 10. Data: 2011-12-28 21:04:14
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 28-12-2011 o 13:54 Jakub Jewuła napisał na pl.comp.pecet:

    > Wlasnie przywiozlem ze sklepu ;)
    >
    > E-450 ma dwa rdzenie Bobcat 1.65GHz i Radeona 508MHz,
    > ktory moze byc dopalony do 600MHz.
    >
    > Zobaczymy jak w praniu

    Chyba jednak to ja coś pokręciłem :)
    Życzę więc przyjemnego użytkowania.