  • 31. Data: 2011-09-03 21:58:06
    Temat: Re: Drodzy dawcy ...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Ten motocykl nie zderzył się czołowo z tym samochodem a pod kątem -
    > popatrz na rozrzucone szczątki... Motocykl uderzył w lewy róg toyoty i
    > zdjął zderzak, lampy i atrapę.

    Że co?
    Ta Toyota zaczynała się niedaleko za kierownicą.
    Mój Citroen po czołówce z Maluchem był mniej uszkodzony, nawet akumulator
    zaczynający się kawałek za przednią lampą szło wyjąć i maskę otworzyć.oraz
    zamknąć.

  • 32. Data: 2011-09-03 22:06:07
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 03-09-2011 20:21, to pisze:

    > Nigdzie, ale to jest fizycznie niemożliwe. Na tym samym pasie ledwo
    > mieszczą się dwa większe motocykle. Oni wyprzedzają zajmując po kawałku z
    > dwóch pasów co JEST ZABRONIONE.

    Chyba że jedli ciasteczka.

    Pozdrawiam
    paweł

  • 33. Data: 2011-09-03 22:09:23
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2011-09-03 21:57, PM pisze:

    > a słowo "wystarczający" rozumiesz?
    > jak coś jest wystarczające dla 1 rzędu to nie wyklucza ze nie może tam
    > być 2 albo 3 rzędów
    > oczywiści nie ma gwarancji ze te miejsce jest.

    nie - wtedy masz 2 albo 3 pasy nieoznaczone znakami drogowymi

  • 34. Data: 2011-09-03 22:13:12
    Od: "Michał" <n...@l...spamu.pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <t...@p...onet.pl>

    > Ja, powiedz gdzie będziesz z nią jeździł postaram się wziąć ze sobą puszkę
    > ze sprayem.

    Zapewne nieszczenie cudzego mienia to też nie przestępstwo?

  • 35. Data: 2011-09-03 22:23:44
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > nie - wtedy masz 2 albo 3 pasy nieoznaczone znakami drogowymi

    czyli ilość pasów ruchu zmienia się dynamicznie?
    litości.

  • 36. Data: 2011-09-03 22:25:38
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-03 21:58, Cavallino pisze:

    > Że co?
    > Ta Toyota zaczynała się niedaleko za kierownicą.

    Wieź no kurde popatrz na zdjęcia i przestań pisać bajki...
    Masz tu zdjęcie :

    http://www.tinyurl.pl?G4yErj64

    CO do rozszczelnienia się chłodnic to jednak ja się myliłem - faktycznie
    cieknie z nich ale auto nie jest bardzo zniszczone.
    Lewy róg - miejsce w które przywalił motocykl jest uszkodzone ale żaden
    to skasowany samochód ... Pas przedni cały cały. Lewy błotnik i maska na
    śmieci, reflektory, plastiki, chłodnica i auto zapewne będzie jeździć.

    > Mój Citroen po czołówce z Maluchem był mniej uszkodzony, nawet
    > akumulator zaczynający się kawałek za przednią lampą szło wyjąć i maskę
    > otworzyć.oraz zamknąć.

    Jak maluch przywalił we wzmocnienie pod zderzakiem to mogłeś mieć mniej
    zniszczone auto - tutaj było po skosie... Insza inszość.

    Pozdrawiam
    Rafa;

  • 37. Data: 2011-09-03 22:27:02
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    ?

    > Zapewne nieszczenie cudzego mienia to też nie przestępstwo?

    pewnie jest
    jego satysfakcja i jego odpowiedzialność.

  • 38. Data: 2011-09-03 22:27:27
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-03 22:13, Michał pisze:
    > Użytkownik "The_EaGle"<t...@p...onet.pl>

    > Zapewne nieszczenie cudzego mienia to też nie przestępstwo?

    Ale akurat w słusznej sprawie. Wyrzutów sumienie nie będę miał.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 39. Data: 2011-09-03 22:27:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.09.2011 21:11, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > W pewnym momencie to już nie ważne czyja wina. Cmentarze są pełne tych,
    > którzy mieli rację/pierwszeństwo/przekonanie o własnej nieśmiertelności.

    Z tym się mogę zgodzić, ale kontynuując twoją argumentację debilem jest
    każdy uczestnik ruchu drogowego, bo zawsze może trafić się ktoś kto
    wymusi pierwszeństwo czy wykona inny nielegalny manewr na ślepo.

    Ba! Stanie w deszczu na przystanku to wg. twojego rozumowania szczyt
    głupoty - w końcu nie raz zdarzyło się, że ktoś nie dostosował prędkości
    do warunków drogowych i wjechał w przystanek.

  • 40. Data: 2011-09-03 22:32:02
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 03-09-2011 21:04, Andrzej Lawa pisze:

    > Bezdyskusyjnie gul ci skacze z zawiści

    Wyluzuj, z jakiej zawiści?

    Pozdrawiam
    Paweł