  • 1. Data: 2009-04-29 18:20:47
    Temat: GMOL - prostowanie
    Od: "wsk125" <m...@p...onet.pl>

    Witam,

    O to bym Poczty Polskiej nie podejrzewal, ale stalo sie.... pogieli mi gmole
    w transporcie...

    Poszedlem z reklamacja, a PANI NACZELNIK tlumaczy, ze nadawca powinien
    wyslac paczke na WARUNKACH SZCZEGOLNYCH !!!! Kuzwa... kawal rury na
    warunkach szczegolnych???

    Nie uzyskalem od milej pani Naczelnik niestety odpowiedzi na pytanie,na
    jakich zasadach wyslac poczta polska np. aparat fotograficzny skoro
    chromowana rure mam nadawac na warunkach szegolnych ?!?!?!

    Kij tam... reklamacja pewnie niewiele da... a gmole trza zalozyc.

    I tu pytanie - jak to wyprostowac zeby slad nie pozostal?

    Opis zniszczen: rura zgieta pod katem ~20stopni, wgniecenie do srodka,
    oczywiscie scianki rozlazly sie na zewnatrz w miejscu zgiecia... Struktura
    nie naruszona.

    Moge dospawac np. srube i probowac wyciagnac wgniecenie... ale slad po
    spawie zostanie...

    Siakies pomysly???

    ---
    Marcin
    VN800
    wroc

  • 2. Data: 2009-04-29 19:14:12
    Temat: Re: GMOL - prostowanie
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    wsk125 napisał(a):
    > O to bym Poczty Polskiej nie podejrzewal, ale stalo sie.... pogieli mi gmole
    > w transporcie...

    Tez bym nie podejrzewal. Jak mozna pogiac gmol w transporcie?!

    > Opis zniszczen: rura zgieta pod katem ~20stopni, wgniecenie do srodka,
    > oczywiscie scianki rozlazly sie na zewnatrz w miejscu zgiecia... Struktura
    > nie naruszona.
    > Siakies pomysly???

    Wujowy ten gmol - siakis taki papierowy, skoro na poczcie dali rade go
    zgiac. Po kiego diabla zakladac taka atrape do motocykla? :)

  • 3. Data: 2009-04-29 20:43:05
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisał w
    wiadomości news:gta8r7$25e$4@news.onet.pl...

    > Wujowy ten gmol - siakis taki papierowy, skoro na poczcie dali rade go
    > zgiac. Po kiego diabla zakladac taka atrape do motocykla? :)

    Tyż tak myślę. No chyba, że gościu z poczty miał ślizga Transitem :).

    pozdr.
    Mystik

  • 4. Data: 2009-04-29 20:48:54
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "wsk125" napisał w wiadomości

    > Poszedlem z reklamacja, a PANI NACZELNIK tlumaczy, ze nadawca powinien
    > wyslac paczke na WARUNKACH SZCZEGOLNYCH !!!! Kuzwa... kawal rury na
    > warunkach szczegolnych???

    nie przejmuj się,na warunkach szczególnych też by Cię zlali że źle
    zapakowane,etc(przerabiane z paczką ostrożnie" która wypadła chyba z
    pociągu)

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 5. Data: 2009-04-29 20:58:37
    Od: "wsk125" <m...@p...onet.pl>

    Panowie, gmol jest solidny i slusznej wagi. Musial sie biedaczek zaprzec
    gdzies skosnie o burte auta, przywalili go worami i pogial sie na
    wertepach...

    Trza reanimowac...

    ---
    Marcin
    VN800
    wroc

  • 6. Data: 2009-04-30 06:58:59
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    wsk125 napisał(a):
    > Panowie, gmol jest solidny i slusznej wagi. Musial sie biedaczek zaprzec
    > gdzies skosnie o burte auta, przywalili go worami i pogial sie na
    > wertepach...

    No bez jaj...

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 7. Data: 2009-04-30 11:21:01
    Od: "huck" <2...@w...pl>

> [...]
    >
    > Wujowy ten gmol - siakis taki papierowy, skoro na poczcie dali rade go
    > zgiac. Po kiego diabla zakladac taka atrape do motocykla? :)

    to samo żem se Zbigi pomyślał :-)
    i paczpan facet ma krasztest gmola za darmoche i jeszcze narzeka
    wywal ten badziew i napisz od jakiego pazdziocha toś kupił zeby sie inny nie
    naciał
    huck

  • 8. Data: 2009-04-30 17:53:05
    Od: Ozz <o...@t...pl>

    wsk125 pisze:
    > Panowie, gmol jest solidny i slusznej wagi. Musial sie biedaczek zaprzec
    > gdzies skosnie o burte auta, przywalili go worami i pogial sie na
    > wertepach...

    No wez, tak to sie tesciowa wozi. Biedny gmol.

    --
    Ozz
    GSX600F