  • 51. Data: 2009-04-30 15:29:54
    Temat: Re: Dojazdy do pracy motocyklem a strój biznesowy
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 30 Apr 2009 14:31:39 +0200, badrank <b...@i...pl> wrote:

    [...]
    > Moj kolega z pracy kupil sobie taki kombinezon, ktory mozna sciagnac w
    > 7 sekund (zgodnie z reklama).
    > Zakladal go na garniaka i do pracy.

    Aerostitcha? :-) W USA jest dość popularny właśnie z tego powodu że się go
    na garniak zakłada, na motocykl i do pracy, tylko z butami jest problem,
    można mieć takie motocyklowe "stealth" niskie buty wyglądające prawie jak
    biurowe
    albo porządne buty i zmieniac buty w pracy na normalne.

    > badrank
    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 52. Data: 2009-04-30 18:10:33
    Od: n...@s...com

    On Thu, 30 Apr 2009 14:40:03 +0200, "Kefir" <k...@r...pl>
    wrote:

    > ~~~~~~
    > Ke???

    Co ke ? mam detka na przelozeniu 'terenowym', rozpedze go do 90-100.
    Ale to v-max po 5min jazdy z zastosowaniem odpowiedniej taktyki ;)
    A ten se robi bzzzzzzzz i po prostu przyspiesza.

    >Aj, Romeczku jaka trauma robic "ziuuu" zamist "pyr-pyr" :)

    Walimieto, odpalilem laciata (bo cos sie detku stalo, a nie chce mi
    sie go otwierac bo jeszcze mi sie bezpieczniki rozsypia ;>) i teraz
    sie lansuje na 'Paryz-Deka'.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 53. Data: 2009-04-30 19:06:16
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "fv" <f...@c...com> wrote in message news:gtc61d$2qk$1@inews.gazeta.pl...
    > Piotr May wrote:

    > Ja też nie rozumiem. Mam w pracy komplet koszul, buty, spodnie...
    > A są u mnie tacy co rowerem przyjeżdżają i biorą prysznic przed pracą
    > (hardcore).

    Jaki tam hardcore :)
    Wiem ze to nieodpowiednia grupa ale dojazd do pracy rowerem jest jeszcze
    lepszy niz motocyklem.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 54. Data: 2009-04-30 21:55:16
    Od: PB <p...@b...pl>

    Thu, 30 Apr 2009 07:39:57 +0200, na pl.rec.motocykle, Alti napisał(a):

    > A ja dalej nie kumam w czym skuter miałby być lepszy od motocykla. Osobiście
    > wydaje mi się że jest tylko gorszy. O tym że puszkarze bardziej chca
    > rozjechać skuterzystów niż motocyklistów nawet nie wspomnę.

    Jako user skutera, bez garniaka (bo nie znosze) odpowiem z mojego.
    subiektywnego punktu widzenia.

    Otoz skuter jest w miescie lepszy od motocykla bo - jest węższy i
    łatwiej przelatuje miedzy puszkami. Ma lepsza oslone nog i mozna za
    pomoca stosownego kocyka zabezpieczyc sie przed zimnem/deszczem. Jest
    wolniejszy, ale w miescie nie pomoze nawet moto z V2 i 1500ccm - jak
    sa korki to i tak sie jedzie powoli. Sumarycznie czas jest podobny, a
    2-5 minut roznicy jest pomijalne. Kierowcy aut nie robia problemow ani
    skuterom ani motocyklom. Jako skuterzysta i kierowca puszki dosc
    wnikliwie to obserwuje. Skuter ze schowkiem pod siedzeniem i
    niewielkim kuferkiem jest pakowniejszy niz naked (w miescie), a
    wszelkie turystyki z trylionem kufrow sa szersze od skutera wiec
    odpadaja w niektorych momentach, szczegolnie na wezszych uliczkach.

    I moja rada - jak ktos ma kat. A - niech sobie kupi smukły skuter z
    powiedzmy 150ccm - naprawde na dojazdy do pracy nie ma nic lepszego.
    Ja nie mam kat. A, wiec mam 50ccm, ale na ganianie do klientow jest
    doskonaly. Mimo ze pod domem stoi sluzbowe auto z nolimit paliwkiem,
    wole za swoje pojechac skuterkiem prywatnym, bo szybciej, wygodniej i
    nie place za parkowanie.

    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
    Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

  • 55. Data: 2009-05-02 22:38:45
    Od: "Hipcio" <h...@y...com>

    Użytkownik "marvin" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ale jesli masz mozliwosc trzymac garnitur w pracy - to w czym problem sie
    > przebrac?

    1. Chodzic w 1 garniturze w kółko to raczej nie za bardzo pasuje.
    2. Trzymać w pracy kilka garniturów? ok, powiedzmy ze szafę masz.
    3. koszule w pracy? A jak je tam zawiezc by sie nie pogniotły?
    Dowozić ubranie do pracy w weekend a w piątek w kufrze zwozić całosc do
    prania?

    Ogolnie problematycznie mi to wyglada w przypadku motocykla

  • 56. Data: 2009-05-02 22:41:30
    Od: "Hipcio" <h...@y...com>

    Użytkownik "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>
    napisał w wiadomości news:gta4sl$nck$1@news.onet.pl...
    > Czy w ogóle da się połączyć dojazdy do pracy motocyklem ze strojem
    > biznesowym (pełny, lub prawie pełny garnitur)?

    Motocyklem wygląda na większy problem, ale skuterem już lepiej. W skuterze
    jazda w spodniach od garnituru nie stanowi problemu. Koszulę/marynarke można
    przykryć kurtką co w przypadku deszczu lub dojazdu na dłuższyzm odcinku
    ochroni przed zabrudzeniem

    Spodnie/buty w przypadku deszczu - jeśli się ma ochronny koc na skuter nie
    pobrudzą się

  • 57. Data: 2009-05-03 07:54:00
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "Hipcio" <h...@y...com> wrote in message

    > 3. koszule w pracy? A jak je tam zawiezc by sie nie pogniotły?

    Jesli nie jade do pracy w koszuli bo np.pada to skladam ja i wioze w
    plecaku. Szczerze mowiac nie jest specjalnie wymieta jak ja dowioze. Zreszta
    jak w swietnie wyprasowanej koszuli usiadziesz za biurkiem to tez przestanie
    byc nienaganna.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    --
    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 58. Data: 2009-05-03 18:14:16
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 Apr 2009 20:05:09 +0200, Marcin Narzynski napisał(a):

    > Czy w ogóle da się połączyć dojazdy do pracy motocyklem ze strojem
    > biznesowym (pełny, lub prawie pełny garnitur)?

    Ja ubieram codziennie świeżą koszulę + spodnie moto + moto buty + moto
    kurtka i sobie jadę do pracy. W pracy się przebieram się w strój pracowy
    (spodnie + buty + marynarka (tylko jak trzeba - teraz koszule mam z
    krótkim rękawem, więc luz)) i jest ok.
    Nie wiem w czym problem - problem jest w listopadzie/grudniu, jak się
    trzeba do auta przesiąść.

    Sebastian S.

  • 59. Data: 2009-05-03 22:59:12
    Od: "Mike" <a...@j...pl>

    > Czy w ogóle da się połączyć dojazdy do pracy motocyklem ze strojem
    > biznesowym (pełny, lub prawie pełny garnitur)?

    Nie ma problemu. Przejezdzilem tak caly poprzedni sezon. Jedynie na
    marynarke zarzucałem kurtke motocyklowa - taka tekstylna, długą (specjalnie
    kupilem za duza aby sie dalo swobodnie założyć). Jesli nie bylo deszczu to
    nic sie nie brudzilo. W sumie nawet przelotny niewielki deszczyk tez dalo
    sie przezyc. Ale gdy lało dłużej lub w czasie burzy - byłes mokry a garnitur
    do prania. Dalo sie jezdzic w temperaturze pow 10 stopni.
    W razie wywrotki nie bylo chyba bezpiecznie - pantofle i cienkie spodnie od
    garnituru raczej nie dałyby rady, ale odpukac nic sie nie stalo.

    pozdrawiam
    Mike